بوی کباب / عباس معروفی ـ۲۳۱ کلیک
maroufi.malakut.org
کلاغه میره پیش قاضی و میگه: «قاضی! صبر کوچیک خدا چقدره؟» قاضی میگه: «چهل سال.» برمیگرده به آشیونهش. همن وقت بوی کباب میشنفه. يه جايی زیر يه درخت، کسی داشته یه تیکه گوشت نذری کباب میکرده. کلاغه دو تا بال داشته، دو تای ديگه هم قرض میکنه، جست میزنه گوشت کبابی رو از تو منقل بلند میکنه میندازه تو لونهش. نگو یه تیکه آتيش هم چسبیده بوده به کباب...
کاربرانی که به لینک بالا رأی دادهاند (مثبت آبی، منفی قرمز):
abldali JOOJOOTALA aaah123 kouhyar agnes link hansa yozpalangh salami_sam dyna sepehrkhan amirreader aavang harfehesaab amirsaman kavehfard Aram_N basfia ghoghnos vaahe ahestegiblog rezar Promete farnazi ioawnat hosseinf Phoenix12 mardook Morpheus _sd_ airan comunque shahvali damonm shaman vertigoneh vIRGo 1000 3p10 lafcadio
abldali JOOJOOTALA aaah123 kouhyar agnes link hansa yozpalangh salami_sam dyna sepehrkhan amirreader aavang harfehesaab amirsaman kavehfard Aram_N basfia ghoghnos vaahe ahestegiblog rezar Promete farnazi ioawnat hosseinf Phoenix12 mardook Morpheus _sd_ airan comunque shahvali damonm shaman vertigoneh vIRGo 1000 3p10 lafcadio
بخش نظرات غیرفعال شده است.

خر داغ مي كنند.. :)
1) چرا اين كاربرهاي فحاش رو حداقل مجازات نمي كنند؟
2) چرا وقتي كاربري تقلب مي كنه همه اي دي هاشون نمي بندند تا زبونش دراز نشه؟
دوم در مورد این دعواهای اخیر. تنها مساله ای که می تونم بگم این است که دو طرف بر یک چرخه معیوب افتاده اید که هر کدام عمل خود را عکس العمل به عمل دیگٰری می دانید. نظر من را بخواهید باید با حسن نیت اعلام آتش بس کنید و سوابقی را که از هم پیش خود دارید را به بایگانی بسپارید و کلید آن را گم و گور کنید تا روابط شما از نو شکل بگیرد.
دوم اينكه من يه بار با اين عصوه ادب صلح كردن بودم (بعد از اهانت شديدي كه به مادرم كرد) و اين بار دومه. شرمنده ام. از ديد من تو داري با تبعيض به قضيه نگاه مي كني.
(تو كت من نمي ره، يكي هم با اون يكي آي ديش فحش بده و هم از رو نره!)
----------------------------------------
بي خيال. بالاترين هم نمونه كوچيكي از جامعه بي در و پيكر و ولنگ و واز ماست...
توی این احساس باهات شریک هستم. من هم مخالف حذف کاربران هستم. امیدوارم که تجدید نظر شود.
دشمنت شرمنده باشه. این کاملا طبیعی است. هر کس از هر کدوم فحش خورده خواستار مجازات همون می شه.
مگر یادت نیست معذرت خواهی هم میکرد ؟ اینطور نبود که بیاید فحش بدهد گردن کلفتی هم بکند بر عکس خیلی کاربران اینجا. من یادم است یک مدتی خیلی بی ادب بود آمد و از همه عذر خواست. من برای مدیران سایت یک ایمیل زدم امیدوارم جواب بدهند همیشه سریع جواب میدادند ولی این بار ندادند. در هر صورت من این مسئله رو پیگیری میکنم انشاا... سو تفاهمات بر طرف بشود.
به نظر تناقض آمیز می آید. ولی من شخصا مخالف حذف هستم. این خواستار مجازات هم به این معنی است که برایم کار مسولان توجیه پذیر است.
حالا خدا رو شكر حداقل قبول كردي ايشون فحش داده.
نه خير! از نظر من هر فحاشي بايد مجازات بشه، حتي اگر خودم باشم.
برای افتتاح رسمی محفل نو یک خودبالاتبلیغی در بالاموسیقی.
نوشته ای از ابولحسن مختاباد در باره مرکب خوانی و مرکب نوازی.
من شهر آشوب رو میگفتم متوجه منظورم شدی ؟ یا اشتباه گرفتی؟
این بار اگر این کار رو کرد حتما گزارش میکنم. یک بار اکانتش رو بسته بودند دوباره آمده یک ذره دیگر تامل کن.
مزار یا گور (بسته به میزان علاقه شما به پینوشه) آماده پذیرایی از دعاوی شماست. مکان سر قبر پینوشه. زمان هر وقت دوست داشتید.
خوش آمدی حمید عزیز.
من ایمیل زدم برایم توضیح دادند به نظرم تو هم ایمیل بزنی بهتر است. هر چقدر ایمیل بیشتر شود بهتر است.
بابا اینها میره تو اعصاب بعد همگی میان اینجا یه نوبت فحش هم میخوریم
---------------------------------------------------------------
چرا همه مخالفاي من علاقه به اسافل اعضا دارند؟
بابا اینها میره تو اعصاب بعد همگی میان اینجا یه نوبت فحش هم میخوریم
ببین بابک جان، مهم اینه که هتاکی حذف شه و یا نه، لااقل کمتر شه... با کپی کردن نظرات و اینها، این اتفاق نمیافته که هیچ، تشدید هم میشه.
ضمنا در مورد مشکل با فرنازی. ببین، خودت میدونی که فرنازی از کاربرهای قدیمی اینجاست و واقعا مثل خیلیهای دیگه، از جمله خودت حق آب و گل داره. من خودم یاد گرفتم که خیلی وقتها از حق مسلمم هم بگذرم. در این که فرنازی توهین میکنه شکی نیست. ولی، دعوای شما میتونه تبعات بدی به همراه داشته باشه. مثلا چند وقت پیشها دیدم که یکی از کاربران کاردرست بالاترین، اگه اشتباه نکنم شاهولی (فقط کاردرست بودن طرف رو یادمه!) از محفل بد گفته. به هر حال این جا شاهولی (احتمالی) دوست فرنازیه، و ماها که دوست توایم، اینطوری ممکنه جلوی هم قرار بگیریم که اتفاق بسیار بسیار بدیه.
در مورد محفل تشکیل دادن دوستان دیگه، بذار این کار رو بکنن. مگه اساسا پیشنهاد اولیه خودت همین نبود که افراد با سلایق شبیه به هم دور هم جمع شن؟
سر سوزن انصاف و منطق داشته باشيد. يه بار اين نظرات رو بخونيد و بعد قضاوت كنيد:
nanat khejalat bekeshe martike... ba olaghi mesle to bayadam injoori sohbat kard
babak nemidoonestam babam vase mamane to ham condom nazashteh booda... kholase sorry:)F
Bebin dooste man, har chizi sare jash gofteh shodeh va mosbathayee ham gereftan maloom mikoneh too oon moghe dorost boodeh...bikhial, OK?F
Fek konam mamaneto ba Farah eshtebah gerefti:)F
Ki?? Mamanet ya abjit... roshan begoo akhe azizam:)F
Man tamoomesh kardam kheili vaghteh... Vali age ba doostat raje be in commenthamoon bahs koni yani inke .... Midooni ke? Khosh bashi... Bye:)F
mele inke ishoon tanesh mikhareh ma inja bemoonim:))F
babak to ke bazam man naboodam dahaneto va kardi!!! Mage nagoftam bare akharet bashe raje be man sohbat mikoni??age chizi lapate alan ke man hastam begoo:)F
Babak bia bala bebinamet... badbakht to az ye dokhtar mitarsi inja davatnameh mifresti???hala age nazarat mosbat manfi begiran, maloom mishe in mahfel vase chie...F
jedan chan saleteh babak???Abrooye ma torkaro adamaye nafahmi mesle to bordan dige...F
Babak montazeram bebinam lapat chizi dari ya mamanet oonam azat dozdideh:)F
Reza jan man raftam bekhabam... faghat yadet bashe vaghti dare tovaleto va mikoni ye chizi migi, pash vasa... Shab khosh:)F
kari konam ke vaghti esme farnazi be zaboonet biad, khodet ba mamaneto abjit be khodetoon beshashin... Balatarin ro be gand keshidi babak...F
موافقم .از بابک و رضا هم خواهش می کنم که این جماعت را بی خیال شوند .
جوابتو بیا به اینجا تا بهت بدم !
زنانه ولی ترسناک! لینکی از زیگزاگ.
---------------------------------------
من عين نظرات بالا رو براي بالادارها اي ميل كردم و تا زماني كه جواب مستدل ندند، بالاترين رو ترك خواهم كرد. من متأسفم كه بعضي دوستان بوئي از شرف، شعور و ادب نبردند. آيا معناي آزادي بيان اينه؟ آيا اين ملتي كه ادعاي تلاش براي دموكراسي و آزادي رو دارن با اين روشها مي خوان اونها رو به دست بيارن؟
اين كه دقيقاً همون روش احمدي نژاد و شريعتمداريه! مگه هدف اينه كه اسمها عوض بشن؟ اين كه همون اخلاق و روش نحسي هست كه ملت ما رو به فلاكت نشونده!
----------------------------------------------------------------------------------
از دوستان عزيز عذر مي خوام كه وقتشون گرفته شد و لينك نظرات طولاني.
واحه واقعاً به خاطر اين تنشها نيومدي اين مدت؟ من از تو شخصاً عذر خواهي مي كنم ولي اگر از دست من خيلي ناراحت شدي، نظراتي رو كه در بالا كپي كردم يه بار ديگه بخون.
----------------------------------------------------------------------------------
به جان عزيزت عصباني نيستم :) اين رفتار برام عجيب نيست. پدر من هم مغضوب شاه بود و هم خميني. من به تبعيض و بي شرفي عادت دارم. جدي مي خوام يه مدت نباشم، قبلاً هم اين كار رو كردم. خوش مي گذره.
اي ميلم هم در پروفايلم هست :)
شاد باشي
ببین بابک من ندیده میگم این عبدالعلی خیلی آدم حسابیه حتی به کسی که بهش فحش داده این رو میگه به نظرم باید به نظرش احترام بگذاری. حالا الان یک مقدار عصبانی هستی یه خورده صبر کن بعد بیا صحبت میکنیم.
بازم ممنون!
vaheجان ,نظرت از بهترينها ي اينجا بود... اميدوا رم دوستا ن اينو جدي بگيرن:)
من درس می گیرم جدی اینجا .
بعد از رفتن فرزاد ، حالا شهرآشوب هم که اخراج کردن . بابک هم که داره می ره . حیف !من هم از چند روز دیگه باید بشینم برای امتحان پره انترنی بخونم . می رم جایی که کامپیوتر و اینترنت نداشته باشه !
in comment to mahfele ghabli mojood hast... khodetoon ghezavat konid:) az hameye doostan ham samimaneh mazerat mikham:)f
در
نمیدانم احساس شخصی من بود شاید من اشتباه میکنم.
Afarin:)F
Chashm:))f
من از شما مي خوام بريد به محفل خودتون و اونجا هر چي خواستيد بگيد. من به احترام دوستان بحث رو ادامه نمي دم شما بياي اينجا در اين مورد قلم فرسائي كني.
شما بسيار انسان درستكار و راستگويي هستيد كه با درست كردن شناسه هاي ديگه فحاشي و هتاكي خودتون رو ادامه مي داديد. من واقعاً بابت دهن به دهن با شخص بي ادبي مثل شما متاسفم. نظراتتون رو يكبار ديگه بخونيد و افتخار كنيد كه مي تونيد هر حرفي رو بزنيد.
من هم به بالادارها اي ميل زدم، اگر اونها صلاح بدونند و كاري نكنند من هم قبول مي كنم كه بايد با انساني مثل شما همزيستي داشت و اگر تنبيه شديد همونطور كه قبلاً مدتي معلق شديد و شناسه هاي ديگرتون بسته شد كه چه بهتر.
