تویی که نمی شناختمت... (وبلاگ ققنوس) ـ۱۰۸ کلیک
phoenix12.wordpress.com
آیا میشود از او تشکر کرد؟ تنها برای بودنش… تنها چون زاده شده و در این دنیا وجود دارد در جایی که نمیدانی کجاست؟ برای فردا صبح که بلند میشوی تنها در تخت و فکر میکنی باید از کسی متشکر باشی برای اینهمه خوبی که در تو وجود دارد.
کاربرانی که به لینک بالا رأی دادهاند (مثبت آبی، منفی قرمز):
Phoenix12 toltek14 _sd_ baoba galva Ahmadinjad Rooster mahyar yeganeh comunque vaahe Daddy ebhaam fozolbashi Promete Rhye Roadrunner 1000 damonm rezar hosseinf casper harfehesaab sasa_sa madreseyema ioawnat vIRGomostafasc2h
hansa
alee
baamdaad
kaman
parivash
kouhyar
stranger
arman605
Morpheus
Phoenix12 toltek14 _sd_ baoba galva Ahmadinjad Rooster mahyar yeganeh comunque vaahe Daddy ebhaam fozolbashi Promete Rhye Roadrunner 1000 damonm rezar hosseinf casper harfehesaab sasa_sa madreseyema ioawnat vIRGo
بعدش هم سرگرمی تنها جاییه که خیلی مثبت میخواد بیاد صفحه اول! من هم گذاشتمش اونجا تا اول شماها نظرتون رو بگید و ببینید اگر خوب بود به نظرتون بیاد بالا... بعد از 7-8 سال ننوشتن اولش یک کم آدم دستش نمیره بنویسه.
خیلی خوشحال شدم که تاثیری که باید رو گذاشت... ممنونم از نظرت. :)
و اما بعد، انشالله قبل از صبحت با این زیبارو "انکهت وزجوتو.." جاری کردی!؟
خدا قسمت همه جوونا بکنه این احوالات شما رو! ;-)
:) مرسی daddyجان.
خیلی دل نشین بود :)
Rhye به طور اختصاصی مخلصیم! دیشب به یادت یک بار دیگه این آهنگ رو گوش دادم. خیلی خوشحال شدم که پسندیدی.
رضا جان هدیه از این بهتر نیست که بدونم لذت بردی از خوندن این نوشته. :) خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتی و خیلی ممنونم از اینهمه لطفت.
بابک جان چاکریم. دامون عزیز ممنون.
من واقعا با اینهمه لطف شما دوستان اینقدر خجالت زده شدم که دفعه بعد که میخوام بنویسم باید یک 1 سال صبر کنم و کلی روش فکر کنم ببینم قابل قبول هست یا نه. شما دوستان با این کارتون هم خیلی من رو خجالت زده کردید هم احساس مسئولیت بیشتری به من دادید... ایشالله که بتونم از این به بعد هم حداقل انتظارها رو برآورده کنم. بخاطر همه چیز همتون ممنونم.
از لینک هم خیلی ممنون من دنبال داستانش یکجا هستم یعنی از زمانی که تصمیم میگیرند به سیمرغ برسند تا روزی که سی مرغ میشوند.
پ.ن: آقا این آهنگ Leaving Beirut رو راجر واترز توی تورهای این دو سه ساله اش بـــــــــــــــــــــــــــد جور خدا اجرا کرده!
از نظر تنش های اجتماعی با این حال که اینجا هم مثل ایران پارتی بازی در ادارات هست ولی در مغازه و تاکسی و خیابون و پشت چراغ قرمز مشکلات ایران نیست ولی من که در اروپا هستم در عمل نژاد پرستی رو میبینم هر روز.
اگر از زندگی اجتماعی ایران لذت میبری و با کار و اجتماع مشکل خاصی نداری به نظرم هما نجا بمان. در غیر اینصورت اینور یک سختی فوق العاده زیادی رو متحمل میشوی و وقتی حساب میکنی میبینی ارزش آن همه هزینه رو نداشته.
من نمی توانم در همین چند خط بگویم ولی ایران دلبستگی های اصلی من مادر و پدرم و دوستانم هستند.
چرا دلم برای میلاد نور و پستو و گاندی و اینها هم تنگ میشود ولی نه در حدی که محل زندگی ام رو به خاطر میلاد نور نداشتن عوض کنم.
من احتمالا بعد از پایان تحصیلاتم بر میگردم. ولی اینها همه نظر شخصی است خوب است که بقیه هم نظر بدهند.
این حرف به شــــــــــــــدت تمام درسته. من در این یک هفتهی اخیر بارها این حرف رو با دوستان ایرانیم که الان اینجا (امریکای شمالی) هستند زدم و همه موافق بودیم.
و این رو من دانشجویی میگم که برای زندگی در «خارج» نه مشکل سازگاری دارم، نه بیکارم و از حقوق بخور نمیری که میگیرم راضیم.
خوش به حالت اینجا که دور و وری های من اکثرا مغزشون فاسد شده از بس کار نکرده و هنوز خواب اعلی حضرت می بینند یا یک مشت آدم کاسه لیس هستند که ...
در مورد دلبستگی های در ایران باهات موافقم. من هم ابتدا دلبستگي به خانواده دارم و بعد به آب و خاک.
اما نکته ای که می خواستم بهش اشاره کنم این مساله تبعیض بود. برعکس تو من این تبعیض را در ایران بیشتر از اروپا دیده ام. وقتی که می بینی به صرف عقایدت از خیلی از امکاناتی که حق تو است محرومی، تبعیض را با گوشت و پوستت لمس می کنی. اما در اروپا من شایسته سالاری را بیشتر از ایران دیدم و اگر هم زمانی احساس تبعیض کنم ناراحت نمی شوم زیرا به خودم می گویم این کشور وطن من نیست و من در آن حقی ندارم. هر چه به من می دهند لطف است و باید با منت پذیرفت. اما در کشور خودم، وقتی تبعیضی را می بینم درد می کشم زیرا احساس می کنم که مرا از حقم محروم کرده اند.
من هم موافقم که بقیه هم بیان و از زندگی تو خارج بگن. ضمنا دوستانی که اروپا هستن میگن شرایط زندگی به مراتب بهتری نسبت به آمریکایی ها دارن.
عبدالعلی هم راست میگوید شایسته سالاری بیشتر است و تبعیض کمتر ولی باز هم مشکلات هست با درجه کمتر من ایران یک فرد بسیار ثروتمندی رو از نزدیک میشناختم رفتار واقعا زشت و چندش آوری داشت فکر میکردم پول زیاد اینگونه اش کرده اخیرا یک شرکت کوچکی کار میکنم که یکی از ثروتمندترین آدمهای این کشور راه انداخته رفتارش دقیقا مثل همان مدل ایرانی است. مثل حیوان است وقتی حرف میزند باید عربده بکشد و با صدای بلند مدام قهقه بزند- بیش از حد باید با هر کسی احوال پرسی بکند و شوخی های احمقانه بکند و ...
فرق اش این است که آن یکی پشمالو بود این یکی کراواتی. نمیدانم این پول چرا انسانها رو اینگونه میکند.
اتفاقا به نظر من تبلیغات تلوزیون ایران علیه غرب کاملا بی مورد بود. غرق بودن غرب در فساد و بحران معنویت و ...
اما از اون طرف نکته ای که من فهمیدم این بود که در حقیقت تبلیغات هالیوود به نفع زندگی در این ور دنیا کاملا بی معنی بوده.
نکته ای که بعد از مدتی زندگی در این ور بهش رسیده ام این است که آسمان در همه جا یک رنگ است!...همین....زندگی اینجا نه مزیت مطلق دارد و نه زندگي در ایران مزیت مطلق دارد.
همه بستگی به عادات و سلایق و اندیشه های فرد و ایده آل او از زندگی دارد.
من از وقتی آمدم اینجا به طرز عجیبی علاقه به ادبیات فارسی پیدا کردم.
:))
راستی سینا، با این وضع فکر کنم که احتمالا هر روز تو رو بالای بیست بار می بینم! :))
این گلوبندک هم دیگه آخرش بود!
