يك وبلاگ نويس اعدام شد! ـ۱۵۸ کلیک
ahestan.wordpress.com
يعقوب ميرنهاد روزنامهنگاري آزاد و مبارزي فرهنگي بود. او هيچ نقشي در ترور، آدمربايي و آدمكشي گروه جندالله نداشت. يعقوب آدمكشي را از وظايف شاخه نظامي جندالله ميدانست. يعقوب ميرنهاد از تداخل شاخهها و كميتههاي جندالله خوشش نميآمد و معتقد بود كه هر شاخهاي بايد كار خودش را به بهترين نحو ممكن انجام بدهد. يعقوب هميشه به شاخه نظامي جندالله ميگفت:« شما آدم بدزديد و تحويل شاخه فرهنگي بدهيد، تا من به آنها روزنامهنگاري بياموزم!»
توجه: ۵ کاربر بر این باورند که این لینک مشکل تیتر، توضیح، یا بخش نامناسب دارد.
کاربرانی که به لینک بالا رأی دادهاند (مثبت آبی، منفی قرمز):
ahestan WindowsLab aryana2008 meshkathatef_83kh
toltek14
kaveh500
abldali
leyla
salma20
Nightmare
arya_navy
olad
zakhmi
kime
AnnaMaria
golmangoli
Persian
alim1364
eslahat
shoorpoor
negahbankhak44
furogh2007
comunque
raamin
piroozirani
zarzar
mojtaba21
mini
behesht_1386
khavari
edge
pedarbozorg
chera
entezare
balabalaz
khalgh
younglog
ahmaddad
reyhane
samadkhan
TAMIM
parnian
pourya
hICHKI
mashang
Germany
ultra_ehsan
amirahmadi
floppy
saidpar
yozpalangh
mostafa1980m
dr007
kaochi0
nazer110
amir.etemad
Albert
rarminsanayi
hadiema
arus
Boushveg2
Kamangir
gholi_gholi
poorpp
marmooz
xtra
vartan_sk
ehsanmovafegh
poore
shaahrokh
newtonhaa
ayyoob
anghahrad
alibolan
Ahuna
daneshvar
kaveh2000
m61s
8412335
rivas
pourrahimi
duktigaste
sina-is
shatranjbaz
shahriar57
Mazda
nesta
azarkhosh
Alius
Who-Man
Lion1975
kashan
Borzo
urchin7
farzad_b67
jesarat
122333
arashtn53
farahani86
Ashkanjan
lavin
jasadezende
anahita2008
fakur
payamhp
hosseini360
reality
Makki
pargas
youlio
Roadrunner
aryoo_barzan
ahestan WindowsLab aryana2008 meshkat
بخش نظرات غیرفعال شده است.

((=
خیلی مظلوم بود لابد
و نوبت خود را انتظار می کشیم بی هیچ خنده ای.
عبدالعلی جان. درد دلی با توداشتم. روی سخنم با نویسنده این نوشتار نیست که اصلا با او صحبتی ندارم. چقدر بعضی آدمها چندش آورند. استفراغش می آید حتی از دیدن حقارتشان بر صفحه مانیتور. نمی دانم این ها آیا عاشق می شوند؟ مهر می ورزند؟ می دانند دوست داشتن یعنی چه؟ چقدر تفاوت است میان بزرگانی هم چون ماندلا و کفتار صفتان فرومایه ای چون اینان.
اشتباه دیدی اولی بابات بوده ، دومی هم عموت
آخه تو لیست اعدامی ها اسم یعقوب هم بود. آقام خامنه ای لیست را آورده بود که حضرت امضا بفرمایند.
این وضوع شما در خواب نشان از این بوده که قبلش حسابی ساخته بوده است!
این قرض اکس بعدش ظاهرا یکم تداخل در خواب رو ایجاد کرده! و همه چی رو قاطی پاتی در ذهن متصور میشوید!!
فقط بلدی عین بچه دو ساله ها عروسک بازی کنی و جفتک پرونی .
خاک بر سرت کنن که بلد نیستی جواب منطقی بدی .