بريد محفل تشكيل بديد و به هر لينكي كه مي خواهيد هر مدل كه مي خواهيد راي بديد. لطفاً توهم توطئه رو هم كنار بگذاريد.
در آخر توصيه مي كنم كه صادق باشيد. بالاترين و راي و مثبت و منفي ارزش تقلب و فحاشي رو ندارد.
فرنازی جان خودت داری حرفت رو زیرپا میزاری، من دیگه خسته شدم از یه طرف باید از بابک خواهش کنم تمومش کنه از یه طرف تو ادامه میدی، من هر جفتتون رو مقصر میدونم و خیلی روراست به جفتون میگم دارین اعصاب یه عده زیادی رو خراب میکنین و کلی وقت و انرژی رو صرف این کاری میکنین که اسمش در بهترین حالت بچه بازیه، من از جفتتون ناراحتم و فرقی هم نمیکنه حق با کدومتونه چون عمل هردوتون واسم یکیه و فقط امیدوارم حرمت اینهمه انرژی که از طرف کسایی که هیچ نقشی تو قضیه بین شما نداشتن صرف شده رو نگه دارین و دیگه ائامه ندین، نمیدونم دیگه به چه زبونی باید بگم...
vIRGoجان ببين رفته بازم تهمت ميزنه من چي كار کنم :)
هدف اینجا کاملا مشخصه و هیچ کسی هم برای منفی دادن لینک معرفی نمیکنه (مگه لینک های خلاف قانون بالاترین) تا به حال هم سابقه نداشته لینکی بی دلیل از طرف بچه های محفل منفب یا حتی مثبت بگیره، به انداره کافی راجع به این موضوع توضیح داده شده فرنازی عزیز
-------------
GOD BLESS INTERNET !!!! HP
حالا تا اون موقع این تحلیل طنزگونه ارژنگ حاتمی رو در این مورد بخونید.
راستی! از عبدی بهروانفر چه خبر؟ آهنگ جدیدی از اون کنسرت ارمنستان نداری؟
به قول حافظ:
یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
نه راستش هر چند ناراحت بودم ولی قهر نبودم که به اون خاطر نیام اینجا!
کلی حرف تو دلم هست که میخوام بزنم... اول از همه راجع به محفلی که ققنوس عزیز پشنهاد داده. ببین ققنوس جان، با ایده کلی محفل البته موافقم و لزوم وجودش به همون علتی که خودت گفتی، باشد که اگر این جا نبود، از هم جدا نشیم. ولی به دلایلی دوست دارم که اون گروپ باشه ولی همینجا ادامه بدیم به دلایلی که مینویسم و دوست دارم نظر تو و دیگران رو راجع بهش بدونم
اول)معلومه که این جا همیشه میتونه از این مشکلات بوجود بیاد. ولی دوست دارم بتونیم خودمون با وجود همه این مشکلات مبارزه کنیم. بتونیم طوری رفتار کنیم که هیچ کسی نتونه ایرادی منطقی و یا حتی شبه منطقی، از ما بگیره و این کار سختی است...
دوم) مشکلی که هست با اون محفل اینه که مثلا من نوعی ترجیح میدم ایمیل اصلیم رو ندم، بعد مجبور میشم که هر روز هم ایمیل اصلیم رو چک کنم هم اون ایمیلم رو و این کار سادهای نیست برام، چون میخوام در طول روز همواره در جریان این محفل باشم.
سوم ) خیلی از دوستهای خوبمون همین طوری و به صورت اتفاقی خودشون امدن اینجا و با درست کردن محفلی مخفی از چشممون دور میمونند یا در واقع ما از چشم اونها دور میمونیم... نمونهاش هم دوستانی مثل سید یا سینا یا مورفیوس یا ورتیگونه یا خیلیهای دیگه که الان یادم نیست... ضمن این که بعضی دوستان هم هستند که دارند از محفل استفاده میکنند بدون اینکه ما بدونیم. از تعقیب مثبت لینکها میشه این رو فهمید. ممکنه اون دوستان نخواهند به هر دلیلی واضح و شفاف ما از بودنشون مطلع باشیم.
این نظر من بود، ولی دوست دارم نظر بقیه دوستان رو بخونم :)
مارک نافلر و اریک کلپتن - Sultans of Swing (نسخه https)
همین طور در مورد منفی دادن به نظرها که به جز نظرهای حاوی فحش، منفی دادن به نظرها خلاف قانون بالاترینه. اگر به بحثهایی که مثلا فرنازی یا شمن با بابک تو اون دو تا محفل قدیمی ما کردند نگاه کنید، میبینید که نظرهای اونها معمولا منفی نگرفته، یعنی اعضای محفل با وجود دوستیشون با بابک حاضر نشدند قانون رو زیر پا بگذارند، ولی مثلا نظر خود من براحتی منفی گرفته! این نشون میده که رعایت قانون خیلی براتون مهم نبوده، خواهشی که دارم اینه که رفتار خلاف قانون نکنید...
گفتگو با کریستف رضاعی به مناسبت کنسرت گروه نور در تالار وحدت
این کاست آلبا رو شنیدین؟ دوست دارم نظرتون رو راجع بهش بدونم...
------------------------------------------------------------------------------
1) دوستان عزيز محفلي! فكر كنم تو همين محفل با اينكه ما با هم هممرام (و نه لزوماً هم عقيده) بوديم، خيلي كم پيش مي اومد كه با هم در مورد يه موضوع خاص صد در صد موافق باشيم، مخصوصاً در مواقع تنش هميشه دوستان طرفين تنش رو دعوت به آرامش مي كردند.
2) كار من تحليل داده است؛ تشخيص نظم در بين داده هايي كه به ظاهر نامنظم مي يان. وقتي ديدم يه عده از كاربرا همديگر رو خيلي اساسي تأييد مي كنند و نظرات افراد مخالف اونها خيلي سريع منفي چهار و پنج مي شه، به تقلب شك كردم.
3) ديروز تونستم دو تا از كاربرهاي تقلبي رو پيدا كنم. امروز هم يكي ديگه گزارش كردم. كاربرهاي متقلب جديد خيلي زبلتر هستند ولي اشتباه هم مي كنند (اونهم خيلي ضايع كه اونها رو فقط براي بالادارها مي فرستم). مثلاً ديگه تابلو به هم راي نمي دند و براي منفي يا مثبت دادن به نظرات و همكاري به هنگام بحث استفاده مي شند. ولي يك سري اشتباههاي ريز مرتكب شدند كه من اونها رو رو نمي كنم.
4) من script هاي آرش كمانگير رو گرفته بودم تا با اونها بالاترين رو يه شخم اساسي بزنم و يه تحليل آماري كامل روش انجام بدم. شيوه هاي نوين تقلب باعث شدند تا به فكر نوشتن الگوريتمهايي براي كشف تقلب باشم.
5) دوستان محفلي اگر با بالادارها در ارتباط هستين اين قضيه رو به گوششون برسونين من هم سعي مي كنم از طريق دوستان المپيادي با مهدي تماس بگيرم.
------------------------------------------------------------------------------
دوستان متقلب (بلانسبت دوستان محفلي)
من در زندگيم از هيچ جيز به اندازه تقلب و ريا بدم نيو...
آیدین جان خوبی؟ هری پاتر 7 چطوره؟ شروع کنم یا نه؟
----------------------------------------------------------
من در زندگيم از هيچ جيز به اندازه تقلب و ريا بدم نيومده و نمي ياد. وقت آزادم رو صرف طراحي و توسعه الگوريتمهاي كشف تقلب خواهم كرد. فكر مي كنيد خيلي زرنگ هستيد؟ چه خيال باطلي! اگر فكر اعتبار، انرژي و سابقه عضويتتون هستين، از تقلب دست برداريد.
تا سيه روي شود، هر كه در او غش باشد...
شرمنده دوستان، ترك بالاترين از ساعت 00:00 فردا شروع مي شه :)
سلام آبان! نخون که در پیته! ؛) (البته با اجازه هری پاتر بازان عزیز!)
سه تا لينك فرستادم صفحه اول :) خيلي چسبيد در اين كوير لينك
برای همین من این سوال رو از آیدین پرسیدم. چون می دونستم به قول تو هری پاتر بازه. من خودم هری پاتر باز نیستم. ولی از خوندن بعضی کتابهاش خیلی خوشم اومد. ولی از شماره 5 اش مثلا اصلا خوشم نیومد. حالا می خواهم ببینم این شماره 7 از نظر یک دوستدار چطوره.
ولی مثل اینکه آیدین بد جوری تو کتابه که اصلا جوابی نمی ده. شاید هم انقدر بی مزه بوده که سر کتاب خوابش برده! :)))
Ahsant:)F
----------------------
اگر اي ميل اصلي شما Yahoo هست مي تونين يه Gmail باز كنين و يا بالعكس. نكته مهم اينه كه براي هر دو افزونه (add-on) از نوع notifier براي فايرفاكس هست كه هم بهتون خبر مي ده و هم شما رو با يك كليك به Inobx تون مي بره.
البته من هم اونرو فقط براي مواقع ضروري استفاده از گروپ رو درست مي دونم.
Babak Zerang mishavad:))F
بابک، من فکر کنم شما سريال چارخونه را خيلي دوست داري، به خصوص منصور را، منصور هم هميشه ميگه من ميخوام برما، گير-نده ديگه من ميرما...خوب برو ديگه، حالا فردا 00:00چيه؟:))
در فلسفهی ذن داستانی در مورد دو راهب نقل میشود که در مسیر رفتن به خانه، کنار رودی پرخروش میرسند. آنجا زن جوانی را میبینند که نمیتواند از رود عبور کند. یکی از راهبها آن زن را بغل میکند تا از رود رد شود و در آن سو او را سالم بر زمین میگذارد. سپس آن دو به راه خود ادامه میدهند. پس از مدتی، راهبی که به تنهایی از رود گذشته بود، دیگر نمیتواند خودداری کند و به سرزنش برادرش پرداخته، میگوید: «میدانی که دست زدن به زنان خلاف قواعد و قوانین ماست. تو سوگند مقدسمان را زیر پا گذاشتی!» راهب دیگر در پاسخ میگوید: «برادر، من آن زن را در آن سوی رود رها کردم، آیا تو هنوز او را حمل میکنی؟»
از «نیمه تاریک وجود»، دبی فورد
manam movafegham:)F
Jeddi goftama...boro check kon
حقيقتش ترك دائم نمي كنم. منتظر جواب بالادارها هستم. ضمن اينكه زماني رو كه به بالاگردي مي گزروندم مي خوام صرف طراحي الگوريتمهاي كشف تقلب كنم. خلاصه اي ميل من هست و خودم هم در خدمت شما هستم. حتماً بر مي گردم.
ارادت تكميل!
بابك
ما که گیج شدیم!
aleejan, beza farsi benvisam bishtar bekhandim...alan minvisam:)F
تا زماني كه log-out نكنه cookie ها رو سيستم موجود و وليد هستند (البته ممكنه مثلاً به صورت پريوديك cookie ها رو چك مي كنند و غير معتبر ها رو پاك مي كنند).
------------------------------------------------------------------
من اميدوارم حساب خانم فرنازي باز بشه بعد از مدتي و ايشون از اين رفتارشون دست بردارند (متأسفانه دفعه دومه كه ايشون معلق مي شند). در ضمن كاربرهاي اضافي احتمالاً بي تأثير نبودند (تهمت نيست! خواهشاً سر اين بحث نكنيم.)
من که از این علوم جدیده چیزی سرم نمی شه. ولی اونطور که فهمیدم همان حالت احتضار است که من گفتم.
من هم امیدوارم که زودتر فرنازی حسابش باز بشه و کدورت ها برطرف بشه.