و البته کلی بحث همین جا سر این بود که اونور، خرید کار بسیار دشواریه و تصمیمگیری زیادی می خواد و دست آخر هم رضایتبخش نیست.
بیشتر توضیح میدی؟
سه تا نکته دیگه هم هست. اول این که، میگن که اینجا به راحتی میشه به بعضی از چیزها رسید، البته نه لزوما به کمک پارتی و پول. مثلا، از یکی از دوستان روزنامهنگارم شنیدم که مثلا توی اروپا روزنامهنگار شدن خیلی سختتره و شاید اون که اینجا موفقه، اونور نمیتونست درصدی از موفقیت اینجاش رو کسب کنه.
نکته دو این که چند نفری میگن که از نظر روابط اجتماعی اینور خیلی بهتره. یعنی به قول اونها، افرادی که اجتماعی هستن و عادت کردن به داشتن دوستان زیاد و شلوغ بودن دور و برشون، اونور به شدت کم میارن و دچار افسردگی میشن.
نکته سه، باز زیاد شنیدم، و خیلی بیشتر از طرف دوستان آمریکانشین، که وقتی از سر کار میرسن خونه، حتی نمیرسن تلویزیون نگاه کنن و همون جا خوابشون میبره تا صبح.
این سه انگاره رو چطور ارزیابی میکنین؟
راستی فینیکس جان، نظر شما چیه؟ P:P:P:P:
راجع به سختی هم خلاصه میگویم این که آدم کاملا وارد یک فرهنگ متفاوت میشود مثلا تا کردن کاغذ از وسط در اینجا صحیح نیست دربی که بسته است رو نباید باز کرد و کلی مسائل فرهنگی به انضمام محیط جدید به اضافه تنهایی و زبان بلد نبودن یکباره همگی با هم به زندگی تزریق میشوند.
به نظر من تأکید بر این نکته که چه پروسه و فرایندی طی شده که غرب ، به چیزی که الان می بینیم تبدیل شده هم اهمیت دارد . چرا که باعث خواهد شد برای رسیدن جامعه ایران به نقطه مطلوب ، اولاً به دنبال روشهای سریع اما کم اثر و یا با اثرات عکس نباشیم و دوم هم اینکه از اشتباهات غربی ها هم بهره خواهیم گرفت و آنها را تکرار نخواهیم کرد .
راستی امروز دو لینک گذاشتم. در صورتی که مستحق مثبت بود ... متشکرم
لینک 1
لینک 2
من از فرانسه خبر ندارم ولی اینطرفها اوضاع خوب نیست. استاد سرکلاس می گه تو پارتی ها گروپ و رندم سکی نداشته باشید و دانشجوها می خندند می گند: بول شیت! من اگر بخوام فرزندی داشته باشم قطعاْ نمی خوام اینجا بزرگ شه...دوستمون تعریف می کرد می گفت به برادر کوچیکش چون علاقه به سکس نداشت می گفتند گی هستی.
حتما اینی که می گي درست می گي و اینجا هم همین داستانها هست. احتمالا من خوش شانس بودم که با خوب هاش برخورد داشتم. به جرات می تونم بگم دوستان فرانسوی من در اینجا بسیار از دوستان ایرانی من در ایران در این زمینه سالم تر هستند.
اینجا نباید فقط اون تصویر هالیودی و یا به قول دکتر سروش زندگی شبنه جوانها رو دید، من با افراد میانسال و کهنسال اینها برخورد دارم واقعاْ ناراخت کننده است. باید ببینید که چطور خالی هستند. توصیه می کنم سخنرانی دکتر سروش در مورد زندگی جوانا در غرب رو گوش کنید. طولانیه ولی جداْ فوق العاده است و ارزش گوش کردن داره.
رفته بودیم روز ملی کانادا. غلغله بود و بی نهایت شلوغ! مراسم و آتیش بازی که تموم شد ملت راه افتادن برن خونه و خوب ترافیک شد و همه چی قاطی پاتی. فاجعه شد، ملت قاط زدن، فحش، بوق بوق (در کانادا اصلاْ تو بوق نمی شنوی) من هم که با دوستان با دوچرخه بودیم باور کن چند باردر حال رفتن زیر ماشین بودیم . یعنی اگر ملت کانادا در شرایط جامعه ما بودند به نظر من هم رو زنده زنده می خوردند.
اینجا حترام به بزرگتر صفر، ارزش خانواه خیلی پایینه (این دوستای ما تعطیلات نمی رن خونه،می رن گردش علاقه ای به خونه ندارند اونجور ) ....
من نمی دونم واقعاْ تو غرب فساد یعنی چی. گی بودن نه تنها بد نیست، خوب هم هست و همه تحویلت می گیرن، سکس گروهی مورد نداره (یه چیز مزحرفی اینجا هست به اسم سکس سه نفره که وقتی زن و شوهر یکی شون سرد می شن میرن همکار می یارن برای خودشون). یه برنامه نشون می داد تلویزیون و موضوع بحث این بود که در سکس ۶ نفره چه کار باید کرد که همه یکسان لذت ببرند؟ بعضی اوقات از آدم بودن خودم شرمم می گیره...
بابک مطمئنی؟ گی بودن و لز بودن اینجا از ایران عجیبتره.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
یه چیز دیگه هم بگم و اون سرگرمی های مبتذل این ملت هست:
امروز بریتنی چی کار کرد؟ ببخشید، اونروز شرت پاش بود یا نه؟ سینه هاش دیروز بزرگتر بود؟ چرا؟ اینقدر زیاد برنامه و کجله رو این دارند که آدم واقعاْ عقش می گیره...تو مراسم اسکار، مجری تلویزیون به یه بازیگر گفت مارک شرتت چیه؟ اون هم در آورد نشون داد. بعد مجری داشت مال خودشم نشون می داد که جودی فاستر اومد طرفش...خیلی مضحک بود...
هر بازیگری می یومدُمی پرسید: امروز چی پوشیدی، طراحش کیه....حال به هم زن! جلف.
شبکه خبری MSNBC آمریکل مثلاْ خیلی جدیه. آنا نیکول اسمیت که مرده بود ۱ ماه تمام فقط شده بود گزارش لحظه به لحظه همه چیز اون.
...یالله!!!
دلم میخواد خفه ات میکردم ولی بجاش به نظراتت مثبت میدادم! ;)
ممنون از رضا و واحه و حمید که این لینک رو انتخاب کردند.
سلام به همه دوستان
من این رو موافقم با عبد العلی. برای مثال چند وقت پیش یکی از استادان دانشگاه شریف آمده بود اینجا از طریق دوستی رفتیم پهلویش و شروع به صحبت شد این آقا مرد سن بالای خانواده دار اصولا جمله دوم سوم شروع میکنند به سئوال کردن راجع به امکانات جنسی شوخی میکنند ولی چرا هر دو مرد ایرانی به هم میرسند باید راجع به این مسائل سئوال کنند؟
شهردار پاریس هم گی است. ولی فکر می کنم که صرف گي بودن باعث فاسد تلقی شدن فرد نمی شه. اونها هم مثل من و تو هستند و اتفاقا بسیاری از اونها دارای مشاغل حساس هستند. تنها تفاوت بین ما تمایلات سکسی ماست.
ما خیلی مخلصیم ها! :)
خوب اینکه واقعا ضایعه عظیمی بود من کلی عزا دار بودم سر این مسئله.
این دیگه خارج از بحث است. مساله هموسکسوالیته یا بی سکسوالیته و نمی دونم انواع دیگر آن، رابطه دو فرد بالغ و عاقل است که با رضایت وارد یک رابطه می شوند. اما رابطه جنسی با کودکان خارج از این مورد قرار می گیرد. کودک هنوز به رشد عقلی لازم برای تصمیم گيری در این نوع موارد نرسیده است و به راحتی می تواند مورد فریب و سواستفاده قرار گيرد.
لینکها در پیت شدند.
خوردن مستلزم قتل است که قتل در حقوق مورد نهی است. پس من نمی توانم رضایت به امری بدهم که توسط یک قانون امری نهی شده است. همانطور که من نمی توانم خود را به بردگی تو در بیاورم.