فقط بلدی عین بچه دو ساله ها عروسک بازی کنی و جفتک پرونی .
چرا توهین میکنید!؟
دوستمون فعلا درگیر خواب دیشبه!
بزارید هرجور راحته همون طوری باشه!!
ناراحت نباش!
دوستمونیک چیزی گفته!
زیاد اهمیت نده!
جواب منطقی را به کسی می دهند که اهل منطق و تفکر باشد.
چی بگم. درد آوره.
اشک تمساح نریز لطفا. مشکل تو با ریگی آدمکشی اش نیست، بلکه اختلاف ایدئولوژیکی ای است که باهاش داری. و الا علاوه بر ریگی، بر حماس هم که این روزها در غزه به شغل شریف برادر کشی مشغول است خرده می گرفتی.
آدم شاید بتونه همه عالم رو گول بزنه، اما خودش رو هیچ وقت نمی تونه گول بزنه. پاشو برو یک ثانیه تو آینه خودت رو نگاه کن.
ما توی همین بالاترین این چیزا رو یاد گیرفتیم!!
راحت باش!
فکر کن کسی اینجا نیست!
راحت راحت!
سوره جنایت،آیه ی دستمال
طنز قضیه اینجاست که این دستمال ها بعد از به تعفن کشیده شدن توسط خود ج.ا نابود میشوند!
تو که باز خودتو انداختی وسط؟
ببخشید از شما اجازه نگرفتم:)
خب عزیز خودت اجازه خواستی، ما هم دادیم!
حالا بگوئید که منتظریم!
شب عید است!
تعریف کردن کیمه از کسی،به اندازه ی کافی نشانه ی بدی هست که آدم خودش شرمسار شود
مگه بالاترین ملک شخصیته؟؟!!
در حال ویولون زدن(به قول سیروس!) است!!
تا باز آز آن خواب ها ببیند!!!
چشم چشم دو ابرو!؟
یه مدل دیگشم اینه *-*
ببین اینجا هیآت نیست که همین جوری حرف بزنی و در بری ! همه اینهایی که اینجا علیه این جنایت موضع گرفتن برای جان جوون هایی که به دام اون تروریست افتادن هم نگرانن اما مثل تو شرفشون رو نفروختن تا با خنده بر مرگ کسی که اتهامش با رای دادگاه غیرعلنی به دست اومده بساط بزم و شادی راه بندازن .
آهستان با این حرفت متاسفانه باز هم نشون دادی واقعا اهل سفسطه ای و تحریف وقایع و از بکار بردن دروغ و افترا و تهمت و انجام هر عمل بیشرمانه ای در راه نیل به اهدافت دریغ نمیکنی . تو روی انسانیت پا گذاشتی و چشم بر روی وجدانت(اگه داشته باشی) بستی .
بيشتر از اينكه مطلب شما بى محتوا باشه احساس ترحم رو در خواننده بر ميانگيزه.. متاسفم!!
نمک برای اینکه وبلاگ ندارم !
توى اين جامعه اى كه ميگى ميشه بدون مدرك به كسى توهمت زد؟ كارى كه شما ميكنى..ممدركى دارى براى اين كه ميگى؟
شرم نميكنى؟
بازهم سفسطه.مطمئن باش نه تنها دل من بلکه دلهر انسانی با دیدن اینگونه جنایات بر ضد یک همنوع با هر مرام فکری بدرد میاد. چه برسه این چندتا جوون هموطن و همسال من که تنها گناهشون انجام سربازی و پاسداری از مرزهای کشور ماست.مطمئن باش تنها کسی که بفکر این جوونها نبود و نیست سیستمیه که اونها رو در معرض این خطر قرار داد.اینجا هم چندتا لینک میگذارم تا ثابت کنم وقتی میگم اهل سفسطه و دروغ پردازی و چیزی به اسم وجدان در نظرت معنی نداره گزاف نگفتم.
https://balatarin.com/permlink/2008/8/2/1364666
https://balatarin.com/permlink/2008/7/29/1361595
https://balatarin.com/permlink/2008/7/28/1360784
https://balatarin.com/permlink/2008/7/25/1358945
https://balatarin.com/permlink/2008/7/12/1349625
https://balatarin.com/permlink/2008/8/2/1364060
فکر کنم جای "مسیر" و "متن" را جابه جا زدید!!