Farsi faghat vase alee:)F
Babak mehraban mishavad:))F
جدی میگم، هرچند سخته ولی این بار سنگین رو بگذار زمین و به بالاترین برس... :)
Babak dar naghshe ye Karagah:))F
يعني دو روز با بک کا منتها يه منو اينجا کپي پست نکنه??? جواب با بک رو ميدي خودت اونوقت ???:)
Mer30 aleejan...Gereftam:)F
ولي واحه خدائيش جالب بود. يه پروسه حل مسأله جالب: اول شك كردم، بعد دنبال دليل گشتم و سر چند تا سوتي مچ رو گرفتم. فقط اميدوارم داستان آشپز باشي تكرار نشه :)
خانم فرنازي،
بهتره به جاي اينكه فحش رو با شناسه ديگه بدي چون نمي خواي اين كلمات از طرف شناسه اصليت باشه بهتره كلاً فحش و تهمت رو بزاري كنار. تقلب واقعاً راهش نيست. حيفه اين همه اعتبار نيست؟ يه محفل تشكيل بدين و با هم بحث كنين، باشه كه مدل كوچيكي از تحزب رو در بالاترين تجربه كنيم!
------------------------------------------------------------------------
قسم مي خورم به شرافتم كه اين آخرين نظر من باشه در مورد/در جواب فرنازي.
از سعه صدر و بزرگواري دوستان محفل نشين سپاسگزارم.
Kojas? Mage dashti... Babak Khali band mishavad:)F
Babak Mohem Mishavad:)F
Babak Sherlookholmz ra doos darad:)F
من که وسایلم رو روی دوشم گرفتم دنبال محفل "متغیر" !
فرنازی هم چندین بار گفتی ازت معذرت بخوام ولی با بسته شدن حسابت دلیلی نمیبینم معذرت بخوام.
به هر حال از این بحث ها بیزارم و به همین خاطر هم کمتر میام...
شجریان شش شب در تالار بزرگ کشور کنسرت می دهد
با بک قرا ره از ساعت 0000 بره ولي دوست دره کما کا ن در خدمت احزا ب باشه...:)F
---------------------------
دوستان يه راه حل براي مشكل محفل متغيير به ذهنم رسيد:
شما اين لينك رو (http://genomics.blogfa.com) Bookmark كنيد و هميشه اونرو نگه دارين. اين لينك شما رو به صورت اتوماتيك به محفل redirect خواهد كرد. من هم به صورت مرتب اونرو آپديت مي كنم تا هميشه به محفل فعال منتقل بشه!
امتحان كنيد!
2) هدف دوم محفل وجود جایی برای صحبتکردن در مورد ایدهها/خواستهها/علائق و هر موضوع دیگری مربوط به اعضای محفل، و نه غائبین است.
3) هدف سوم محفل معرفی لینکهای مناسب برای بحث و نظر دادن است. بدیهی است که این امر به معنی درخواست حمایت کورکورانه از سایر دوستان برای برتری در یک بحث، محسوب نمیشود.
4) یکی از کابردهای محفل (و نه از اهدافش) معرفی لینکهای خلاف قانون، و نه خلاف سلیقه افراد، به دوستان و درخواست بررسی ان لینکها از طرف سایر دوستان است. (چرا که هر چند مثبت دادن به لینک خوب، کار خوبیست ولی دادن منفی به لینک خلاف قانون کار لازمی است)
5) معرفی یک لینک در محفل تنها به معنی پیشنهاد ان لینک برای دیدهشدن بوده و هیچگونه اصرار/اجبار/خواهشی برای دادن رای مثبت/منفی به ان لینک محسوب نمیشود. (محفل به جای افراد تصمیم گیری نمیکند)
6) محفل مکان خصوصی/غیرعلنی/مخفی/خلاف قانونی نیست و هر یک از اعضای بالاترین امکان اظهارنظر/معرفی لینک/استفاده از لینکهای معرفی شده در محفل را دارند و تنها شرط حضور در محفل، شرط رعایت قوانین بالاترین (عدم تقلب، عدم فحاشی و عدم دادن منفی بیدلیل موجه به لینکها و نظرات) است.
chashm kardam:)F
راستي واحه، كپي كردن نظرات بدون ذكر نام رو قبول داري يا نه؟
خوبه که با بک دا ره ميره وگرنه اين بند مانند خود کشي بود و ا سش:)F
Nagoftam:))))))))))))))F
babak active mishavad:)F
"نظرات همسو با اعضای محفل"= به کدام سوی است این نظرات؟ تا اونجایی که من می دونم، شخصا با خیلی از اعضای محفل بر سر مسایل متعددی اختلاف نظر و سلیقه دارم.
من فکر می کنم که استفاده از کلمه همسو مناسب نباشد. بهتر است بگوییم لینک هایی که در اعضای محفل در آن زمینه ها با هم اشتراک دارند. برای مثال موسیقی، فلسفه، ادبیات و غیره.
قرار نبوده در مورد دیگران (هر چقدر بد یا نادرست باشند به نظرمون) این جا صحبت کنیم
آقای vaahe
اولاً من استقبال می کنم که شما راجع به دیگران که اینجا حضور ندارند صحبت نکنید،
دوماً: شاید از دید کسانی که شما یا دوستان شما ، آنها را بد می دانند، شما یا دوستان شما نیز اینگونه باشید ( البته ار بابت اینکه یکسو نگریسته نشود عرض کردم و قصد توهین به شخصیت شما را ندارم)
سوماً:
خواهش کنم که نظرات دیگران رو و نظر خودمون راجع به دیگرانی که این جا نیستند رو کپی پیست نکنیم این جا
اینکار را باید بسیار زودتر انجام می دادید. در واقع این صنعت ِ کپی پیست!! را یاران شما به خصوص بابک در سطح گسترده ای انجام داده و می دهد و انتظار نداشته باشید که با سمپاشیهای ایشان، دیگران ساکت بنشینند و هیچ نگویند. خود می دانید که این موجود، علاقهی فراوانی به کپی پیست نظرات دیگران دارد و اگر کسی در مقابله با این عمل ِ ایشان از همین روش استفاده کرده، در مقام دفاع بوده است.
چهارماً: با اینکه عده ای مخالف من باشند ولی منطقی بیایند و با مدرک و دلیل و استدلال نظریات یا عقاید مرا نفی کنند، هیچ مشکلی ندارم و استقبال هم می کنم و می توانیم دوست هم باشیم، ولی وقتی عده ای با هتاکی و بی ادبی و گاه با لودگی می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند، آنگاه برخورد من نیز عوض خواهد شد. من دست انسانهای منطقی را می بوسم ولی با بی ادبان و گردن کلفتان مانند خودشان برخورد خواهم کرد. از این بابت لطفاً جای گله ای نباشد.
پنجم...
محفل ما هنوز به صورت کامل از سوی بالاترین شناخته شده نیست. بنابراین ما نمی توانیم برای دیگر کاربران محدودیت قائل شویم و آنها را از نظر دادن در محفل منع کنیم. ما تنها می توانیم از آنها خواهش کنیم که به خواست ما احترام بگذارند. در غیر این صورت به هیچ عنوان قوانین بالاترین به ما اجازه اعمال تبعیض را نمی دهند.
با احترام
به یک معنی هستند. با آن موافقم.
مثل اینکه هنوز کشمکش ها ادامه داره :)
Barikalla:)
akhe abldali jan, babak behesh bar mikhord oon vaght:)F
صد در صد موافقم. حق با تو بود.
منظورم دقیقا برعکس بود. همون چیزی که خودت گفتی، منظورم غیبت کردن ممنوع بود. درستش میکنم.
قسمت اول رو برای نظردهی گفتم و این که برخی دوستان تعبیر به لشکرکشی و اعزام سربازان نکنند. قسمت دوم رو برای رای مثبت و منفی به لینکها. راستش به نظرم اون قدر این موضوع مهمه و اون قدر میتونه چالش برانگیز باشه، که دو بار تاکید روش مشکلی نداره.
بقیه دوستان هم نظر بدهند، میتونم با توجه به نظر عبدلعلی و سایر دوستان ورژن دو قوانین رو منتشر کنیم :)
بابک جان، البته نظر شخصی من هست و سایر دوستان محفل هم باید نظر بدهند، ولی نه من قبول ندارم. به سه دلیل زیر
1) آوردن یک نظر از یک فرد، بدون در نظر گرفتن سایر نظراتی که اون بحث توش انجام شده، میتونه به تعبیر اشتباه از اون نظر منجر بشه. یک کامنت تنها جایی ارزش قضاوت داره که فرد از قبل و بعدش هم آگاه باشه.
2) هیچ وقت فراموش نکن که هر چند اون افراد نظری مخالف نظر من/تو دارند، ولی لزومی نمیشه که اون نظر حتما غلط باشه. حتی اگر غلط باشه، دلیلی وجود نداره که ما بدون حضور اون فرد، حتی در حالتی که نشناسیم اون فرد رو بخواهیم نقد کنیم اون جمله رو. چه چیزی میتونه به ما اضافه کنه وقتی که چند نفر آدم هم فکر نشستیم و همه به یک نظر مخالف بخندیم مثلا! وقتی این میتونه ارزش داشته باشه که خود اون فرد باشه و از نظرش دفاع کنه وگرنه کسی که تنها به قاضی بره که خوب حتما برنده میشه.
3) من به شخصه ناراحت میشم اگر بدونم افرادی دارند در مورد من/نظر من در جایی حرف میزنند. این حق رو میدهم به دیگران هم که ناراحت شوند از این مورد. من و تو نوعی میتونیم مثلا تو ایمیلمون هر حرفی که میخوایم راجع به هر کسی بزنیم، ولی حق نداریم در یک محیط عمومی پشت سر کسی/نظری حرف بزنیم.
به نظرم میتونه راه حل این مشکل، معرفی اون لینک و جلب کردن توجه اعضای محفل به اون لینک/نظر و درخواست بحث در مورد اون در خود لینک مورد نظر باشه.
Babak, bia dige,,, eterazi, taghiri, chizi???:)F
آفرین واحه، به شما به خاطر این دید تبریک می گم
Vase inke babak jan hatman motevaje beshan, dobare inja avordamesh:)F
به شرط اینکه همراه با رگبار منفی دادن و حملات فله ای و جملات قصار!! نباشه.
خوب من هم میگم که نباید پشت سر کسی حرف زده بشه. میبینی که جزو قوانین هم گذاشتیمش. امیدوارم بقیه دوستان هم موافق باشند.
من نگفتم شما/نظر شما بده. گفتم اگر حتی به نظرمون بد باشه. هر کسی میتونه به نظرش یک حرف/نظری بد باشه، مهم اینه که اخلاق/قانون رو در زمان صحبت در مورد اون نظر/شخص رعایت کنه.
اولا مگه من چهکارم که یاری داشته باشم، چه برسه به یاران! لشکر کشی که نمیکنیم دوست من. راجع به اینکه چه کسی این کار رو شروع کرده و چطوری ادامه پیدا کرده هم من ترجیح میدم اظهار نظری نکنم چون مطمئن نیستم. به هر حال به شخصه مخالفم و امیدوارم ادامه پیدا نکنه. البته دقت داری حتما که حتی اگر بابک شروع کننده بوده باشد، راه حل مبارزه با یک اشتباه تکرار ان توسط شما نیست. به هر حال من از بابک خواستم که این کار رو نکنه، از شما هم همین تقاضا رو دارم.
در این مورد هم من بیگناهم. ولی فکر نمیکنم به شخصه که راه حل شما نه در بالاترین نه در جای دیگری به جز افزایش بیادبی و گردنکلفتی به جای دیگری منجر شود. راه حل یک م...
مقررات محفل:
1. هدف از تشکیل محفل
2. اعضای محفل
3. اعمال توصیه شده در محفل :
الف. پیشنهاد لینک خوب
ب. معرفی لینک ناقض قانون
ج. پیشنهاد موضوع برای بحث و تبادل نظر
4. اعمال نهی شده در محفل:
الف. صحبت درباره دیگر کاربران بالاترین
ب. طرح لینک ها و موضوعاتی که مغایر با اهداف محفل
ج. افترا، فحاشی، توهین و تهمت به دیگری.
د. توهین و تحقیر ادیان، عقاید و مسالک مختلف.