اما مساله روابط جنسی (حداقل در غرب) در زمره قوانین امری نیست. افراد آزاد هستند تا آنگونه که خود می خواهند آن را تعریف کنند.
مساله قتل اصلا با این قضیه قابل قیاس نیست. قتل از زمره جرایمی است که تقریبا در تمام جوامع مورد نهی قرار گٰرفته است. اما روابط جنسی واقعا قابل مقایسه با آن نیست. روابط جنسی از نظر من کاملا در حیطه شخصی افراد قرار دارد و من به شخصه دخالت حکومت در آن را (در جاییکه رابطه با رضایت طرفین بوده است) کاملا مذموم می دانم. در مورد هنجار جامعه هم بحث بسیار است. باید دید که آیا تو برای هنجاری که مثلا در آفریقا اجازه ختنه دختران را می دهد احترام قایل هستی یا نه؟ من به شخصه برای هنجاری که خلاف حقوق بشر (آنگونه که در اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های مرتبط آمده) باشد احترامی قایل نیستم.
آخیش بالاخره صاحبخونه امد :) راستش من از اون وقت نمیخواستم چیزی بنویسم، چون دوست داشتم اول خود ققنوس بنویسه... خوشحالم که خودت هم پایه این لینک بودی. نبودی هم که دیگه دیر شده فکر کنم ؛) ولی در رفتی از اسبابکشیها :))
هی... واحه عزیز هم اومد.
این حرفها چیه آقا. صاحب لینک هستید! ;)
والله از اسباب کشی در نرفتم... همه نظراتتون رو میدیدم حرص میخوردم که من نیستم نظر بدم!
دیدم برادر ؛) ولی جدا حتی حوصله شوخی هم با این طرف رو نداشتم. شرمنده خلاصه برادران که شب عملیات تنها گذاشتمتون :))
چرا قتل مورد نکوهش است ، اما هموسکسوالیسم در غرب نکوهیده نیست ؟
ولی حقوقت رو من برات گرفتم. ;) قرار بگذار تقدیم کنیم...!
قتل سبب به سر رسیدن زندگی یک فرد می شود. اما هموسکسوالیته به چنین امری منتهی نمی شود. در ثانی، قتل در زمره حیطه عمومی است کما اینکه در هنگام وقوع آن دادستانی مسول پیگیری امر است. اما هموسکسوالیته داخل در حیطه خصوصی افراد است و ضرری از این باب به اجتماع وارد نمی آید.
اتفاقاً این همان موضوعی است که به نظر من سبب نکوهش این امر در جوامع اسلامی شده است . به نظر من هر گونه رابطه جنسی که به تضعیف نهاد خانواده منجر شود ف در دراز مدت باعث آسیبهای فراوانی به جامعه می شود و در قیاس با قتل می توان گفت که چنین روابطی می توانند سبب به سر رسیدن زندگی یک تمدن شوند .
من الان وقت پاسخ دقیق ندارم ولی یکی دو ساعت دیگه میام و حسابی بحث رو ادامه می دم. فقط همین قدر بگم که این مساله از دیرباز در میان ملل و تمدن ها بوده و تا اونجاییکه من می دونم غیر قوم لوط که با دخالت مستقیم الهی از بین رفت، هموسکسوالیته باعث از بین رفتن تمدنی نشده است.
-----------------------------------------------------------------
اين حرف توئه (كامبيز):(+)
و اين هم يكي ديگه:
اصلاح طلبان تو زرد از آب در اومدن. روی دیگر سکهی رژیم بودن. تنها راه، تغییر رژیمه
----------------------------------------------------
بالاترين رو با خونه تيمي اشتباه گرفتن.
آقا! این میلاد نور خوبه، ولی این میدان محسنی حالگیریه. فکر کن اون پلیس کثافت داره دختره رو زجر میده مغازهدارها میان بیرون وایمیستن لبخند میزنن!! حرص داره.
-------------------------------------------------------------
لينك آندره بوچيلي منو نديدين دوستان؟
کمانگیر خندیدم!
درباره بحث با مخالفان... کامنت اول دادابیس رو توی این لینک هنری ببینین. به نظرتون باز هم بحث با این جور آدم ها فایده داره؟
بهتره به جای بحث کردن، منفی بدیم، کامنت بذاریم و دلیلش رو بگیم و همین. من تا حالا زیاد توی این جور بحث ها شرکت نکردم. تا حالا انرژی زیادی هم صرفش شده. به نظرتون این کار مفید بوده یا نه؟
یکی بود به من میگفت از کلمهی گند استفاده نکن، زشته، یادت هست کی بود؟! هر کی ممکنه عصبانی بشه، درسته؟
آيدين تو مطلب اون لينك رو خوندي؟ اگر نخوندي بخون ببين چي نوشته...
مدرسه جان ، از این لحن حرف زدنت خوشم نمیاد . چرا اینقدر دافعه داری برادر ؟
بابا این بالاترین عجب زاغارت شده ها ... دیگه توش با یه دوست هم نیم شه شوخی کرد! ... دیگه واقعا احساس حضور در یک حکومت توتالیتر بالاترینی که توش باید مواظب نوع نفس کشیدنت هم باشی داره بهم دست می ده...
مدرسه جان فرق است میان شوخی تا شوخی . اما اگر شما واقعاً منظوری نداشتید ، من عذر می خواهم . راستی شما آقایی به اسم ناصر وکیلی می شناسی ؟
آیدین، اگه این نسبت رو بابک به من داده بود اصلاً نمیاومدم جوابش رو بدم چون اون اصلاً روزش بدون فحش و تهمت زدن به این و اون تو بالاترین شب نمیشه ولی جواب تو رو میدم چون فکر میکنم ممکنه برات سوتفاهم شده باشه. من با هر گونه حذف فیزیکی و از بین بردن و اعدام و غیره مخالفم. چه آخوند باشه چه اصغر قاتل چه کسی که تنها جرمش عشقبازی با معشوقشه... گاهی هم اگه از کوره در رفتم و به فاشیستها و بنیادگراها و مرگ و خشونت طلبها و حامیها و طرفداراشون چیزی گفتم بزار به حساب زندگی تو این جامعهی لعنتی که همه رو عصبی میکنه. نهایتاً من هم ممکنه اشتباه کرده باشم ولی مطمئن باش حذف کسی رو نمیخوام.
شاد باشی.
بله آقا جان شوخی بود و یک شوخی خیلی قدیمی هم بود. مربوط به زمانی که هاله اسفندیاری دستگیر شده بود. متاسفانه این روزها سوء تفاهم در بالاترین خیلی زیاد شده است، همه آماده اند حمله کنند فقط به جرم اینکه به موافقت شان تایید و تمجید نمی کنی! بدبختانه فقط هم امثال "مدرسه ما" این وسط قربانی اند...
نیازی به معذرت خواهی هم نبود. فقط کمی مهربان تر باشید، اگر می توانید! ناصر وکیلی را هم شرمنده ... نمی شناسم.
من که فعلا خودم قایم شدم، تو هم یه وقت راپورت ما رو رد نکن تا یه نقبی بزنیم فرار کنیم... من که می دونستم این رفیق بازی آخرش هم کار دست ما میده! :)
مخلصات پتاسیم! هزینه فعالیت سیاسی که هیچ! هزینه شوخی هم بالا رفته، این روزها باید مواظب نوع شوخی کردن ات هم باشی. برایت در عرصه موسیقی و هنر آرزوی توفیقات منیزیم دارم، خفن!
چطور؟ اتفاقا شهر کتاب میرداماد زیاد سر میزنم... حالگیریش چطوریه مگه؟!
راستی هر بار میدون محسنی میرم حداقل یکی ازم میپرسه این نمایندگی گلدکوئست کجاست؟! :))
من فقط و فقط دشمن مخالفان مدارا و تعامل هستم. خود تو، فونيكس، حميد با هم كلي تفاوت عقيده داريم ولي تا به حال تن نداشتيم.
ممنون از توضيحت.
آقا! این میلاد نور خوبه، ولی این میدان محسنی حالگیریه. فکر کن اون پلیس کثافت داره دختره رو زجر میده و میخواد ببردش وزرا، مغازهدارها میان بیرون وایمیستن لبخند میزنن!! حرص داره.