از چى؟ از اينكه به كسى تهمت زدم!!! يا از اينكه وسط ديالوگ دونفر پريدم؟!! اولى رو آهستان كرده دومى رو شما .. من از چى بايد شرم كنم? شما بگو از چى , رو چشمم!!!
https://balatarin.com/permlink/2008/7/29/1361595
https://balatarin.com/permlink/2008/7/28/1360784
https://balatarin.com/permlink/2008/7/27/1360525
https://balatarin.com/permlink/2008/7/25/1358945
https://balatarin.com/permlink/2008/7/24/1358303
https://balatarin.com/permlink/2008/7/12/1349625
اينكه اقدامات جندلله غير قانونى و جنايتكارانه است, دليل نميشه اعدام كسى رو بدون دادگاه مشخص يا حتى تفهيم اتهام مشخص! بدون وكيل تنها با تهمت توجيه كرد!!! ... فهميدنش سخت نيست!!
حق با شماست.سرعت سایت هم پائینه همینجور کپی پیست کردم
این حرفتو بحساب چی بگذارم؟زرنگی؟سفسطه؟یا عدم آشنایی با استعارات و کنایه های زبان فارسی؟
وقتی من میگم:
معنیش این میشه که نه تنها این افراد گناهکار نیستند.بلکه در راه خدمت به کشور ما این اتفاق براشون افتاده.و حس همدردی و سپاسگذاریم از اونها رو نشون میده.
تو به این چی میگی؟سفسطه نیست؟دروغ گویی نیست؟از این شاخه به اون شاخه پریدن نیست؟بی انصافی نیست؟
و این حرفم :
به دلیل تیتریه که برای لینکت انتخاب کردی .تیترت غلط اندازه و با بی شرمی به موضوع داغ اضافه اش کردی.و همین باعث شده که بعضی از کاربرها اشتباه رای بدن.
پس شما می فرمایید چون کسانی که می گویند چرا یک آدم بدون محاکمه عادلانه اعدام شد همه مخالف حکومت مورد تائید جنابعالی هستند پس شما این حق را دارید که برای یک آدمی که نه می شناختید نه چیزی از او می دانستید برایش داستانسرایی کنید و هر چیزی که خواستید به او نسبت دهید. ممنونم که مرا با معارف شگرف و دقیق انسانیتان آشنا کردید. دیگر حرفی نیست . امیدوارم همیشه اینقدر به خودتان مطمئن باشید. ما که بعد از این همه سال که سعی کردیم راه درست را برویم هنوز از عاقبت خودمان می ترسیم و از خدا می خواهیم که به راه راست ما را هدایت کند.
نه عزیز من. به نظر من تیتر مطلب شما متناسب با محتوا نیست در صورتی که باید باشه. هر کسی که تیتر رو بخونه ...
حق با شماست من اصلا آشنایی با این اصول ندارم!
به هیچ وجه.ولی این انتظار رو دارم که وقتی میایید مطلب خلاف واقعی رو ذکر میکند در بحث پاسخگو باشید.نه اینکه وقتی به صلاح نیست یا جوابی ندارید دچار ذیق وقت بشید :)).
جالبه شما وقت دارید کامنت بالا رو بنویسید ولی وقت برای نوشتن کامنت در دفاع از مطالبی که عنوان کردید ندارید!
خودت رو به اون راه نزن عزیز جان.ما که همچین بحثی نداشتیم.منظورم کامنت های 2 ساعت پیشمه.
این حرفتو بحساب چی بگذارم؟زرنگی؟سفسطه؟یا عدم آشنایی با استعارات و کنایه های زبان فارسی؟
وقتی من میگم:
این چندتا جوون هموطن و همسال من که تنها گناهشون انجام سربازی و پاسداری از مرزهای کشور ماست
معنیش این میشه که نه تنها این افراد گناهکار نیستند.بلکه در راه خدمت به کشور ما این اتفاق براشون افتاده.و حس همدردی و سپاسگذاریم از اونها رو نشون میده.