ه. طرح مسائل و مباحث غیر مرتبط با اهداف محفل
در این مورد هم من بیگناهم. ولی فکر نمیکنم به شخصه که راه حل شما نه در بالاترین نه در جای دیگری به جز افزایش بیادبی و گردنکلفتی به جای دیگری منجر شود. راه حل یک مشکل تکرار اون نیست. (البته به نظر من)
ممنون از این که به فکر من هستین (البته باز هم تاکید کنم من یاری ندارم چه برسه به یاران) ولی اجازه بدهید هر کسی خودش در مورد دوستان و همراهانش تصمیم بگیره.
در مورد هدف محفل بهتر است که دوستان همه نظر بدهند تا تعریفی از هدف تشکیل محفل بدست آوریم.
در مورد اعضا هم من با آزاد بودن حق عضویت برای تمام کاربران موافق هستم.
در ضمن اگر دوستان نظر بر ایجاد ساختار مدیریتی بر محفل داشته باشند می توان در بخش 2 که مربوط با اعضای محفل است مقررات آن را جای داد.
کامبیز عزیز بیانصافی نکن. در لینک دیروز هم نگاه کنی میبینی که وقتی فرنازی به تنهایی در محفل داشت با بابک صحبت میکرد هم حتی هیچ کسی از دوستان محفل (به جز کامنتهای حاوی فحش ایشون) به کامنتهاش منفی نداد. در صورتی که وقتی (به تعبیر خودشون) سربازان خانم فرنازی تشریف اوردند، همه کامنتها حتی کامنتهای مودبانه و از جمله کامنتهای خودم منفی شد امتیازشون، پس در مورد حملات فلهای و ... این اتهامی نیست که به اعضای محفل بچسبه در صورتی که به بعضیها خیلی میچسبه.
حق هر کسی است که اظهار نظر کنه (در چارچوب قانون و بدون فحاشی) و حق هر کسی است که به هر کامنتی که دوست داشت مثبت بده. نمیتونی این حق رو از هیچ کسی سلب کنی، حتی اگر اون فرد به تعبیر تو بسیجی باشه. ولی حق هیچ کس نیست به کامنتی که فحش توش نداره منفی بده. من هم تا جایی که دیدم محفل همواره سعیاش بر این بوده که قانون رو رعایت کنه و همون طور که گفتم در این راه خیلی از مخالفینش موفقتر بوده
عالی بود عبدلعلی. کاملا پایهام :)
Vaahe jan, hamin doostemoon kambiz ye link ferestadeh bood, shoma naboodin fek konam, babak koli adam az mahfel bord ta behesh manfi bedan..F
جناب واحهی گرامی: قانون سوم نیوتن:" هر عملی را عکس العملیست، مساوی ودر خلاف جهت آن" ( کنش و واکنش) این در مورد زندگی ما انسانها نیز صدق می کند.
صد در صد هر کسی آزاد است که یار و همراهش را آزادانه انتخاب کند و از کسی هم اجازه نگیرد ولی فراموش نکنید که همراهان هر کس در نحوهی قضاوت دیگران تاثیر به سزایی دارند.
در ضمن اگر به قوانین خوبی که شما پیشنهاد کرده اید، واقعاً عمل کنید دیگر مشکلی با دگراندیشان نخواهید داشت و ما نیز با شما نخواهیم داست و برخوردهای فله ای و لشکر کشی های آنچنانی برای منفی دادن به لینکی که بعضیها خوششان نمی آید، پایان خواهد گرفت.
در مورد ضمانت اجرایی، فرض من بر این است که دوستان محفلی اون قدر به هم دیگه احترام میگذارند که به خاطر خواست محفل رعایت کنند. قبول دارم که از نظر قانونی این کافی نیست، ولی ما این جا دادگاه نداریم که ؛) دوستیمون خود ضمانت اجرایی است.
هدف محفل رو هم پایهام که سایر دوستان نظر بدهند.
ساختار مدیریتی هم به نظر من لزومی نداره. حتی این بحث قانونداشتن هم لزومی نداشت، برای جلوگیری از شبهه تقلب و غیره بود به نظرم.
این در مورد لینکها بود نه بحث فرناز و بابک.
من به فرناز خانم هم گفته ام که با کلمات ناشایست در مورد افراد موافق نیستم. ولی تحریک از سوی دیگران به گفتن این کلمات نیز کار درستی نیست.
Bravo:)f
من خیلی بدم میاد کسی از من حرف شنوی داشته باشه. این به این معنیه که برای خود حرف من ارزش قائل نیست و چون من گفتم رعایت کرده است. فکر هم نمیکنم کسی در بالاترین از من حرف شنوی به اون معنی که از معنی کلمه برمیاید، داشته باشد.
باز هم تاکید میکنم کامبیز عزیز که برخورد فلهای و لشکرکشیهای آنچنانی توسط محفل خیلی خیلی خیلی کمتر از برخوردهای مشابه توسط دوستان مخالف محفل انجام شده است. این رو با اطمینان میگم. ولی اگر قبول نمیکنید، دنبال اثباتش نیستم! محفل از همون روز اول یک اصل داشت اون هم رعایت قانون بالاترین بود. اگر گاهی هم دور شده باشه از این اصل، استثنا بوده نه روند فعالیتهای محفل...
راستش من برام چیزی که اهمیت داره قضاوت خودم از رفتار خودم و راضی بودن خودم و وجدان خودم از مجموعه کارها و فعالیتهام است. این که کاری که من درست میدونم موجب قضاوت نادرستی در مورد من توسط دیگران بشه، موجب نمیشه از کارم دست بکشم.
لینک زیر:
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540
سربازان محفل فکر می کردند که خیبر را فتح کرده اند !!
در این مورد هم دیدمون به زندگی با هم فرق داره و کاریش نمیشه کرد. خوب به هر حال این هم روشی است. ولی راستش مطمئن نیستم جواب بده، چون مثلا همه انقلابها/جنگها/دعواها با همین استدلالها صورت میگیره که معمولا به جواب مناسبی هم نمیرسه. به هر حال عقیده شما محترم است.
آیا فکر نمی کنید که وقتی دیگران قضاوت منتقدانه به شما پیدا کنند، ممکن است نیاز به اصلاح باشد؟
پس کسی نباید از خود در برابر حمله دفاع کند؟!!! در نظر داشته باشید که دفاع و حمله از یک جنس (هر دو خشن) ولی یکی فاقد مشروعیت و دیگری کاملاً مشروع است.
اتفاقا قبل از این که لینک بدی، گشتم و پیداش کردم. من هم اون کامنت بابک رو همون زمان دیدم و امدم اونجا ولی نخواستم منفی بدم (به دلایلی). حالا دو تا نکته، یکی اینکه بابک کسی رو نیاورده اونجا به زور و مجبور نکرده منفی بدهند. بابک لینک رو معرفی کرده، دوستان منفی دادند، بعضیها هم ندادند (محفل بیشتر از 7 عضو دارد، دو نفر دیگر که منفی دادند رو هم من تا حالا اینجا ندیدم)
اما نکته دوم و مهم در مورد همان 7 نفر. ببین همه اون 7 نفر معتقدند که اون لینک خبر غیرواقعی بوده و منبع نداشته. نمیدونم میتونم منظورم رو برسونم یا نه! منظورم اینه که این محفل یا مثلا درخواست بابک نیست که اون اعتقاد رو بوجود اورده، هر کدوم از این 7 نفر اون لینک رو خودش می دید، خودش همین منفی رو میداد. این محفل نظرها رو هم سو کرده. لشکرکشی که شما میفرمایید یعنی تعبد بیچون و چرا از دستور فرمانده (اینجا بابک) که به نظر من در مورد این لینک صدق نمیکنه.
میدونم ممکنه مثل دیروز الان بگی اصلا شما فلان و شما بهمان و بروی. ولی خوب نظر من هم این بود که اون لینک حقش منفی بوده! چون خبری است که به شدت با استدلال عقلی برای من جور در نمیاد. اگر خودم هم منفی ندادم برای جلوگیری از همین بحثها بود، وگرنه اگر در محفل معرفی نشده بود و میدیدم اون لینکرو حتما منفی میدادم چون به نظرم خبر غیرواقعی میامد.
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234452
البته که ممکن است. البته به این که دیگران چه کسانی باشند و با چه معیاری قضاوت کنند و چقدر منصفانه باشد این قضاوتشون هم بستگی داره.
به هر حال مطمئنا هیچ کسی نمیتواند (البته اگر بخواهد دو رویی نداشته باشد) محبوب همگان شود. مهم اینه که فرد خودش بدونه که داره رو راست و تا جایی که میتونه عادلانه و درست بازی میکنه.
به نظرم بدترین دفاع انتخاب روشی دقیقا مشابه روش حمله طرف مقابل است. نمیگم نباید فرد دفاع کنه، میگم اگر کسی مثلا کار اشتباه x رو انجام داد، نباید برای اصلاحش دوباره کار x رو انجام داد، باید رفت کار y ای رو پیدا کرد که بتونه نتیجه لازمه رو به دست بیاره...
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234493
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234488
ویا این یکی که دیگه خیلی باحاله، رفته فتوای قتل گرفته :)))
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234467
راستی در این مورد. به نظرم خلاف قانون، خلاف قانونه. چه در مورد لینک چه در مورد نظرات. ضمن اینکه نوشتن جملات قصار (بدون فحش) با هیچ کدوم از قوانین بالاترین در تضاد نیست. منفی دادن بدون دلیل به لینک یا نظرات چرا، ولی شما نمیتونی کسی رو از نوشتن نظرش در پای لینکتون، هر چقدر اون نظر از دید شما احمقانه باشه، محروم کنید. در مورد منفی دوستان به اون لینک هم که نظرم رو گفتم.
به صورت کلی (نه در مورد این نظرات)باز هم تاکید میکنم کامنت تا زمانی که محتوایش فحش/تهمت/توهین نباشد، از نظر قانون امکان گذاشتنش وجود داره.
به هر حال من جوابگوی کامنتهای دیگران نیستم. من از روند کلی محفل دفاع میکنم نه از یک نظر/رای/لینک خاص.
ضمنا 1000 و عبدلعلی عزیز هم ممنون که امشب این همه لینک معرفی کردید. شرمنده که یک مقدار به خاطر بحثها لینکهاتون گم و گور شد. هر کدوم رای نیاورده بود رو فردا خودم به شخصه دوباره معرفی میکنم :)
به هر حال خواستم که بعضی چیزهایی که تا حالا از هر دو طرف اشتباه بوده دیگه تکرار نشه. نه من و همفکرانم دوست داریم که اینجا دشمنی پیش بیاد و نه دلم میخواد بالاترین عرصهی نبرد بشه
= قضیه
ولی تهدید کار خوبی نیست! قبول داری دیگه؟ در مورد کپی پیست یا پشت سر کسی حرف زدن، فکر نکنم دیگه به اون صورت باشه. در مورد حمله فلهای ولی اختلاف نظر به هر حال وجود خواهد داشت. موضوع اینه که ممکنه لینکی با استدلال ما خبر غیرواقعی باشه، با استدلال شما خیر، خوب چه کار کنیم؟ به صرف احترام به خواست شما/ترس از تهدید شما نمیتونیم نظر خودمون رو عوض کنیم که. من میتونم از طرف دوستان و البته با اجازه اونها تضمین بدم که محفل کار بیدلیل و غیرقانونی نکنه، ولی نمیتونم تضمینی بدهم که همه کارهای محفل موافق خواست شما/همفکران شما باشد. به هر حال حق مخالفت با نظر شما برای ما محفوظ است، همون طور که حق مخالفت با نظر ما برای شما محفوظ است.
شبت بخیر.
1000 جان ممنون که ایمیل زدی
این پیکولو تک تک لینک هاش قشنگه...
ولی اول: در مورد کپی و پیست نظرات و کامنتها نظری نمیدم. به نظر من بابک هم نباید این کار رو بکنه شما هم نباید این کار رو بکنید.
در جواب بعضی از حرفهای شما چند نکته هست که دوست دارم برای من و برای شما روشن بشه. جواب صحبتهای شما رو در چند قسمت میدم اگر اشکالی نداره. در ضمن ممکنه بعضی از حرفهای من تکرار صحبتهای واحه عزیز باشه؛ ولی دوست دارم بیشتر روی اونها بحث بشه.