اما
من هم دیدم که کسی نوشته بود به امید روزی که حتی یه مسلمون تو ایران نباشه... ولی فکر میکنی چرا این رو گفته؟ فکر نمیکنی این آدم توی جامعهی واقعی چی کشیده که حالا اینجا پشت نقابهای مجازی داره اینطوری واکنش و عکسالعمل نشون میده؟ فکر نمیکنی او و امثال او تحت چه فشارهای واقعی (غیر مجازی) و خرد کنندهای از طرف همینها که اینجا هم بهش فحاشی میکنند هستند؟ که خیلیها در این جامعه نگرانند تکفیر بشن و جان و مال و ناموسشون رو از دست بدن؟ خیلیها به جرم نوع پوشیدن و خوردن و عشق ورزیدن و رفتار شخصی و خصوصیشون آزار و اذیتهای واقعی میبینن؟
از کوره در رفتن درست نیست ولی وقتی عدهای دائم انواع تهدیدها رو بهت روا میکنن و اینجا هم بهت انواع توهینها و تهمتهایی که برازندهی خودشونه مثل شریعتمداریچی و اطلاعاتیچی و دیکتاتور و ... بهت میزنن هر آدمی تو چنین شرایطی ممکنه تند بشه. من حرف شایگان رو به هیچ وجه تایید نمیکنم ولی کاملاً درکش میکنم.
مصطفی جان، ورای کامنت های بالاترین، یه سر به وبلاگ دانشطلب بزن... مثلا این مطلبش رو ببین.
یا حضرت جرجیس! این دیگه چه تیپیه!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــ
درضمن؛ یه لطفی کن و تو عالم رفاقت آبروی مارو با مطالب زاغارتمون نبر!
در مورد تو و شمن هم بهش معتقدم.
دوم اینکه خود من دیدم که یکی بر وزن همین جمله که نوشتی
به فرد دیگری مشابه این القاب را داده و یکی از همین دوستان محفلی خودمون بهش گفته اینجا چاله میدون نیست چاک شبه دهنت را بیشتر باز نکن.
میدونی چیه؟ (میخوام یه جمله مثل دامبلدور بگم!) همهمون فکر میکنیم اون حرفی که میزنیم حق هستش. بنابراین اگه کسی به فرد مورد احترام ما تهمت بزنه همان نسبت چاله میدون را بهش میدهیم و اگر ما تهمتی را به فرد مورد احترام دیگری بزنیم (که مورد احترام ما اصلا نیست) انتظار نداریم کسی بهش بر بخوره.
------------------
آقا ۴-۵ روز دیگه مونده به این کتاب هفتم، دارم میمیرم ببینم اسنیپ طرف کیه!!
پایین تر از کامنت مومو، دادابیس باز هم یه نظر کوبنده دیگه داده که!
من روزه هستم و امروز هم 17.5 ساعته و من مخم واقعاً تعطيله. يه خورده حق با توئه ولي خيلي نيست. ببين من معتقد هستم حفظ احترام همه واجب نيست. اين اقاي مشيري كه اينجا بچه مرشد زياد داره فقط فحش مي ده اول و آخر. مسخره مي كنه، تيكه مي ندازه. توهينهاي احمقانه مي كنه. خيلي سبكه.
ميگه خميني نرفته زيارت امام رضا. جكه ديگه مسخره اس. حرفاش رو گوش كن مي فهمي چي مي گم. اين اعتقاد منه، باز هم تكرار مي كنم: من از مشيري به خاطر رفتار و منشش و نه عقيدش بدم مي ياد. براي من فرقي با مجتبي تهراني نداره. هر كس با تحقير حرف بزنه براي من بي ارزشه.
خلاصه...
به شرطی که تو هم من رو لو ندی! :>
موافقم. جالب اینه که قبل بالاترین اومدن هم زیاد بهش سر می زدم و چند باری هم این جا خودم بهش لینک دادم. ممکنه خیلی جاها با نتیجه گیری هاش مخالف باشم. ولی، این بیشتر به مشترک نبودن فرض ها بر می گرده و سیر منطقی نتیجه گیریش رو خیلی دوست دارم.
-----------------------------------------------------------------
يه هكر گفته كه هري و هرميون مي ميرن آخر كار...الله اعلم. مي بينم كه همه هري باز هستند...
بابا اين جكه...پيغمبر از كسي كينه به دل گرفته؟ اين دروغه محضه. پيغمبر نذر كرده بود كه كسي رو بكشه؟
آيدين عزيز، اين جداً جداً مزخرفترين هنر اين شاهكار بوده تا به حال!
مجموعه his dark materials هم یه رقیب فوقالعاده دیگهس که فیلمش هم با بازی نیکول کیدمن قراره به زودی اکران بشه.
کسی خونده اینها رو؟!
بابک این دقیقا همون مساله ای است که آیدین بهش اشاره می کنه.
به قول معروف احترام امامزاده را متولی اش نگه می داره.
وقتی تو به کسی که مورد احترام کسی است می گویی دلقک، به طور ضمنی به طرف این حق رو داده ای که به شخص مورد احترام تو هم بگوید "..."!
به نظر من برای حل شدن این سوتفاهمات، یا توهین رو کاملا آزاد کنید و یا کاملا منفی. اینطوری کج دار و مریز نمی شه ادامه داد.
کتاب های گروه سنی ب رو بخون بهتره. آخه هری پاتر مال گروه سنی الف است! ؛)
هاهاهاها....ایول....هنوز که من سنگر رو حفظ کردم! ؛)
، اگه نوستالژیک باشی رمانهای ر. اعتمادی (مثل امشب اشکی میریزد، دختر ناقلا راز قتل پسر خوشتیپ را افشا میکند، عشق عاشق به معشوق، قدرت عشق چهها که نمیکند لامصب)، کتابهای آنتونی رابینز (مثل چهکار کنیم که خیلی اوضاع ردیف شه، رازهای شادی و خوشی ابدی در سه سوت، دنیا چقدر آخه جای قشنگیه، بهترین روشهای شادی و خوشی بیش از حد، سرخوشی افراطی در ده روز)، و البته مجلاتی مثل خانواده، خانواده سبز، خانواده صمیمی، خانواده نمونه، جوان و خانواده، مشکلات خانوادگی، جوانان ایرانی و زن بلا و مرد ناقلا. اگه پیدا نکردی بگو یه لیست دیگه بدم.
نیروی کمکی رسید! ایول حمید....:)
گفته بود شما پنجه در پنجه نام حمد انداخته ايد، نامي كه سرچشمه و محرك ميلياردها انسان بوده است.
شما محمد پيغمبري كه از نو بايد شناخت رو كه يك غربي نوشته ( كنستان ويرژيل گيورگيو) بخونيد و بعد قضاوت كنيد.
اين مشيري فقط داره دروغ مي گه تحريف مي كنه و سركار مي زاره ملت رو. چرا ايشون كتاب و يا مقاله نداره؟ منابع رو سرسري مي گه مي ره، كدوم صفحه و اينها رو بي خيال.
من واقعاً تعجب میکنم از این همه تناقض که توی رفتار و شعارهای تو هست. از یه طرف میگی من فقط و فقط دشمن مخالفان مدارا و تعامل هستم از طرف دیگه دقیقاً سمبل ضدیت و دشمنی با مدارا و تعاملی یا دست کم طوری رفتار میکنی که ازش چنین برداشتی میشه. تو واقعاً به آینه احتیاج داری. الان باز چهار تا لیچار بارم میکنی لابد.
مسخره است: مي گه امام خميني حرم امام رضا نرفته! اين جكه!
مگه احترام آدم ها به تعداد طرفداراشون است؟ حالا من که تو این دنیا غیر مامان بابام طرفداری ندارم، شایسته احترام نیستم؟
من واقعاً توی درک بعضی تناقضهای مسلمونها عاجز میمونم گاهی. یه مجله چند تا کاریکاتور چاپ کرد با محتوای این که محمد و طرفدارهاش خشونت طلبند، بعد مسلمونها در اعتراض به این موضوع چندیدن سفارت و کلیسا و غیره رو آتیش زدند که بگن این موضوع واقعیت نداره!