تو به این چی میگی؟سفسطه نیست؟دروغ گویی نیست؟از این شاخه به اون شاخه پریدن نیست؟بی انصافی نیست؟
نه عزیز جان این حرفت اصلا سفسطه نیست.سفسطه و بی انصافی و دروغگوئی اون دو تا کامنت بود که بالا با جوابشون آوردم.
حق با شماست! یادم نبود در مرام شما دفاع از میهن(!) مرادف "برادرکشی" است. به دفاع از میهنتان ادامه دهید!
هیچکس همچین عملی رو انجام نداده .شما یه لینک نشون من بده که از گروه ریگی طرفداری کرده باشه..حرف من اینه این کسی که اعدام شده یک فعال مدنی روزنامه نگار و وبلاگ نویس بوده.تمامی مخالفتش با حکومت به صورت مدنی انجام میشده.هرگز دست به قتل فرد بیگناه و مقام مسئولی نزده.(کما اینکه اگر این کار رو کرده بود مقامات مسئول مدارک و شواهدش رو به همه عرضه میکردند).مسلک و مرام این فرد فرق داره با افراد کثیفی مثل ریگی یا بن لادن.بن لادن و ریگی مستحق بدترین مجازات ها هستند چون دستشون به خون افراد بیگناه آلوده است.
و به نظر شما در برابر این جنایت!(سکوت)!!! حکم عادلانه اعدام است؟در این صورت چه فرقی بین فردی که با اسلحه به جون مردم بیگناه افتاده و خون مردم این مرز و بوم رو به نا حق میریزه( ریگی) و این فرد وجود داره؟فکر نمیکنی در صورت چنین طرز فکری هر فرد مخالف حکومت گرایش به این پیدا میکنه که بجای اعتراض مدنی دست به اسلحه ببره و خون مردم بیگناه رو برای نشون دادن مخالفش بریزه؟چون میبینه مجازاتش فرقی با قاتلان مردم نداره؟
شما نوشته های وبلاگ این فرد رو خوندی؟ اگه خوندی(که شک دارم) بنظرت همچین فردی با این طرز فکر که در نوشته هایش نمود داره حاضر به قتل مردم بیگناه برای نشون دادن اعتراضش میشه؟
به نظرت کدوم از ما بدون داشتن دلیل حکم صادر میکنه؟شما میگی دادگاه غیر علنی بوده و حکم صادر شده و بدلایل امنیتی و.. اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده!!!ولی مینویسی:
نخیر من عرض میکنم کسی که اعتقاد به قتل و یاغی گری و مبارزه مسلحانه داشته باشه نمیتونه پایبند به روش فعالیت مدنی برای نشان دادن اعتراض و مخالفت با حکومت باشه.این دو طرز فکر کاملا با یکدیگر ضدیت دارند
خب مطلبی که شما پست کردید نه تنها ربطی به این نوشته بالا نداره بلکه ضدیت کاملی هم با هم دارند!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
این دهن توست که داره کار ماتحتت رو انجام میده به همین دلیله که وبلاگ رو با خلا عوضی گر فتی. ولی با شناختی که بچه های بالاترین از تو دارند عوضی نگرفتی و تراوشات مغزیت جز گه چیز دیگه ای نمیتونه باشه!!
خب با اين اتهامات سنگين, چرا دادگاه غير علني بوده , اگر مدرک مستدلي داشتند چرا در اختيار افکار عمومي قرار نگرفت
نه جناب آهستان!
شما گفتی بدون دلیل حکم صادر نکن .منم گفتم دلیلم اینهاست.شما دلیلی نداری چون دادگاه غیر علنی بوده.شما هم این 5 خط فارس رو گفتی منبع نوشته 30 خطیت هستش.من نگاه میکنم میبینم فارس گفته
ولی شما نوشتی جزء شاخه نظامی نبوده. جزء شاخه فرهنگی بوده!! و ادامه سناریوی ساخته شده شما...