دوست من حملات فله ای به یک لینک کجا اتفاق افتاده؟ ما اینجا لینکهایی گذاشتیم (و من اولین نفر بودم که این کار رو کردم) که خلاف قوانین بالاترین بودند. از دوستان هم خواهش کردیم لینک رو ببینند و نظرشون رو بگن و اگر خلاف قوانینه بهش منفی بدن. این شیوه ما نه بر خلاف نظام تاب ولایی بوده و نه بر تایید نظام ناب ولایی....
مشکل من با شما این بوده و هست که شما هرکس رو مثل خودتون فکر نمیکنه با انگ و تهمت از خودتون دور میکنید؛ بسیجی، بچه های وزارت اطلاعات و یا طرفداران ولایت... اگر وقت و حالش رو داشتید که برید ببینید نظرات من در مورد دین، نظام ایران و چیزهای دیگه چیه میدیدید که شاید من و شما خیلی بیشتر از من و بابک به هم نزدیک باشند؛ من (و خیلیهای دیگه از اعضای محفل ما) مشخصا دیندار نیستیم. چون از طرف فرد دیگه ای نمیتونم بگم فقط نظرات خودم رو براتون میگم: من به هیچ وجه یک انسان دیندار نیستم؛ ولی به دینداران احترام میگذارم. من طرفدار نظام ایران نیستم؛ ولی از روشهای نرم و سخت برای براندازیش حمایت نمیکنم. من انتقاد، افشاگری و یا رو کردن کارهای بد حکومت رو بسیار خوب میدونم؛ ولی به شرطی که این کار با حقیقت و مبتنی بر سند باشه نه دروغ و خیالپردازی.
1) من با رضا، بابک، و کسانی که دیندار هستندنقطه مشترک فکری در مورد دین ندارم. ولی سعی میکنم اونها رو بفهمم. چیزهایی که من حس کردم اینه: به نظر من نگاه بابک به دین نسبتا روشنه (شخصی دین رو میبینه) اینکه بابک دیندار هست باعث نمیشه من فکر کنم همه حرفهاش غلطه ولی خیلی از اعضای بالاترین این برخورد رو با بابک دارند و به مسخره یا با اهانت سعی میکنند نظرهاش رو بکوبند. من این کار رو نمیکنم. و دیدم که بابک در زمانی که با اون منطقی بحث بشه معمولا منطقی بحث میکنه. (خواهش میکنم در جواب من لینک نظرات بابک رو نگذارید. من با نظر واحه که نظرها باید در بحث جمع بندی بشه نه بیرون از بحث کاملا موافقم)
در مورد رضا باید بگم فقط با یک موضوع مشکل دارم و اونم نوع نگاهش (و برخوردش بعضی جاها در بالاترین) با کسانیه که هموسکشوالیته مشکل ندارند... این هم به نظر من با یک بحث خیلی زیاد قابل بررسیه و من هم در خودم رسالتی نمیبینم کسی رو به یک چیز ارشاد کنم!
دوست من قبول دارم که در جامعه حقیقی با من نوعی (و همفکران من که شاید شما جزوش باشید یا نباشید) و همینطور با شما بسیار بدرفتاری شده. ولی تلافی همون کار بر سر کسانی که فقط ممکنه سر یک دو موضوع با حکومت فعلی ایران تشابه فکری داشته باشند بی انصافیه.
پیشنهاد میکنم این رفتار رو کنار بگذاریم و همه رو به عنوان یک فرد (individual) ببینیم نه طرف حزب یا گروه یا حکومت خاصی. اینطور میشه خیلی زیبا بحث کرد و نتیجه هم گرفت (یا نگرفت. همینکه بحث خصوصیات فکری دیگران رو برای ما روشن کنه و چیزی به ما یاد بده کم نیست)
من جدا به شما پیشنهاد میکنم این دوستان رو دعوت کنید تا به بالاترین بیان و فعالیت کنند. بالاترین ارث پدری هیچکدوم از ماها نیست. من واقعا اعتقاد دارم وجود افراد بیشتر در بالاترین به غنی شدن بحثهاش کمک بسیار زیادی میکنه. ولی این موضوع رو به خاطر داشته باشید:
وقتی این محفل شروع به کار کرد مهدی (یکی از صاحبان بالاترین یا به اصطلاح بالادارها) نوشت که این شیوه ای که ما در پیش گرفتیم و اعضا رو دور هم جمع کردیم توانایی تبدیل شدن به چیزی رو داره که مخالف قوانین بالاترین باشه. بخصوص اگر به لینکهای خاصی مثبت بده و یا سعی کنه لینکهایی رو با منفی سیستماتیک حذف کنه. (که این کار خلاف قوانین بالاترینه) ولی ایشون نوشت که تابحال از طرف این محفل چنین چیزی ندیده. کلا محفل میتونه خوب و یا بد عمل کنه. این بستگی به رفتار اعضای اون داره. ما سعی کردیم این محفل سالم بمونه و فکر میکنم بمونه... ولی اگر دوستان رو دعوت کردید مطمئن باشید نمیتونید هیچ لینکی رو در عرض 5 ثانیه غیب کنید چون همه اکانتهای اونها در صورتی که بدون هیچگونه دلیلی سعی در حذف لینک بصورت سیستماتیک داشته باشند خذف میشه.
هیچگاه به نظرم نیومده بود با این مسءله مشکل دارم. اگرچه برایم قابل درک نیست و اینگونه انسانها رو بیمار فیزیکی میدانم ولی از این به بعد حتما احترام میگذارم.
خوش باشید.
اول ببخش اگر انتقاد کردم. ولی دیدم که بعضی از کاربرها از شیوه رفتار تو با این مسئله دلگیرند. گفتم شاید خودت نفهمیده باشی که بقیه دلگیرند و من بتونم یادآوری بهت بکنم. در مورد بیمار فیزیکی باید بگک هموسکشالیته حدود 10 ساله از کتابهای روانشناسی باینی به عنوان یک بیماری حذف شده و دیگه به عنوان یک disorder شناخته نمیشه. به هر حال من اصلا اعتقاد ندارم باید همه آدمها اقلیتهای دینی، جنسی یا حتی فرقه ای رو قبول کنند. ولی اعتقاد دارم باید بهشون احترام گذاشت.
باز هم ببخش اگر ناراحتت کردم.
راستی رضا جان هری پاتر کو؟! همه دارید میخونید پس من چی؟ از کجا دانلود کنم؟
رضا جان چاکریم. این هری پاتر کو که من شدیدا خمارم!
https://balatarin.info/permlink/2007/7/19/1094320
من الان سر کار بروم خونه می افتم به جون این تورنت پیداش میکنم.
ضمنا گوگل گروپ هم من رو راه ندادی ها ایمیل دادم برگشت خورد. البته به نظرم با توجه به صحبتهای واحه بهتر است یک خورده صبر کنیم
Imagine
رضا جان مطمئنی تو تورنت هست؟ من خیلی گشتم فقط همون رو پیدا کردم که طرف با زاویه از کتاب عکس گرفته. اون رو نتونستم بخونم؛ چشام در اومد!
در ضمن اسم گروه رو تغییر دادم. بخاطر همین e-mailت برگشت خورده.
همه دوستان... نام گروه از Balatarin-Order-of-Phoenix به Bala-Mahfel تغییر کرده. البته امروز یک e-mail به همه کسانی که توش عضو شدند میزنم اطلاع میدم.
رضا جان فکر میکنم الان راحت بتونی e-mail بزنی.
در ضمن واحه نگفت اونجا رو تعطیل کنیم. گفت هم اونجا باشیم هم اینجا! D: هورا!
نه مطمن نیستم اگر اونجا نباشه یعنی هیچ جا دیگه هم نیست
به جان خودم درست نیست. اصلا در حد ماها نیست این جور حرفها و دعواها.
من فکر می کنم که همه ما 25 سالگی رو رد کردیم.
اصلا اگه نمی خواهید با هم ارتباط داشته باشید، دست از سر هم دیگر بر دارید. ساده است. کاری به کار هم نداشته باشید. اصلا انگار برای تو رضا وجود ندارد و برای رضا فرنازی.
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد . رضا جان من دیشب براش گزارش تخلف رد کردم .
مگه حسابش بسته نیست ؟
غیر محفلی نیست . حسابش بسته شده . آدم بی ادبی بود . فقط فحش می داد . از عبدالعلی و واحه هم تعجب می کنم که چرا اینقدر سنگ اینها رو به سینه می زنن . انصاف هم خوب چیزیه !
چون یک cookie کش شده داره اون هم بزودی پاک میشه اگر تا الان نشده.
حساب kia.arian هم بسته شده . چه خبره اینجا !
:)))))))))))))F
fohsh fohshe... tohmat tohmateh... har ki raveshe khodesho dareh... tazeh avval ham oon shoroo kardeh... mikhay vasat alan sabet konam?:)F
دومین مذاکره مستقیم ایران و آمریکا، بزودی در بغداد
این آدمها در دنیای مجازی شخصیت های متفاوتی دارند.
یک بار هم من زیاده روی کردم سر یک مسءله ای اینجا خود اون دوستمون که مثلا در زندان بود به موبایلم زنگ زد. خلاصه نگه داشتن چاک دهان چیز خوبی است.
:)))
یک آدم گردن کلفت هم اسم من رو گذاشته بود اراذل اینترنتی وعده داده زمان مرگم نزدیک است. همونی که برات گفتم به موبایلم زنگ زد.
Khob? ki avval shoroo kardeh? pas chera hesabe man basteas faghat?mojazat vase ye nafare inja?f
به هر حال به عنوان یک عضو محفل خوشحالیت رو نوشتی و من هم به عنوان یک عضو ناراحتیام رو مینویسم. کلا با بسته شدن حساب مخالفم. چه حساب فرنازی باشه، چه حساب نیکو، چه حساب شهرآشوب... ولی یک تذکر جدی رو خیلی بیشتر پایهام...
فرنازی این که دلیل نشد. مثل این که کسی بزنه پس کله یک نفر دیگه، طرف برگرده با چاقو شکم طرف رو پاره کنه و بعد بره دادگاه بگه اون شروع کرد؟
تازه با فرض این که قبول کنیم اون شروع کرده...
کسی دلش نمیخواهد فحش بشنود و میخواهد اینجا بماند چه کاری باید بکند ایا عینا همان فحشها رو بدهد؟
Vaahe baad faghat yeki mozajat mishe? tarafein daava har do mojazat mishan dooste aziz... hadaghal inja ke intorieh, shahre shoma ro nemidoonam
یه خورده این حرف شبیه اینه که تو با دوچرخه بری رو پای من، بعد من با تریلی برم رو گردنت! درسته که تو کار خوبی نکردی، اما واکنش من هم زیاده از حد بوده.