وقتی میخوان چیزی رو قبول کنن طرفدارهاش رو سریع میشمرن و ضرب و تقسیمشون گل میکنه و به دموکراسی علاقهمند میشن. وقتی با چیزی مخالفند کر و کور میشن و همهی دنیا خطاکار میشن جز خودشون و دموکراسی اخ و تخ میشه.
تمام مناطقی که اثری از اسلام در اونها دیده میشه بدون استثنا مملو از آشوب و خشونت و درگیریه ولی دینشون رو دین صلح و آرامش میدونن در حالی که جهاد با شمشیر جزو ارکان دینشون و سیرهی پیامبرشونه...
آقا ما هم بیایم از عبدلعلی دفاعی بکنیم. من راستش باید یک اعتراف بکنم (اگر دوستان خونم رو مباح نکنند البته) من 50-60 صفحه (اتفاقا از همین جلد دو) رو خوندم و بیخیال شدم :))
1) براي من واقعاً جالبه. من اگر به يك انسان عادي تهمت پدوفيل بودن بزنم خيلي فرق داره تا مثلاً به عيسي مسيح و يا حتي مثلاًجرج بوش! فرق اين خيلي ساده است! مشكلش رو نمي دونم.
2) من تاريخ صدر اسلام رو مي دونم و مي گم داره دروغ مي گه و تحريف مي كنه. شما هم تكليفت رو مشخص كن: طرفدار دروغ هستي يا نه. آيا انسان دروغگو تحريف كننده تاريخ شايسته احترام هست؟
-----------------------------------------------
جناب شمن،
بارها بهت گفتم ولي نمي دونم چرا گوش نمي دي. من دلم نمي خواد با تو بحث كنم. خواهشاً در مورد نظرات من هم نظر نده. در ضمن دفاع از دروغگو دفاع از مدارا نيست.
حداقل پاي حرف خودت وايستا:
نشو عزيز دلم، نشو!
تف به گور این خانم رولینگ که جون همه رو به لبشون رسونده دیگه! 7/7/07 اش رو هم که هی داره عقب میندازه! من که دیگه دارم قاط میزنم! تازه اخیراً گفته خدا رو چه دیدی شاید هشتش رو هم نوشتم!!
چرا در اروپا هر كسي هولوكاست رو زير سوال ببره زنداني مي شه؟ پس چرا وقتي مسلمونها مي گن به محمد توهين نكنين مي گن آزادي بيان زير سوال مي ره؟ آزادي بيان هم شده يك بام و دو هوا...
شاهد از غیب رسید! دمت گرم واحه!
نظرت من رو ياد نظر اوريانا فالاچي انداخت كه مي گفت مسلمونها مثل موش زاد و ولد مي كنند. جالب بود.
من گفته بودم که به بحث ادامه نمی دم. اما این رو اضافه کنم که قانون مربوط به مجازات نگاسیونیست ها از جمله احمقانه ترین قوانین فرانسه است. هیچ منطق حقوقی ندارد و من یادم است که سر کلاس استادمان گفت که تنها قانونی که آزادی بیان را بی دلیل و به طور مطلق نقض می کند، همین قانون است.
تاریخ یک علم است و برای علم نمی توان قانون نگاشت و به قول معروف علم را نمی توان منجمد کرد.
بحث تاریخی را باید به تاریخ نگاران واگذاشت تا با تضارب آراء به نقاط تاریک آن نور بتابانند.
قربون شما :) ولی همسلیقهترین دوستهام در باب کتابخونی، نزدیک بود به علت این هریپاتر ندوستیم رابطه فرهنگی-کتابیشون رو باهم قطع کنند ؛)
مي دونم كه بودي ولي وارد نشدي :) خوب كاري كردي. دروغ و تحريف همه جا رو گرفته. من مي رم افطار...دوستان التماس دعا!
چون انکار هولوکاست به معنی انکار وجود فاشیسم در اون دورانه و تو که اون طرف آبی باید بهتر از من بدونی فاشیسم چه عواقب وحشتناکی داره... آها یادم نبود تو طرفدار شریعتیای. ببخشید. جملهی آخرم رو فراموش کن. ولی مسلمونها نمیگن کسی حق نداره از محمد انتقاد کنه و اگه بکنه به فرض میندازیمش زندون. مسلمونها میگن هر کی از محمد انتقاد یا توهین بکنه خونش حلال و مال و ناموسش هاپولیه. تو تفاوت این دو فضا رو واقعاً نمیتونی درک کنی؟:)) باز پریدی وسط دعوا و یک کمی داد بیداد کردی و بعد گفتی من اصلاً با تو حاظر نیستم حرف بزنم در ضمن ...
:)) باز پریدی وسط دعوا و یک کمی داد بیداد کردی و بعد گفتی من اصلاً با تو حاظر نیستم حرف بزنم در ضمن جواب سوال قبلیت هم اینه!! :)) بابا تو چرا انقدر نامتعادل رفتار میکنی و خود متناقضی بچه جان؟! راستی تو چند سالته؟
مشکل اینجاس که من درست برعکس تو آدم کینهایای نیستم و عقده مقده نگه نمیدارم. جنس و جنمم اصلاً این جوری نیست و چیزهای بد خود به خود از توی من بعد از یه مدت رد میشن و میرن. برای همین هی وقتی میبینم چه قدر بی ادب و فحاش و ناراحت و مریضی و هی تهمت میزنی و توهین و فحاشی میکنی ناراحت میشم ولی بعد از چند روز ناخودآگاه رفتار زنندهات از ذهنم پاک میشه بعد باز یهو میبینم پریدی وسط و بعد از الم شنگه درآوردن فوری ننه من غریبم بازیت گل میکنه که آی من اصلاً با تو حرف نمیزنم و این حرفها! اگه دقت کرده باشی هر بار که شروع کردی تیک عصبی زدن با وجود این که 10 بار تکرار شده ولی باز هر دفعه من تعجب کردم از رفتار عجیب و غریب و تیکهای عصبیت!
باشه باز هم من حرفی ندارم. جوابت رو نمیدم. تا دفعهی دیگه که باز بپری وسط و بگی آآآآآآآآی..... من اصلاً با تو حرف نمیزنم واقعاً نباید با بچهای مثل تو دهن به دهن بذارم. شب خوش!
از نظر اینکه بالاخره دارند جنبش زنان به این نکته ساده توجه میکنند خوشحالم...
Within the next decade, Japan and Western Europe are also expected to encounter negative population growth due to sub-replacement fertility rates.
نمودار رشد جمعيت در دنيا: (+)
نمودار تعداد فرزند متولد شده به ازاي هر زن: (+)
جدول تعداد فرزند متولد شده به ازاي هر زن (از CIA): (+)
---------------------------------------------------------------
خوشبختانه ايران الان در تعداد فرزند متولد شده به ازاي هر زن زير 2 هست چون جمعيت زيادي داره ولي ببين اروپا چطوره...همينطور داره پيرتر و پيرتر مي شه و نيروي كار نداره و مجبوره مهاجر قبول كنه. ها ها..اروپاي قوي خوش تيپ در حال انقراضه...
Europe will experience a dramatic process of population aging. According to the most recent UN population projections, the Old Continent's elderly (above age 60) will be almost 35% of the population by the middle of the 21st century. Slowly, politicians and the media begin to understand what this means for social security, health insurance and pension systems (it is a shame that demographers have consistently predicted Europe's aging problems for more than 25 years - being widely ignored by both politicians and the media!).
كتابهاي مسالهدار -طنز نوشته های روِيا صدر
راستش من دلم نمیخواد وارد این بحث بشم چون تاحالا زیاد راجع بهش صحبت شده و هیچوقت هم به نتیجه نرسیده، فقط از این جمله یاد داستان آلبوم جدید مرلین منسون (Eat Me, Drink Me) افتادم!! الهام گرفته از داستان واقعیه مردیه که آگهی میکنه برای خورده شدن! و یه نفر هم قبول میکنه و... [اینجا]
راستی حمید این حرفم رو پس گرفتم.
ماها همه اسوه ادب و مدارا هستيم. عجيبه، شاكي هم مستيم كه چرا رئيس جمهورمون احمدي نژاده....