بالاخره خب اینها که با هم متضاد هستن عزیز جان.گرفتی مارو؟؟ !!
یا نوشته ات و کامنت هات بر حسب یک منبع موثق باشه.یا حد اقل برایاونها یک منبع موثق و هماهنگ پیدا کن عزیز.:)
من فکر میکنم بحث بیشتر با شما فایده نداره .مرغ شما یه پا داره.ولی همیشه به این توجه داشته باشید که وقتی مطلبی مینویسید یا کامنتی میگذارید بی اساس نباشه چون افراد دیگه ممکنه در موردش فکر کنن و واکنش نشون بدن. بالاخره طوری باشه که گندش در نیاد.
کثیف کسی است که به یک بر سر دار رفته در بیدادگاه آخوندی میخنده! این کار بقول دوستمون صفات خاص میخواد از جمله رذیله ترین صفاتی که فقط میشه اونهارو در ذوب شدگان ولایت یافت!!
خب با اين اتهامات سنگين, چرا دادگاه غير علني بوده , اگر مدرک مستدلي داشتند چرا در اختيار افکار عمومي قرار نگرفت
قانع کننده که هيچ, مسخره است و نشان مي دهد حکومت مدرکي ندارد
شما از کجا میدونی گناهکار بوده ؟ از خبرگزاری فارس یا کیهان یا دادستانهای عادل! آخوندها مثل مرتضوی؟
افکار عمومي از کجا مي دونه, مدرکي ديده ,
اذیتم نکن دوست عزیز!
نوشته طنز در رابطه با اعدام یک انسان اونهم در بخش جامعه؟؟
ببین دوست عزیز.فرض بر بیگناهی فرد هست مگر اینکه خلافش ثابت بشه.دادگاه غیر علنی هیچگونه مشروعیتی نداره.مطمئنا اگر مدارک و شواهد مستدلی بود که نشان میداد این فرد جنایتکاره دلیلی بر غیر علنی بودن دادگاه نبود.یا حد اقل مدارک و شواهد رو میشد.شما داری نتیجه گیری معکوس میکنی .میگی چون این فرد اعدام شده پس گناهکار بوده.
لاشخورها شاد باشند که مرده فراوان خواهد رسید و مطلب برای چنین پست هایی بیشتر.
زشت تر و پلیدتر از جنایتکارهای حاکم برایران عمله های استبداد مثل این آهستان هستند که در مالیدن خایه جانیان از جون مایه میذارند!!
منطق:
از همین جمله میشه فهمید چقدر اهل منطقی و چقدر عقل داری!!!!!!
از همین جمله میشه فهمید چقدر اهل منطقی و چقدر عقل داری!!!!!!
بالاتر گفتم
1)فرض بر بیگناهی فرد هست مگر اینکه خلافش ثابت بشه(نبود مدارک و شواهد دال بر گناهکاری)
2)دادگاه غیر علنی هیچگونه مشروعیتی نداره(عدم اطمینان 100% به دستگاه قضایی)
3)مطمئنا اگر مدارک و شواهد مستدلی بود که نشان میداد این فرد جنایتکاره دلیلی بر غیر علنی بودن دادگاه نبود.یا حد اقل مدارک و شواهد رو میشد
4)این فرد فعالیت و مبارزه مدنی میکرده (روزنامه نگار فعال حقوق بشر و وبلاگ نویس).وقتی کسی فعالیت مدنی انجام میده و تمام وقت و انرژی اش و زندگیشو برای اون میگذاره یعنی به راهش ایمان داره.کسی هم که فعالیت مدنی انجام میده مطمئنا به این درک و علم رسیده که اعمال وحشیانه چاره کار نیست
.
.
.
تو به عملگی برای استبداد ادامه بده!
زیبا کلام همون ریگیه؟!
در ثانی به نظرت ریگی از این موقعیت به نفع خودش بهره برداری نخواهد کرد؟
آره والا!
صدای آمریکا خوش درخشید!
احسنت!
اول از همه من چیزی از مصاحبه ندیدم .وقتی گفتی زیبا کلام داشت حرف میزد.که اونم خیلی حرفاش و دلایلش شبیه من بود!