رضا جان منظورم از تذکر جدی همین بود. نمیدونم به این افراد قبل از بسته شدن حسابشون جدی یک ایمیل زده شده که اگر به این گونه ادامه بدهند، حسابشون بسته میشه یا نه؟ یک جوری شبیه التیماتوم! به هر حال کلا با حرکات تند مخالفم. کلا به نظرم بالادارها سیستمی باید طراحی کنند که این ارتباط با کاربرهاشون درست تر باشه. اخراج هم اگر کسی قرار باشه بشه، باید دقیقا بهش دلیلش رو اطلاع بدهند که نیاد این جا این جوری سر و صدا کنه. یکی دیگه حساب ایشون رو بسته، فحشهاش رو تو و بابک و من و محفل باید بخوره! ضمن این که من خودم هم برای ایشون گزارش تخلف رد کردم، ولی دوست داشتم این گزارشات به ایشون ابلاغ میشد اول، بعد بسته میشد حسابش. و اگر بسته شد، هم کامل بسته بشه، نه این که بهش بگن بسته شدی، ولی بهش اجازه بدن بیاد این جا فحشهاش رو به ما بده...
aleejan, babak midoonest man fosham namoosi hastesh... behtar nabood shoma ye tazakor behesh midadi ke shoroo nakone?:)f
http://balatarin.com/permlink/2007/7/19/1094000
bebakhshid ke phinglish minevisam:)f
مگه سر گردنه است دوستم که بابک بخواد از تو و فحشهای تو بترسه؟ ببین راجع به تذکر به بابک هم من بهش تو همون کامنتها نظرم رو گفتم که شما هم برداشتی هزار جا کپیاش کردی. اون چیزی که میگی فحشهای بابک در همون حدی بود که بهش گفتم، ولی این فحش خواهر مادری که شما میدی مجازاتش فرق داره به نظر من. ضمن این که شما و کامبیز و ... هم برای بابک گزارش تخلف دادی، بابک و رضا و من و... هم برای شما. حتما بالادارها که این جا به هر حال مجبوریم قضاوتشون رو قبول داشته باشیم، دلیلی دیدند که حساب شما رو بستن و حساب ایشون رو نه. بابک یا رضا که پسرخاله بالادارها نیستند که...
vaahe jan, shoma behtareh ye ab khonak bokhori felan:)F
Mamnoon:)f
گزارش تخلف رد کردم فرنازی ... اینو میگم که فکر نکنی شخص دیگه ای بوده...
Dir residi tamoom shod...:))))))))))))))))))))F
میخواستم گزارش تخلف رد کنم دیدم قبلن اینکار شده...امیدوارم حسابت رو باز نکنن...
:))))))))))))))))))))))))che bacheye bahalie in... bekhab baba:)))))))))F
alee aziz, man ta hala 10 ta e-mail zadam, darigh az yek javab!!!!:)f
ببین من چند تا از کامنت هات رو خوندم شک ندارم که تو بدوبیراه فتن ازت کم میارم واسه همین دهن به دهنت نمیذارم حتی اگه باز هم ادامه بدی...
Che bacheye nazi... Barikalla... hala boro bekhab...:)F
:))))))))))))))))))))))))))))))f
Rezar madar jendeh, to zer zadi dobareh?:)F Az key ta hala to MELLAT shodi?!!!:)))))F
فحش هم همه بلدند بدهند من از تو بیشتر هم بلدم ولی ...
نباید جوابت رو بدهم ولی این رو نوشتم یکخورده بیشتر عصبانی بشی :)
Maloome karesh doroste... jozve tanha kesaee to in mahfel ke manteghi barkhord mikoneh ba masael
Che bahal...Babam ham be mamanet hamino mige hamishe...:))F
eeee... mage to jaye dige nemiri???:)F
Cutlet jan, avale id yahoot chie?:)f
بابک جان! اینجا علاوه بر غیبت کردن کارهای مثبت هم می کنید؟ مثلا بافتنی بافتن٬ سبزی پاک کردن٬ "مورچه داره" رقصیدن٬ مربا درست کردن و از این جور کارها؟
این هم اومد.
Good job
!
تا آغز فصل سرما هم میتونی از چربی های ذخیره شده در بدنت استفاده کنی. خوب بخوابی.
:))))
آره من هم میدونم اومدم ایحا برای Stampede...
گفتگو با کریستف رضاعی به مناسبت کنسرت گروه نور در تالار وحدت
فاکر: پنهانكاری لازمه كار سياسی است
Boureé »از یوهان سباستین باخ با تنظیم بینظیر Jethro Tull برای فلوت
«باز آمدم» و تلفیق اشعار مولانا با موسیقی بلوز: گپی با رعنا فرحان
"زیگی" گربه ای با یک چشم سبز و یک چشم آبی و سفری 3000 کیلومتری با کشتی، در خانه جدید خود
آشتی آمریکائیان با ایرانیان در«عطر سنبل، عطر کاج»
من به شخصه خیلی فکر کردم راجع به اینکه برخوردم چی باشه تو این قضیه ولی عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدم چون دیگه هیچ منتطقی وجود نداره که بشه راجع بهش فکر کرد و تصمیم گرفت، چندین بار هم از 2 طرف بحث خواهش کردم اقلا به اینجا نکشونن که ظاهرا اونقدر ارزش نداشتم که خواهشم رو بپذیرن، تمام انرژی ای هم که بجای لینک دادن و صحبت کردن با دوستان صرف این قضیه کردم ظاهرا فقط حروم شده البته شاید برای خیلی ها این اهمیتی نداشته باشه ولی برای من که در روز یه انرژی معین دارم و باید برای استفاده ازش برنامه ریزی کنم خیلی ارزش داشت، حالا هم تنها چیزی که به نظرم میرسه اینه که دیگه دخالت نکنم تو این بحث، البته دیگه بحثی نمونده، فقط یه سری فحش خواهر مادره که از 2 طرف حواله میشه به هم، و تنها کاری که از من نوعی بر میاد اینه که نادیده بگیرمشون تا خودشون با این روشی که انتخاب کردن به نتیجه برسن ولی با این حال هرکس به محفل توهین کنه یا زیر سوال ببرتش نمیتونم تحمل کنم، البته در جواب فحش نمیدم، اگه منطقی باشه بحث میکنم نباشه هم سکوت.
bahram1 میشه آدرس هتاکی که من بهت کردم رو به من بدی بروم بخوانم؟
اگر هم دقت کنی میبینی که مقدار متنابهی فحش خواهر مادر خوردم بدون اینکه جواب بدهم . من هم علاقه ای ندارم اینجا خراب بشود. ولی لطفا دفعه بعد اسم نیار چون کار مناسبی نیست.
ا همونطور که چندتا کامنت بالاتر گفتم دیگه تو این بحث دخالت نمیکنم مگر جایی که به بچه های محفل توهین بشه، حتی اگه خودت هم راضی باشی ما نمیتونیم تحمل کنیم همچین اتفاقی برای هرکدوم از بچه های محفل بیفته و درست ترین کار هم همونی بوده که شما کردی
کاملا حق با شماس و من معذرت میخوام بابت برداشت اشتباهم، امیدوارم ببخشی
من هم اشتباه میکنم آدم یک ذره عصبی میشود (اندازه یک نوک سوزن (: ) وقتی فحش های رکیک میخورد یک چیز نامربوط هم ممکن است در جواب میگویم.
بابک هم عصبانی بوده دیگه
عبدالعلی شانس تو بودها این محفل این مدلی شد.
به ممتنع هم گفتم الان یک موزیک خوب بگذارد من اینجا لینک بدهم همگی لذت ببرید.
momtane سر کاره بامبول در آورده لینک نمیگذاره اگر گذاشت لینک میدهم.
وضعیت یک طوری شده که انگار اینجا جدال خیر و شر است. همه با هم سر سنگین شده اند. کنایه و متلک شده عین نقل و نبات.
باید گذشت کرد. همین... پی دعوا رو نگرفت.
پس ظاهرا جز اون یکبار مورد دیگه ای وجود نداشته و من هم گفتم که نظرات اون کاربر خاص رو تایید نمیکنم و من هم بهش بارها اعتراض کردم بابتش
-------------------------------------------------------------------------------------
بازم ازت عذر میخوام و امیدوارم من رو ببخشی بابت اشتباهم و امیدوارم دیگه عصبانی نبینمت ;)
خانه هنرمندان میری اون رستوران گیاهی هم اگر رفتی یک فاتحه برای اونهایی که دور هستند دستشان به آن غذاها نمیرسد بفرست.
جای بابک هم خالی است امشب.
بعدش هم فحش خواهر مادر دادن در محیط مجازی هنری است که من ندارم (واقعی شاید P: )
یاد باد آن روزگاران!!
متاسفانه جایی برای صحبت درمورد ادبیات نگذاشتین برای همین از این بحث صرفنظر میکنم، اما در مورد این مسئله:
مخاطب شما یک نفر نبود دوست عزیز،ظاهرا هنوز با توضیح چندباره متوجه این موضوع نشدید که من و خیلی از دوستان محفل از کامنتهای بابک دفاع نمیکنیم و نکردیم بنابراین مخاطب شما کل محفل بود و من هم به عنوان یکی از اعضای محفل این حق رو برای خودم قائلم که ارتون توقع عذرخواهی داشته باشم بابت نسبت دادن اینها به تمام بچه های محفل: 1. دوستان حجره و گرمابه و گلستان 2. ادبیات خودتان 3. موجودات پریشان گو به قول خودتان بچه
ضمنا با این ادبیات اگه ادامه بدید حتی اگه به محفل هم توهین کنید دیگه از من جوابی دریافت نخواهید کرد ولی اگه بحث منطقی بود در خدمتتون هستم
البته به احترام شما مرشد عزیز ، سعی می کنم از این به بعد احساسات درونی خود را بیشتر کنترل کنم .
حال دوستان نظر بدهند!
?other suggestions
قهوه خانه هم خوبه . سنتی هم هست . می شینیم چایی می خوریم وقلیون می کشیم ( البته من نمی کشم ولی هرکی دوست داشت بکشه ) . یه تابلو هم می زنیم که از ورود معتادین به قهوه خانه معذوریم .
راستی تو اون بحثی که راجع به مثبت دادن به لینکای مشابه از 2 منبع مختلف شد چه تصمیمی گرفته شد آخر سر؟
این رو بخوانید و برای دوستانی که در ایران هستند این.
من خبر ندارم راجع به آنها
چه جالب ، این تو صفحه gmail بود . تحت عنوان Quote of the Day
اسم محفلتان را بگذارید یارستان. یعنی جایی که همه به هم یاری می کنند تا لینک مناسبی را که شناخته نشده، معرفی کنند یا جلوی لینکی را که فکر می کنند جالب نیست یا غیرواقعی ست، بگیرند. در ضمن جمع شدن دور هم و از هر دری سخن گفتن نیز در این اسم مستتر است.
البته قبلا واژه هایی مثل جالب یا غیر واقعی را برای خودتان تعریف کنید.
اما در مورد هری پاتر! بقیه بخشهاش رو هم همون سایت گذاشته! امشب تا صبح باید تمومش کنم! :) برای همین زیاد نظر نمینویسم که یک کمی امتیاز داشته باشم اگر خواستیم بحثی بکنیم بتونم نظر بدم!
بازم ممنون LVN عزیز.
ضمنا ممنون از پیشنهادت
بالاجمع
بالاما
قهوه خونه،بالاجمع،بالا ما،بالا خلوت،یارستان،مهستان و ...بوده .
(بالاخونه هم خوبه ها .مثلاً میگن یارو بالا خونش رو اجاره داده !!!!!!!!!!(
چند نکته بگم و برم
1. دوستا ن خوبم ...,alee, vaahe, abldlaliببخشيد برا ي برخي کا منتها م ...
2. اگر دوست دا رين اين مکا ن سا لم بمونه جدا از گفتم پشت کسي خود دا ري کنيد (khetab be bazi ke in karo mikardan)
3. دوستا ن لينک که خوشتون نميا د اينجا اسمشو نيا ريد و نريد بهش منفي بدين يا کا منت بزا ريد چون جوا ب اين کا ر با گروه ما به سختي ميشه (khetab be bazi az doostan dobareh)
4. بزا ريد دوستا نه در کنا ر هم زندگي کنيم ... هر گروه لينک ها ي خودشو سا پورت کنه ...
5. بهتر پا تو کفش هم نکنيم چون جز وقت تلف کردن و energy هدر دا دن نيست :)
ارا دت
Farnazi:)
تولتک عزیز، یارستان اسمیه که طرفداران نورعلی الهی روی خودشون گذاشتن و به هر حال بار معنایی جهت داری پیدا می کنه که به همین خاطر من باهاش مخالفم.
برای اسم پیشنهاد من اینه که هر چه خنثی تر، بهتر. کلا اسم های قشنگ من رو یاد وزارت عشق 1984 و راهپیمایی شکوهمند و اینا میندازن! میشه یه اسم رسمی و ساده انتخاب کرد.
خوش باشید دوستان.
خداحافظ فعلا
راستی مصطفی، جالب این جاست که اکثر افرادی که اسم بردی ای میل خودشون رو گذاشته بودن تو بالاترین!