تو هم مثل من خواب نداري؟ :) ساعت 3 پسر (؟).
من خيلي خوبم. راحت و آروم و مطمئن. مي دوني من نسبت به مسائل ذوق دارم ولي سخت گير نيستم. نمي دونم چرا اين تصوير غلط رو از خودم ايجاد كردم. من خيلي مثبت هستم و همه از دست انرژي زياد من در زندگي شاكي هستند...
راستي...
نظرت راجع به بوچيلي چي بود؟
نظرت راجع به جمعيت اروپا چي بود؟
------------------------------------------------
راجع به اون لينك كلاً ندونستن و نخوندن باعث مشكل مي شه معمولاً...:)
شمن و بقیه اگر احساس میکنید توهین کردن به حضرت محمد هم ارز توهین کردن به مشیری است خوب بکنید کما اینکه میکنید.من مشکلی ندارم اگر این دین از طرف خداوند باشد خود خداوند حفظ اش میکند.
مشیری یک آدم بی سواد است با یک لیسانس کتابهایی رو هم که خوانده من اکثرا خواندم آییدین جان لطفا نگو کتابهایی خوانده که شما نخواندید. یکبار گفتارش و طرز صحبت کردنش رو مقایسه کنید با جنتی مقایسه کن واقعا بعضی اوقات گفتارشان همسنگ است اگر بدتر از جنتی نباشد.
بابک جان روزه ات قبول
خيلي نظر آروم و خوبي بود...الان اذان صبحه اينجا. به آرامش اين لحظه خيلي مي ياد نظرت...
!!!!
D:
خيلي عجيب بود امروز...تقريباً 18 ساعت طول كشيد، دانشگاه هم با چرخ رفتم و اومدم. آخراش واقعاً حس عجيبي داشتم.
مثل اينكه جداً خواب و خوراك ندارم. جديداً شبي 4-5 ساعت بيشتر نمي خوابم. من برم دوستان...آفتاب داره در مياد...
ارادت!
البته میلاد رو بیشتر به خاطر چند تا مغازه اش سر می زنم. اون خواهر و برادر کر و لال هستن که به قول من، مغازه اگزوتیک فروشی دارن؟ عاشق مغازه هاشونم...
راستی اگه سیدخندان رو هم هستی، میره بالای 100 بار! :) اون جا به قول خودم خطاب به دوستان، «خیابان شهید قندی واقعا از آن ما!»
سید خندان هم باز طبعا مسیرم زیاد می افته بخاطر میرداماد، خصوصا 2 سال پیش که کلاس دوست دخترم اونجا بود هر روز پلاس بودم! (چه دوران بدی بود!)
مسیر ونک تا ولیعصر رو بکن تجریش تا عباس آباد! هستمت! ولی خود میدون ونک رو تقریبا هرروز زیارت میکنم! و کلی هم باهاش خاطره و بهش علاقه دارم! کلا من بیشتر زندگیم تو اون میدون گذشته!
امروز کلی بحث بوده اینجا :) خبری از لینک مهجور نیست؟ لینک خوبی که رای نیاوردن رو بگذارید رای بدیم.
:(
دامن زدن به تنش های موجود در بالاترین راه سالم سازی فضای آن نیست.
من بهش رای دادم عبدلعلی عزیز.
والله گزارشات تخلف یک مدوتیه خوابیده و اصلا روشون عمل نمیشه. روزی 2 تا دارم میفرستم ولی دریغ از یک جواب. از وقتی بالایارها رفتند اوضاع خیلی خراب شده.
:))) این کار رو همین الان هم دارند میکنند. پس چندان فرقی نمیکنه!
ما درصد لینکهایی که از خودمون میگذاریم اینجا 10 درصد لینکهای کل هم نیست. در ضمن اولش که ما فقط 4 نفر بودیم با مثبتها لینکهای بقیه رو کشیدیم بالا و الان همون آدمها هم میان اینجا و جزو دوستان ما هستند.
در ضمن ما منفی میدیم؛ ولی سیتماتیک نیست. در ضمن میگیم این لینک به نظر من مشکل داره، بعد همه میرن و میبینن و نظرشون رو میگن. همیشه هم همونطور که لینک گذارنده خواسته نمیشه.
خیلی وقتها شده که لینکی که برای مثبت گذاشته بودند رو من منفی دادم و بالعکس. کار ما یکجور لابیه. لابی کردن برای بهتر شدن بالاترین. این کار غیرقانونی نیست. ولی منفی دادن سیستماتیک به لینکهای خاص یا کاربر خاص غیر قانونیه (همونطور که فکر میکنم مهدی تو وبلاگ بالاترین نوشته که دارند روی یک نرم افزار برای از بین بردن این روش کار میکنند)
جو نزاع و دشمنی ای که پدید آمده داره کم کم غیر قابل تحمل می شه برای من.
عبدالعلی جان ما شرقی هستیم خودت که دیدی فرانسه شرقی ها چه جوری زندگی میکنند.
این یک امتیاز است چون اگر اینجا اصلاح بشود یعنی قسمت بسیار کوچکی از جامعه اصلاح شده
دقیقا. به این می گن مخالفت مدنی. مخالفت مدنی هم در اساس نوعی قانون شکنی است. اما قانون شکنی ای که با انگیزه اصلاح قانون انجام می شه.
ققنوس جان خیلی قشنگ...نه بابا خالی می بندم! من که هر چی گشتم نوشته شما رو پیدا نکردم. می فرماید : Sorry, but you are looking for something that isn't here نمی دونم اشکال از گیرنده منه یا...؟
از عشق تراژیک تا پوچی تراژی (هراس ایرانی از "مرگ خدا" و پیامدهای آن) http://balatarin.com/permlink/2007/7/17/1092794
https://balatarin.com/permlink/2007/7/17/1092794
من نمي دونم درسته يا غلط ولي بالاترين داره ناپايدار مي شه. الان قطبهاش روي jw هستند ولي زماني نمي گذره كه مي رن سمت راست. متأسفانه بالاترين هم مدلي از جامعه ايرانه با همه اون تعصبها و بي منطقي ها و كينه ورزيهاش. جائي شده براي قائم شدن پشت هويت مجازي و فحش دادن و اهانت كردن. اينها با اينكه خيلي بد هستند ولي قابل تحملند. جديداً يه عده اومدند و حرفهاي تازه مي زنند كه به قول معروف ديگه خيلي خارج از ليگ هستند. مثلاً يكي ادعاي تهيه ليست خائنين در خارج رو مي كنه، يكي ديگه علناً حرفهاي نژادپرستي خفن مي زنه...خلاصه يه جورائي شورش در اومده:
من مدتي هست كه دارم مي گم. اگر پتانسيل وحشتناك بالاترين براي مجاهدين و هم پالكي هاي اونها (سلطنت طلبها، كمونيستها...) معلوم بشه، ديگه بايد در بالاترين رو تخته كرد. اونها كه سيستماتيك بيان، نيروهاي اطلاعات (و نه نيروهاي واهي اش يعني امثال من و تو) ميان و اينجا مي شه صحنه درگيري اونها.
تو جنگ بين فيلها هم فقط علفهاي زير پاشون له مي شه...
این لینک بسیار خوب است. خوندنش رو به همه پیشنهاد می کنم من هم.
خدا خودش همه دروغگوها رو لعنت كنه.
نظر دوستان بسیار متین است. قصد من هم از پیشنهاد این تظاهرات نه اخلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی، بلکه رساندن صدای خودمان به گوش بالاداران بود.
در هر حال به نظر می آید که نظر خوبی نبوده است.
عبدلعلي عزيز خودم داشتم ميخوندمش يادم رفت بعدش راي بدم :)
یه بار یه لینک عالی پیدا کردم که به رای زیادی هم احتیاج داشت . انرژیم هم در فقط حد یه کامنت یا یه رای بود... ترجیح دادم به جای این که یه رای بهش بدم، این جا با آب و تاب فراوان، به شدت تبلیغش کنم. بعدا تو محفل بحث شد که چرا خودم رای ندادم، اون موقع هم که انرژی باقی مونده دیگران رو نمی شد دید، من هم که انرژی نداشتم بیام از خودم دفاع کنم!