ثانیا به نظرت کدوم عکس العمل از ریگی مورد انتظاره
1)بگه که ج.ا دروغ میگه و یعقوب از ما نبود
2)بگه که بعله یعقوب از ما بود و حکومت اعدامش کرد و بخاطر همینه ما مبارزه میکنیم و پاسدارها(در اصل مردم بیگناه) رو میکشیم
آخه به تویی که منبع توهین هات دادگاه غیرعلنی و بی شرفی مثل ریگی هست چه جوابی میتونیم بدیم ؟ نه واقعن خودت بگو اگه الان بهت بگیم که در جریان یه دادگاه غیرعلنی و بدون حضور وکیل هر حکمی غیرانسانی و مردوده میفهمی ؟ خوب معلومه که نه! ۱۰ ساعته ملت بالاترین رو مسخره خودت کردی با این ریشخندی که بر مرگ یه جوون نوشتی خجالت هم نمیکشی ! تازه منتظر جوابی ؟ مگه این همه بهت جواب دادن خوندی که حالا بازم نفس کش میکنی؟
اینم حرفیه منطقی مثل بقیه حرفا!
عربده نکش, حرف زدن با تو بي فايده ست . خودت هم ميدوني که جوابي براي اين نداري:
عزيز جان, خيلي احساس زرنگي مي کني , من که مصاحبه اي از ريگي نديدم. بر فرض هم که مصاحبه کرده باشه و گفته باشه "اين از ما نبوده". بر اساس چه منطقي اين حرف تاييد اينه که مهر نهاد با گروه ريگي در ارتباط بوده
با "صبر کن کم کم صداش در مي آد" و تکرار اتهامات اثبات جرم نمي شه, اين اتهامات براي افکار عمومي ثابت نشده.
هر وقت پاسخ منطقي براي اين داشتي بيشتر صحبت مي کنيم
خوب به بقيه هم اين مدارک رو نشون بدهند
.سعيد عزيز استدلال ريگي براي جنايتهاش همينه که خيلي ها رو در بلوچستان بدون مدرک مستند اعدام کردند و ما داريم انتقام مي گيريم. با ذکر اين نکته که روش ريگي محکومه, اما وقتي برخوردهايي مثل محاکمه غير علني و اعدام اين روزنامه نگار رو مي بينه با خودش فکر مي کنه شايد ريگي داره راست مي گه که بي دليل اعدام مي کنند
از نظر من ریگی یک جنایتکار است
من تو را بیشتر از آنکه دشمن ریگی بدانم، همکارش می دانم. راه را برای جنایات و خون آشامی های آتی تان هموار می کنید.
هر چند که تو بیشتر از مرده ها تغذیه می کنی و همکارت ریگی و همکارانت در وزارت اظلاعات و قوه قضائیه جان زنده ها می ستاند.
مگر حکومت سابقه اينجور برخورد ها رو نداره, مگر براي امر به معروف نميگيرند و بعد در زندان ميکشند نمونه آش زهرا بني يعقوب, مگر زهرا کاظمي را که در خيابان راه مي رفت نگرفتند و در زندان کشتند مگر اکبر محمدي را که نهايت جرمش اين بود که شعار ضد حکومت داده بود به حبس ابد محکوم نکردند و نهايت در زندان کشتند مگر هر روز که در خيابان راه ميرويم جلويمان را نميگيرند تا ببينند چه اتهامي مي توانند بزنند . اين برخورد هاي حکومت سابقه بسيار دارد . حکومت خيلي ها را در خيابان گرفته و کشته
؟!جالبه مثل اینکه بجز شما و ویندوز لب کسی دیگه ای این برنامه رو ندیده.روی سایت هم خبری نیست ازش .بهر حال میشه لطف کنی بگی بالاخره ریگی در مصاحبه اش چی گفت؟!
گفتم که احساس زرنگي بيجا نکن, حرف من در تاييد اعمال ريگي نبود:
+
+
یه سگ هم داشتم که از شما انسان دوست تر بود.