:(
بالاشنگتون دی سی هم بد نیستا! ;)
-------------------------------------
1) من بالاترين رو ترك نكردم، حدس مي زدم قراره حجم عظيمي از فحش سرازير بشه گفتم نباشم تا هيجان بخوابه. يعني چي؟ يعني بايد با اين رفتار كساني كه مخالف ما هستند ما عرصه رو خالي كنيم؟ اون موقع به خاتمي ايراد مي گيريم كه ترسو هست و جا مي زنه؟ مگه چه اتفاق مهمي افتاده؟ هيچ چي! يه عده اومدند، تنشي ايجاد شد و تموم شد رفت! چرا ديگه بايد كل قضيه رو تعطيل كرد؟
2) مهمترين مشكل محفل ما اين بود كه قانون نداشت! من همون اول هم گفتم بايد يه قانون نيمه رسمي داشته باشيم كه ضمانت اجرائي اون هم با خودمونه. من يه كاري كردم كه در ديدگاه خودم كار بدي نبود و بعضي نظراتي كه محفل ما رو بسيجي و اطلاعاتي نشون مي داد كپي كردم اينجا. بله، همونطور كه اكثر شما هم گفتين كار درستي نبوده و من ديگه اين كار رو نخواهم كرد اگر مخالف قانوني باشه كه اكثريت با اون موافقيم. ضمانت اجرائي اون قانون هم احترامي هست كه بين ماست.
به خاطر نمای جالب عکس
------------------
3) معرفي لينكهاي كه به نظر اعضا جالب هستند و يا خلاف قانون بالاترين هستند، حق قانوني ماست! معرفي بحثهايي كه ممكنه براي اعضا جالب باشه حق ماست و هيچ احدي حق سلب اين حق رو نداره.
4) اينطور كه من مي بينم محفل آروم آروم داره به صورت جدي فراگير مي شه. نظراتي كه بعضاً دوستان مي دند و يا راي هايي كه داده مي شه نشون مي ده محفل خودش رو به عنوان محلي براي ديدن لينكهاي خوب (تر) و جالب مطرح مي كنه. علاوه بر اين بحثهاي خيلي جالبي هم با هم داشتيم كه مي تونه خيلي براي همه ما مفيد باشه.
------------------
5) تصميم اي كه بايد اول مي گرفتيم رو الان بگيريم و به طور كامل كاربران فحاش رو فراموش كنيم. مثل اينكه اصلاً وجود ندارند. من به اين نتيجه رسيدم كه برخورد و مقابله با بعضي ها فقط به خود آدم آسيب مي رسونه و شخصيت آدم رو زير سوال مي بره. بياييد امتياز نظرها رو فراموش كنيم و فقط خود نظر رو در نظر بگيريم. هر جا فحاشي بود، نهايت برخورد گزارش تخلف باشه كه بارها ثابت شده خيلي خوب جواب مي ده.
6-1) فونيكس عزيز: خواهشاً برگرد. ما بايد زندگي مدني رو علريغم تمام مشكلات و موانع تجربه كنيم.
6-2) عبدالعلي عزيز: اگر مي شه شما بحث قوانين رو ادامه بده تا نهايي بشه.
6-3) بقيه دوستان: اميدوارم ناراحت نشده باشيد (بابا يه خرده دير ناراحت شيد ديگه! مگه ايران زندگي نكرديد؟ شوخي مي كنم). خوبي اين اتفاقات اين بود كه ياد گرفتم در مقابل هر محرك بي ارزشي واكنش نشون ندم. زندگي فقط 10000 سال اولش سخته!
--------------------------------------------------
پاينده باشيد و لينكهاي خدا معرفي كنيد لطفاً! من كه مدتها بود خود بالاترين نمي رفتم و فقط مي يومدم محفل!
ارادت!
سید جان. نوکرتم من. مساله تموم شده. لطفا! من بمیرم زخمی که داره بسته می شه رو دوباره باز نکن.
من از در گفتگو و سازش وارد شدم برای اینکه دوست دارم توی محیطی دوستانه باشم. خدا شاهده این چند روزه با اکراه می آمدم بالاترین. خلاصه من ذاتا "سازشکار " هستم و دیگران رو هم به همین کار دعوت می کنم.
از همه دوستان هم خواهش می کنم این چند روز و این داستان کامنتها رو فراموش کنند و به بالاترین "بازی" خودمون بپردازیم.
دامون جان. اگه قدت کوتاه است و لاغری من باهات بزن بزن می کنم. در غیر این صورت ما یکی رو معاف کنید.
همگی موافقید؟
ما قانون مي خوايم ياالله!
سينا جان،
خيلي به ما حال دادي تو اين مدت! اميدوارم تو هم اگر يك ريز بهت فحش ناموسي بدند و از اسافل اعضاي شما آويزون شند (شرمنده ام به خدا :)) تو رو مزدور و بسيجي بدونند هنوز بتوني رو اين مرامت بموني. خدا رو شكر تموم شده رفته!
كوير مرنجاب رفتید؟ جای بکر و بی نظیریه در اطراف کاشان
امیدوارم دیگه همچین شرایطی پیش نیاد برای هیچکدوم رفقای محفلی و بالاترینی
من اصلاً ناراحت نشدم. اميدوارم كه محفل روز به روز بهتر بشه :)
یک لینک دیگر از محیط زیست، اما...
دوستان همه جمعاند. حمید کم کم آماده شو برای لینک بعدیها. مال توئه :)
ققنوس جان نمیدونم دلیلت چیه، ولی هر چی هست کل خوشحالی خوندن کامنتهای دوستان زهرم شد... ققنوس، بودنت، مثل بودن همه دوستان دیگه، برای این جمع واجبه. تازه ایده اولیه و اصلی این جمع مال تو و آرش و دامون بوده. یکی از سه پایه اصلی محسوب میشی، کوتاه نیا...
خوب حالا چطوری از بین این همه اسم، اسم انتخاب کنیم؟ رایگیری کنیم؟ یا دورهای بگذاریم. هر کس که لینکش قراره توش جمع شیم، برای اون دوره صاحبخونهای اسمش رو هم پیشنهاد کنه، موافقید؟
آفرین بابک. به نظر دوباره هم عقاید و عقده های ملت رو خیلی صریح به چالش نکش. عقاید رو به خاطر احترام بهش و عقده ها رو هم به خاطر عکس العملهای بعدیش.
آقا تو رو خدا یکی این رفیقمون ققنوس رو هم برگردونه.
عالیه!
این هم آهنگ The End از The Doors مخصوص و سفارشی برای ققنوس عزیز تا به تحریم بالاترین پایان بده.
من هم امیدوارم بعد از شهرآشوب بقیه هتاکها رو هم بگیرن ببرن چوب و فلکشون کنن تو ملاء عام تا مایهی عبرت دیگران بشه بلکه از میزان جرم و جنایت در بالاترین کم بشه. فرنازی چون ضعیفهس و نامحرمه درست نیست تو ملاء عام پاهاش هوا بشه واسه فلک شدن (قباحت داره) به جاش من بابی رو به عنوان بزرگ هتاک بالاترین کاندید چوب و فلک میکنم. به کجا باید گزارش بدیم؟
من از دست تو چی کار کنم آخه؟!
قهر میکنی قهر کن دیگه!
htpps
https
ولی راستی یه سوال؟ لینکای جالبی که تازه گذاشته شدن مثل این رو هم میشه معرفی کرد یا حتما باید زیر خاکی باشه؟
راستی واحه منم دقیقا همین رو میخواستم بگم:
امروز من هرچی میخوام بگم میام میبینم تو زودتر گفتی! راستش رو بگو چه کلکی سوار کردی؟! ;)
توطئه در محفل؟ می خواین "کودتا" مخملی بکنید؟
تازه کامنت 452 هستیم. مگه از روی نعش من رد بشین که بذارم زودتر از کامنت 650 از اینجا برین. :)
به نظر شما چرا اوضاع جامعه ما به حدي تغيير كرده كه براي مرگ يه آدم اينطور جشن پايكوبي راه مي افته؟ (+) و (+)
داور نبوي مي گه كه:
براي من هم سواله. حقيقتش سوالي كه براي من مطرحه كاملاً مستقل از شخص متوفي هستش. ما با اين شيب تند افزايش كينه و نفرت به كجا خواهيم رفت؟
خدا كنه هر چه زودتر حاكمان ما سر عقل بيان و جلوي انفجار رو بگيرن...
پس از انتشار خبر مرگ، هزاران نفر از تظاهرکنندگان مخالف ژنرال پينوشه به خيابان های پايتخت ريختند.
مخالفان که غريو شادی سر می دادند سعی کردند خود را به کاخ رياست جمهوری برسانند اما به سد پليس برخوردند.
بابک، نمی دونم هر جا می ریم چرا سر از پینوشه در می آریم! :)) ولی فقط خواستم یادآوری کنم که این مساله مختص به ایران نیست.
من كه همه جاي بو و رد پاي تنفر رو حس مي كنم....و نگرانم از اين بمب ساعتي.
ما کی باشیم که فکر تمرد به سرمون بزنه، چه برسه به کودتا ؛) کلا گفتیم حمید به فکر باشه، و دنبال اسم هم بگرده برای این شتری که قراره بره در خونهاش بخوابه :))
موافقم. دقیقا هر جا که بر خلاف خواست مردم، براحتی فرمان داده میشه، این تنفر رشد میکنه و بزرگ میشه. مشکل این جاست که این تنفر که بزرگ شد، خیلی ساده چشم فرد متنفر رو به واقعیت میبنده و همه جا رو سیاه نشون میده. و وقتی که مکانی برای بروز این تنفر پیدا بشه، خشک و تر با هم میسوزند. این که من به شخصه میکوشم با وجود همه تهمتها/متلکهایی که میخورم، بخشهای غیرسیاه و غیرتاریک جامعه رو گوشزد کنم همینه که یک کم این تنفر رو کاهش بدم و مانع از این بشم که زمانی که دیر یا زود قدرتی به دست اکثریت مخالف افتاد، اون قدر چشمشون بسته نشده باشه که همه چیز رو به یک چوب برانند و از بین ببرند. همون اتفاقی که بعد از انقلاب افتاد و وضعیت رو به این روز درآورد.
ببینید ، من نمی دونم فضای بالاترین تا چه حد شبیه فضای واقعی جامعه ایرانه . اما به عقیده من ، گروهی که اینجور برای مرگ یک ادم ابراز خوشحالی می کنند ، در جامعه واقعی ایران ، چندان زیاد نیستند . من فکر می کنم ، اینها بیشتر از خانواده هایی هستند ، که در جریان انقلاب و حوادث پیش آمده در آن ( یکی از دلایل مخالفت من با هر انقلاب هم همین حوادثی است که در جریان آنها پیش می آید !!! )
احتمالاً خود و یا یکی از اعضاء خانواده شان ، متحمل رنجها و سختیهایی شده اند .
من وارد چرایی این رنجها نمی شوم . اما شاید اگر ما هم جای این گروه بودیم ، این واکنش احساسی از ما سر می زد !
خب . ورتیگو ی عزیز ، تمام سعی من بر این بوده است که در مباحث بالاترین ، به کسی برچسب نزنم ، اگر هم چنین اتفاقی افتاده شروع کننده یقیناً من نبوده ام ( یقیناً را قاطعانه عرض می کنم ) . متأسفانه بعضی مسائل باعث شده که گروهی از دوستان مخالف جمهوری اسلامی ، حدت بینایی شان به شدت کاهش پیدا کند . از نظر این گروه ، انسانها دو دسته اند . موافق جمهوری اسلامی و مخالف جمهوری اسلامی . یعنی با عقل اینها جور در نمیاد که ممکنه کسی هم باشه که با بعضی از اقدامات این سیستم حکومت موافق نباشه ولی جزء مخالفین سیستم هم نباشه . از نظر اینها بین من و مثلاً مسعود ده نمکی هیچ فرقی نیست . مسأله دیگه اینه که این دوستان به تمام قضایا با خط کش جمهوری اسلامی نگاه می کنن . یعنی هرکاری که جمهوری اسلامی اون رو خوب می دونه اینا بد می دونن و برعکس .