بعضي ها فقط روي كينه و نفرت و تفرقه كار مي كنند. تو الان ايراني واقعاً اوضاع اينقدر سياهه؟ يه خانم ايراني رو ديدم مي گفت من مي ترسم برم ايران...
تو برو لينكهاي اين كاربر رو ببين مثلاً : (كامبيز) تازه ادعاي تهيه ليست خائنين رو هم مي كنه...
بايد يه كاري كرد...
با بخش سی تا کاربر پراعتبار به شدت مخالفم
کاملن موافقم ...تنها راه برای جلوگیری از این وضعیت فعال بودن و استفاده از تمام ظرفیت های قانونیه(از جمله منفی دادن و گزارش تخلف رد کردن)
حالا خوب شد براي اولين بار رفتم چك کردم و متوجه شدم که راي ندادم, والا کلي شرمندگي داشت:)
سال 72، عباس عبدی به خاطر یه انتقاد خیلی ساده از سیاست های اقتصادی دولت هاشمی 9 ماه به زندان رفت (زمان و مدتش شاید اشتباه باشه) و الان رییس جمهور با منتقدان اقتصادیش جلسه میذاره. همون سال یکی رو توی یکی از مناطق پرجمعیت تهران سنگسار کردن (که این قدر من رو تحت تاثیر قرار داد که تا مدت ها جرات نمی کردم از اون سمت رد شم)، و الان یک سنگسار این قدر جنجال و بحث و جدل راه میندازه. هزینه خیلی کارها برای نظام واقعا بالا رفته.
از نظر آزادی های اجتماعی، اوضاع هم چنان هم خوب نیست، ولی من که فکر کنم اگه کسی بعد سه، چهار سال پا شه بیاد تهران کف کنه. پخش هر نوع موسیقی با صدای بلند، از Tatu و نانسی عجرم گرفته تا پینک فلوید و Cranberries توی رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و پاساژها خیلی عادی شده. موسیقی رپ بین جوون ها خیلی رشد کرده (متاسفانه!) و هر جای نسبتا شلوغی که بری به هر حال یا موسیقی رپ می شنوی یا چند تا جوون رو می بینی که دارن رپ خوانان و کج و معوج راه میرن!
درباره وضعیت حجاب هم... جاهایی مثل سالن ها، پاساژها، کامپلکس ها و ... و کلا جاهایی که خطر نیروهای مخلص کم تر باشه، حتی کارکنان زن هم دیگه راحت روسری شون رو بر می دارن.
حالا که گفتم، در مورد سهمیه بندی بنزین هم بگم که خیابون ها دوباره شلوغ شده، ولی منی که خیلی زیاد این ور و اون ور میرم و از آژانس هم زیاد استفاده می کنم، تا حالا افزایش قیمتی ندیدم.
يه بنده خدائي هست به اسم دينبلي كه ادعا ميكنه عدد پي به جاي 3.14 هستش 3.15. بنده خدا كلي هم مقاله مي نويسه و براي اينور و اونور مي فرسته. تحصيلات هم كه اصلاً نداره در موضوع مرتبط خلاصه خودش رو مضحكه خاص و عام كرده.
يه بنده خداي ديگه هم به اسم مشيري داره هر چي از دهنش در مي ياد بدون منبع و رو باد هوا و معده مي گه و كلي هم طرفدار براي خودش جور كرده. براي اين چه احترامي بايد قائل شد؟ ايشون يه جمله معروف داره، نقل مي كنم تا با شخصيت ايشون بيشتر اشنا شين:
دستاورد اسلام در علم شيمي واجبي و در علم فيزيك گاري بوده...
من براي اين آدم به اندازه پشيزي ارزش قائل نيستم. يه شومن دروغگو بي مايه...
:)
این شرکت ما مهمون کرده رستوران همه رو :( غذاهای این اروپاییها زهر مار واقعا دلم میخواهد بشینم پای بالاترین تا اینکه بروم اونجا مجبورم بروم چون تا به حال سه بار نرفتم.
با تظاهرات مسالمت آمیز موافقم ولی قبل اش راههای زیاد دیگری باید تست شوند.
دوستان عزیز من شما اکثرا خارج از ایران هستید مشکلات سختی رو همگی پشت سر گذاشتیم به نظرم یک کم کمتر حساسیت داشته باشیم به توهین ها و این برخوردها بهتر است. من کلی میخندم با این کامنتها عصبانی هم نمیشوم اوایل میشدم ولی الان دیگر نه.
رضا جان من این چندوقت حسابی سرم شلوغ بود اما بحث ها رو دنبال میکردم ... ...به هرحال ممنون یادم بودی
پیشتر هم ازت خواهش کردم حرف غذا با من نزن چون اینجایی که من هستم رستوران ایرانی نیست و همش پیتزافروشیه الان هم باید برم بیرون بازم پیتزا بخرم :(
خوشم میاد اینجا از هر جنسی هست.
بابک، اتفاقا این همه گیر شدن رپ اتفاقات بامزه ای به وجود میاره. زیاد پیش میاد من و دوستام سر به سرشون بذاریم... یه بار یکی از دوستام می گفت تو پاساژ پایتخت بوده، بعد گروهی از جوانان رپ خوان داشتن می رفتن، یکیشون با همون لحن رپ گفته: «ام پی تری پلیر، چی بگیرم؟» اون یکی گفته: «همه میگن که کریتیو عالیه!» یکی دیگه شون گفته: «ولی بهتر از همه، آی ریوره!» که دوست من پریده جلوشون گفته: «آره آره آره، آی ریور خوبه!»
قبول دارم کسایی که قدیمی ترن(و نه لزومن پرامتیازتر) به خاطر آشنا بودن به قوانین بالاترین به طور متوسه (و نه همیشه) کمتر دچار اشتباه میشن اما تشکیل هرگونه سنایی واسه من کمی نگران کننده هست ... اینکه بالایار های پیشین عملکرد خوبی داشتن به نظر من تنها اتفاقی بوده و دلیلی نداره که باز هم اینجوری بشه... اگه بگیم که اعضای بالاسنا براساس پیشینه و یا امتیاز انتخاب بشن با تقریب خوبی میشه گفت که این انتخاب همیشگی خواهد بود و من به شدت با این مخالفم... همه ما ها ممکنه اشتباه کنیم و در مقام بالاسنا این اشتباه میتونه به قیمت حذف یه کاربر از جامعه بالاترین تموم بشه..من نمیگم که نباید اشتباه کرد اما به نظر من باید هزینه این اشتباه رو هم پرداخت..شاید خیلی عملی نباشه اما مدل دلخواه من یه جور انتخابات مدت دار توسط کاربرها برای بالاسنا هست....
در مورد انتخابات مدت دار هم باهات موافقم. این روش بهتری به نظر میاد. فقط این که باید یک طوری انتخابات محدود شه. مثلا کاربرهایی توش شرکت کنن که مدت زمان مشخصی از عضویتشون گذشته باشه یا مثلا می نیمم 500 اعتبار داشته باشن (صرفا برای جلوگیری از تخلف)
من نمیتونم درک کنم چطور میشه یک انسان Hero و Idol اش موجودی مثل اسنوپ داگ یا فیفتی سنت باشه! جدا اینا چی تو مخشونه؟!