ببین نابغه بزرگ، اینجا کسی طرفدار ریگی نیست. ولی اینجا شبهه کشته شدن یه بیگناه بوجود اومده، معمولا واسه اینکه کسی رو اعدام کنند تا 20 سال در زندان میمونه تا ثابت شه که واقعا مستحق حکم اعدامه، این بابا رو 5 ماهه اعدام کردند، شما خودت از تصور اینکه یه روز پدرت رو به اشتباه مخالفان جمهوری اسلامی اعدام کنند دلت ریش نمیشه؟(احتمال زیاد نمیشه، میدونم).
راستش از نوشته های وبلاگش پیام خشونت آمیز شنیده نمی شد و کلا من فکر می کنم که دستشون به ریگی جنایت کار نرسیده تلافیش رو سر این خالی کردند.
امیدوارم در فردای قیامت در صورت بی گناهی این فرد به خاطر این حرفات تیرهای آتشین در اعضای خاصت بنمایند و انشالله در همین دنیا.والله اعلم
خيلی دوست داره يجورائی معروف بشه...آخی....نازی
++++++++++++
اربابانتان هم بدين شكل تهمت دوستي با تروريست ميزنند و آدم ميكشند
!!
کاش کاسه لیسان جمهوری اسلامی می فهمیدن که اگر به ریگی و امثال آنها بها و امنیت و سرمایه داده می شد ، الا تفنگ در دستشان نبود ....
نه عزیز جان
اتفاقا تمام عوامل بروز خشونت ها در بلوچستان فقر و محرومیت هست ، من بجرات می تونم بگم مردمی مهربون تر و خونگرم تر از مردم بلوچ ندیدم ، ببین این حکومت که سنگ علی رو به سینه می زنه چه کرده که داره از این مردم تروریست بیرون میاد !!!
اتفاقا از قصد مثبت دام تا لینک دیده بشه !!!
افسوس که داغ نشد تا دیگران با دیدگاه این دوستمون آشنا بشن ، مثلی هست که می گن شما اگر یک مشت خاک برداری و دنبال یک مرغ بکنی ، هیچ وقت نمی تونی مشت خاک رو بر سر مرغ بریزی ، اما اگر مرغ رو رها کنی ، می ره تو باغچه و خودش خاک می یره سرش ...
عجب.پس حیف شد.
خیلی های دیگه هم میخواستن که هر طوری شده این لینک بره بالا!
مثلا این کاربر.55 تا رای داده که 21 به لینکهای آهستان بوده و 14 تا لینک خودش.باقیشم یا - به لینکهایی داده که آهستان منفی داده یا + به لینکهایی داده که... :))
دیدم.خودمم داغش کردم:)
شما لطف داری عزیز:)
البته فکر کنم تا این کامنت رو پست کنم سر و کله اش پیدا میشه:))))
خواهش میکنم.البته
voa رو بیشتر دوست دارم.کانالیه که اگه صوت یا تصویر هم نداشته باشه کلی سرگرمت میکنه:)
مینی جان
این که چیزی نیست ، یک کاربری (همونی که الان داره اتیش روشن می کنه) برای بنده تعریف کردن ، که با استفاده از آی دی دوستشون 500 مثبت ناقابل به حساب خودشون واریز کردن ....
تو این مملکت همه آزادی بیان دارن جز جمهوری اسلامی ...
آهستان من چندتا تا به حال به تو منفی دادم ؟!
کل منفی های من در این 5 ماه کمتر از 10 تاست ، گول خوردن برای کسی بکار می ره که جای منفی مثبت داده باشه ...
آخه تو اینها رو کی می خوای یاد بگیری !!!
:)
دمت گرم
خب خدا را شکر.وقتی گفتید که میشناسید و از دوستان هستند خیالم تخت شد! چون میخواستم 3 تا دیگه از دوستان رو معروف کنم که دیگه با این حرف لازم نیست:)
خب حتما برای پیشبرد امور به صلاح بوده ناتان جان. من و شما که همه چیزو نمیدونیم!
بله ، بقول رضا فاضلی تمام آخوندا را کفن کنم اگه دروغ بگی ...
:)
:)