مسئله سوم اینه که بعضی از این دوستان ، فقط دنبال سیاه نمایی هستند و بس . یعنی هر موضوع کوچکی را که در هر کشوری ممکن است اتفاق بیفتد دستاویزی برای حمله به کل سیستم قرار می دهند ...
یک مطلب دیگر این است که این گروه ، سطح تحصیلات و سواد خود را هم مشخص نمی کنند . اما آنچه که می توان حدس زد ، این است که دوستانی که در این دسته بندی قرار می گیرند ، از مطالعات کافی و اطلاعات عمومی درستی برخوردار نیستند . وگرنه در همین جمع خودمان مخالف جمهوری اسلامی کم وجود ندارد که نه تنها من با این عزیزان هیچ مشکلی ندارم ، بلکه بسیار چیزها از آنها آموخته ام .
لطفا در مورد خصوصیات مخالفین خودت/خودمون این قدر سریع موضعگیری نکن. به هیچ وجه حق نداریم کسی رو متهم کنیم که مطالعه کافی یا اطلاعات عمومی درستی نداره! به علاوه معلومه که این دوستان که این قدر معتقدند ج.ا. موجود وحشتناکی است، حاضر نیستند هیچ گونه اسم و رسم و آدرسی از خودشون به جا بگذارند و کاملا بهشون حق میدهم... به علاوه در مورد بعضی از همون مخالفترین دوستان، در یک دو مورد مطمئنم که اتفاقا تحصیلات حقوقی/سیاسی دارند. کسی رو متهم نکنیم...
اینها دقیقا نظرات من هم هست.
ضمنا vertigoneh جان من یا بقیه کاربران موظف نیستیم برای کسی که من رو عامل ج.ا. میداند رزومه کاری بفرستیم که باور کند هستم یا نیستم. در واقع اصلا برای من مهم نیست که یکسری کاربران چه فکری میکنند من اینجا رو دوست دارم به خاطر تعداد مشخصی از کاربرانش.
یک مسئله ای هست به نام privacy یا حریم خصوصی افراد و بر این اساس من ممکن است نخواهم...
من برای شما توضیح داده بودم مواضع ام رو که متاسفانه نیامد همه اش با عرض شرمندگی دیگر توضیح نمیدهم
فعلاً که شایعه فوتش تکذیب شده.
رضا جان من نگفتم مصطفی دروغ میگه یا راست، گفتم ما در جایگاهی نیستیم که بشینیم در مورد دیگران قضاوت کنیم. این که سواد یا تحصیلات اونها چقدر است، در نهایت برمیگردد به من قال نه ما قال.... ضمن این که من واقعا انتظار ندارم اونها بیان همه چیز رو در مورد خودشون بگن، همون طور که تو نمیخواهی privacy ات از بین بره. به علاوه فراموش نکن که همون قدر که حرف اون دوستان در ذهن تو/من غلط و بیپایه است روش استدلال و حرفهای من و تو در ذهن اونها غلط/بیپایه است. در نتیجه اونها هم میتونند نتیجهای که تو گرفتی رو بگیرند. پس در مورد دیگران بیخیال بشیم و به ذکر ایدههای خودمون بپردازیم بهتره (البته به نظر من)
علت همانهایی است که گفتم . تفاوت است بین مخالفی که از دید او همه یا سیاه هستند یا سفید، معیارهایش برای خوب وبد ، خوب و بد جمهوری اسلامی است ، همه اتفاقات داخل ایران را به دلیل حکومت جمهوری اسلامی سیاه می بیند و سطح سواد مشخصی ندارد ، با کسی که اینگونه نیست .
چنین مخالفانی وقتی با قوت استدلال طرف مقابل رو به رو می شوند ، رو به مغالطه می آورند و بعد از آن هم شروع به فحاشی می کنند و الخ !!!
ورتیگو جان کجای حرف من به این معنی بود که شما کاربر تازه واردی هستید ؟ من فقط گفتم شما در جریان دعواهای من و بعضی از این افراد نبوده اید و گرنه شما سرور مایی !
من فکر نمی کنم با مشخص شدن سطح سواد یا تحصیلات privacy افراد از بین بره .من که نمی گم این افراد بیان بگن اسمشون چیه و خونشون کجاست .اما اگه به گفته من دقت کنید ، من نوشتم ، این افراد ازمطالعات کافی و اطلاعات عمومی درستی برخوردارنیستند و این نشون می ده که من عقیده ندارم که مدرک تحصیلی این افرادلزوماً پایین تر از ماست ، بلکه منظور این بوده که از فحوای کلام این دوستان برمیاد که در حوزه های مورد بحث بدون مطالعه کافی وارد می شن .کمااینکه مباحثی که در اینجا مطرح می شه ، اصلاً با موضوع تحصیل من هیچ ارتباطی نداره .اتفاقاً من از روی ماقال به من قال این دوستان رسیدم و نه برعکس .
باتشکر از واحه و ورتیگو . اما فکر می کنم یک کم نسبت به من حساس شده باشید .
------------------
براي من هميشه جالب بوده كه هم طيفهاي كاملاً ضد ايران و هم طيفهاي تندرو موافق حكومت ارادت خاصي به من دارند. به قول مصطفي براي خيلي از دوستان بين ده نمكي و نوري زاده فكر ديگه اي نمي تونه وجود داشته باشه.
من توهين هايي كه اينجا ديدم برام كاملاً تازگي داشتند. شخصي آيه هاي قرآن رو فحش ناموسي مي دونست. من اسمي براي اين كار نمي تونم تصور كنم.
يه نكته ديگه هم اينه كه من حس مي كنم بعضي از كاربران ديگه روشون نمي شه و يا مي ترسند كه نظر بدند و بعضي دوستان ازاين امر استفاده كرده و حسابي جولان مي دند.
این رو خوب گفتی ولی خوب اونها هم حق دارند
مصطفي عزيز آنچه كه از نظر من اهميت دارد، حسن نيت در مباحث است. اگر آنكسي كه با استدلال قوي شما روبرو ميشود در شما احساس حسن نيت كند هرگز به مغالطه كاري در نميغلتد. (اصلا منظورم اين نيست كه مصطفي حسن نيت ندارد.) من اعتقاد دارم كه ما در دنياي مجازي مجموعهاي از ID و انديشه هستيم. انديشه ما فقط از مواضع اتخاذي ما در لينكها و كامنتهايمان مشخص ميشود. فكر نميكنم اگر كسي بيايد و بگويد من دكترا دارم يا پروفسور هستم و يا اين كتابها را مطالعه كردهام اين را بتوان به منزله تشخيص سطح سواد و معلومات گذاشت. كما اينكه دروغ گفتن در فضاي مجازي با ID هاي مجازي كاري آسان است.
من براي مرتبه سوم تكرار ميكنم كه مسئله شخص در ابراز نظر من مطرح نبود.
منطق همه جا جواب نمي ده. من كه بارها امتحان كردم و فقط فحش شنيدم.
عكسها بايد كش بشند، فقط خود html رو حساب كن.
ویژه وطن
من پرومته هستم! من آتش را از آسمانها دزديدم و براي شما انسانهاي فاني به ارمغان آوردم. پدرم مرا به عذاب ابدي محكوم كرد و هر روز بايد كركسي جگر مرا بدرد. اين است بهاي آگاهي شما! (+).
-----------------------------------------------------------------
من بابك هستم، من پرومته هستم.
:)
Avtar شما عین مال بابک است به نظرم عوض اش کن
بابک ما تویی تو.
من بابك هستم! من پرومته هستم و تازه هركول مرا رهانيده است!
بابا خودمم! به زئوس قسم!
آقا یه چیزی که میگی رو بهش عمل کن. رضا و اون آقایی که اسمتو نمیخوام بیارم! انقدر غیبت نکنین بابا! زشته!
قربونت برم این خل بازیها چیه در میاری بیا بگو اسمم رو عوض کردم دیگه
بابک خان چاکراتیم.
اینجا هم که همه می بینند. تعریف پشت سر کسی حرف زدن رو برو از بزرگتر ات بپرس چیه بهت توضیح بده.
فحش خواهر مادر هم بدی کوپن امروز ات تموم شده دیگه هر چی بنویسی جواب نمیدهم تا فردا که اینجا از اهداف اصلی اش دور نشود.
بابک جان خدای آتش آگاهی خیلی چاکریم
ما بيشتر. اين شناسه جديد رو خيلي دوست دارم. از بچگي خيلي بهش علاقه داشتم. خلاصه ارادت!
( ;
فكر مي كنم در اين لينك (+) تقلب صورت گرفته و نظر منصفانه بعضي دوستان منفي پنج و شش هستش. يه نگاهي بندازيد.
آقا شما واردتري ببين در مورد اين كاربر (+) چيز مشكوكي نمي بيني؟ به نحوه نوشتن و ادبيات كامنتهاش دقت كن....
افسردگی - https
ضمناً این که اینجا رو همه میتونن ببینن دلیل نمیشه که همه الزاماً ببینن. این توجیه که چون اینجا عمومیه پس ما هر چی بگیم غیبت محسوب نمیشه توجیه جالبی نیست عزیز دلم. حموم عمومی هم عمومیه اتفاقاً بیشتر غیبتها و خاله زنک بازیها اونجا انجام میشه!
آقا، تو محفل پزشک دیگهای نیست بیاد تو اون لینک نظر بده و نظرات من رو تصحیح کنه؟
راستی این ققنوس رو میخوام براش یک دعوت نامه بفرستم با ما آشتی کنه بیاد اینجا دوباره.
2- این داستان که هر بار یکیتون میپرین وسط و اون یکی فوری میاد گوشه لباسشو میکشه میگه ولش کن جواب نده گرچه خیلی تکراری شده ولی باز هم خیلی بامزه است!!
3- رضا به من تهمت فحش خواهر مادر زده. غیبت رو که جواب نداد، دروغ و تهمت رو هم میدونم منتظر جواب بودن بیهوده است. جنستون تکمیله ماشالله!
وکیل وصی من بود.
فحش خواهر مادر هم بدی کوپن امروز ات تموم شده
این تهمت نیست یک جمله خبری بود یه خورده دستور زبان فارسی کار کن که اینقده زود بغض ات نگیره.
الان ساعت من از 12 گذشته وارد روز جدید شدم یک دونه بهت جواب دادم.
سئوالی داشتی 24 ساعت بعد جوابت رو میدهم کوپن امروز تو و رفیق هات بود که تموم شد.
جواب جالبي بود ولي بهتره كوپنش رو كلاً باطل اعلام كنيم. باور كن دوستان علاقه به ادامه بحث دارند. فكر كن اصلاً اين نظرات به كل نيستند! بازم محفل داره ناپايدار مي شه ها...
ارادت فراوان!
از picolo
!
منم تو دلم همین رو گفتم!
http://balatarin.com/permlink/2007/7/21/1095684
گفتم شاید دوباره دعوا شده همه ترک بالاترین کردن. تنها شدیم!!
بگذریم، آقا این لینک نقض کپی رایت هست یا نیست؟ اگه نیست برم مثبت بدم که خداییش ته لینکه
http://balatarin.com/permlink/2007/7/22/1095771
چه روزهایی داشتم. اگه گل آقا نمیخریدم انگار یه چیزی کم بود...
جالبه
ما اسپیس دوم و یوتیوب سوم
http://balatarin.com/permlink/2007/7/21/1095590
به هر حال، کوچ می کنیم به آیا محتسب در تاریخ ایران گماشته ای مذهبی بوده است؟ - https
واحه جان٬فکر نمی کنم کار سختی باشد متوجه شدن این موضوع که کسی ه خطاب این خاله زنک بازی است:
حق دارد دو کلمه سوال کند که برای چه راجع به او بدون حضورش صحبت میشود. اگر مایل بودی خودت از اساتید محفلی سوال کن. گویا حضرت آیت الله بابک استاد بابک دامه توفیقاته ناراحت است که چرا آی دی یار غارش به سبب دُرپراکنی مسدود شده است.
شهرآشوب رو به لقالله فرستادند.