متن كامل سخنان حسن روحاني در راهپيمايي مردم تهران
و
گفتگوی ایسنا با افروغ
باور می کنی یکی رو می شناختم بزرگ ترین افتخار عمرش این بود که توی یه عکس چند نفری با علی جی ( &-: ) بوده؟
دقیقا مام راجع به این مسئله زیاد صحبت میکنیم و هرچی بیشتر صحبت مینیم نگرانیمون بیشتر میشه! ولی خب تو این مملکت هرچیزی بیشتر سرکوب بشه طرفداراش هم بیشتر میشن، یه قسمت عمده ای هم از این مسئله به برخورد احمقانه مسئولین فرهنگی مملکت با موسیقی برمیگرده، مطمئن باش اگه رپ آزاد باشه هرچقدر هم سطح فکریه یه جامعه پایین باشه اینقدر شیفته پیدا نمیکنه، البته مسلما هیچ کدوم ما از فحش های ناموسی که تو شعرهای اینا و بیش از حد وجود داره و مذمون اشعارشون لذت نمیبریم ولی راح حل از نظر من دادن آزادی و سپردن قضاوت به مردمه، آخه یعنی چی که محمد نوری بیاد از همه خواننده ها تست بگیره واسه مجوز؟ مگه مردم گله گوسفندن؟ اگه امثال اینا آلبوم بدن و همه جور موسیقی آزاد باشه چند درصد میرن بابت کارای اینا پول میدن؟
-------------------------
رضا جان، من از دید خودم قضاوت نکردم، شاید من هم اگر جای تو بودم همان حرفها رو بهشون میزدم، قصد من نکوهش کار تو نبود، فقط میخواستم بگم این قضیه دو طرفهست. اگرچه از نظر تو مقام پیامبر خیلی بالاتر از افرادی مثل مشیریه، از نظر اون نه. اون قضیهی کتابهای مشیری منظورم این نبود که از من و تو بیشتر سواد داره، گفتم اون کتابهایی که از روش میخونه رو ماها نخوندهایم، همون کتابهایی که این حکایات درش نوشته شده. شاید هم تو خواندهای، نمیدانم.
-------------------------
بابک جان، من که نگفتم اروپا عالیه! گفتم در کشورهای جهان سوم این قضیه وجود داشت و الآن هم تا حدودی وجود داره، هر چند در ایران این نسل خودمون خیلی بیشتر بهش امید دارم. اون قضیهی «بچه پس انداختن» دیگه در موردشون صادق نیست، کلا فرهنگشون داره رشد میکنه.
مورد اروپا دقيقاً در جواب تو نبود. داستان تمدن در حال زواله (به نظر من اين خطر خيلي جديه براي اونها!).
يه سوال آخر در اين بحث: به نظر تو مي شه حتي با امثال هيتلر و مصباح مدارا كرد؟ كسي كه رسماً و علناً دروغ مي گه واجد احترام هست يا نه؟
آیدن من اگه جای تو بودم معادل فارسی این کلمه رو می نوشتم! ;)
چرا ولی اونا فکر میکنن راهش اینه که مثل اونا راه برن، مثل اونا لباس بپوشن، مثل اونا حرف بزنن.
شاید هم این کارشون جواب می ده و ما خبر نداریم. بالاخره چهارتا دختر کم عقل هم هستند که فکر می کنند کسی که «رپ» می خونه خیلی «کول» است و باید دم و پرش گشت!
خلاصه هر کسی مشتری های خاص خودش رو داره! مثل یک بازار می مونه دیگه. برای هر نوع سلیقه ای عرضه و تقاضا هست.
شما میگین سیاه نمایی نکنیم ولی من دیگه جدا قطع امید کردم از پیشرفت این مملکت.
می دونی، این رپرها احتیاج به موسیقی ای دارن که بتونن بفهمنش و زیاد احتیاجی به پراسس کردنش نداشته باشن. موسیقی مجوزدار این نیاز رو برآورده نمی کنه، موسیقی رپ زیرزمینی هم که حس عصیان، متفاوت بودن و جدا از جامعه بودن رو القا می کنه و همین میشه که میرن سمتش. با مجاز شدنش، خیلی از خصوصیات مثبتش از بین میره.
یک ویدیو از کنسرتش همراه با مرضیه داره که دوستش داشتم...
آیدین و عبدالعلی، الان ساعت تقریبا یک ه این جا و همه خوابن... البته الان دیگه نه، خواب بودن، تا قبل از دیدن کامنت های شما دو تا و قبل از خنده من!
شما فکر می کنید که علت اینکه آقای دانشطلب ، امشب لینک سخنرانی حسن روحانی رو گذاشته ، چی می تونه باشه ؟
حالا اگه من عاشق Snoop dogg و 50Cent و رپ باشم من رو میکشید؟! ;)
دوم به نظر من اصلا لزومی نداره همه مردم کمل یا پینک فلوید یا بالاتر از اون موسیقی کلاسیک گوش بدن، این رو یه بار دیگه هم گفته بودم، اونی که تک تک مولکول های هوایی که تنفس میکنه از موسیقی تشکیل شده میره سراغ این گروه ها چون موسیقی میخواد، ولی چیزی که نمیتونم قبول کنم اینه که یه رپر با افتخار اعلام کنه امینم بزرگترین هنرمند! موسیقی در تاریخه! اینجا دیگه بحث علاقه و سلیقه نیست، بحث سطح فکره...
سوم اگه رپر ها عصیان و متفاوت بودن و موسیقی زیر زمینی احتیاج دارن متال هم میتونن گوش بدن، پس نتیجه میگیریم قضیه همون پرسس کردن مغزه که گفتی...
حتی اگرم راستگو باشه از نظر فکری آدم پستیه (پست به معنیه پایین) ولی من واقعا این رو قبول دارم که قدرت پاک ترین انسانهارو هم فاسد میکنه، داستان اون آزمایش زندانیها و زندان بانهارو که میدونین؟
بخاطر رفاقتمون و این کامنتی که گذاشتی به سنگسار رضایت میدم!! ;)
راجر واترز میگه: الان همه کی برد می خرن و میشن آهنگ ساز! روش حرف هم که بزنن میشن رپر!
خب گوش می کردن. همون سال های 78 به بعد سبک متال خیلی مد شده بود. خیلی ها فقط برای حس خفن بودن به قول خودشون «متال باز» (و به قول ما، Metal Buzz) شده بودن و برای اثبات خفنیت بیش از حد، کارشون شده بود پرستیدن گروه های عموما مزخرف دث متال و بلک متال (کاری به گروه های خیلی کاردرستی که توی این سبک ها هستن ندارم) و با خون و صلیب برعکس و پنتاگرام عکس گرفتن. هر دو کلمه ای که می گفتن، سه تاش فحش به متالیکا و مگادث بود. جلوشون حرف از پینک فلوید می زدی می گفتن اه! پینک فلوید و ریکی مارتین و جنیفر لوپز هم شدن موسیقی؟ ما هم از قولشون می گفتیم: «راستی بچه ها، یه چیزی رو اعتراف کنم.. من هم خفنم ها!»
واحه جان تو این لینک برای من نوشتی:
ترجیح میدم در این لینک صحبت کنیم. دوست دارم بدونم من چکار باید بکنم؟
یک سر به نظرات این موجود بزن (در همه لینکهاش) و ببین چند تا از نظرهاش توهین مستقیم به کاربرهای دیگه است...
در ضمن به این لینک سر بزن و ببین دلیل کاری رو کردم چیه...
خسته شدم واحه. جدی میگم.
درسته بالاترین رو نباید خیلی جدی گرفت. درسته ما رسالتی برای هیچ چیزی نداریم و همش یک جوری یک بازیه. ولی خب که چی؟ من باید همیشه تو این بازی فحش بخورم؟ چرا من نباید مثل اکثریت (90%) کاربرهای بالاترین برخورد بکنم؟
-------------------------------------------------------
به نظر من با حذف نكردن اين كاربرها دارين معني دموكراسي و آزادي بيان رو لوث مي كنيم.
شمسی. سی دی های MP3 رواج پیدا کرده بودن و دیگه میشد اون آلبوم هایی رو که آدم دنبالشه به دست بیاره. البته محبوبیت سبک متال توی اروپا و آمریکا هم از همون سال ها شروع شد. آیرون میدن و بلک سبث و البته میشه گفت دیپ پرپل داشتن اوج می گرفتن...
:))
ببین، هر قدر باهاشون حرف بزنی، این ها جری تر و راسخ تر میشن. این ها می خوان یه بسیجی پیدا کنن و بزننش. حالا تو عالم بیرون این اتفاق براشون پیش نمیاد، پس از خداشونه که بیان توی این محیط مجازی، و جامه بسیجی رو تمام و کمال و به زور تن مخالفشون کنن، حتی اگه اون مخالف تو باشی. همین میشه که تو میشی اطلاعاتی، مزدور رژیم، حزب اللهی، بسیجی، پول از رژیم بگیر، وطن فروش، دشمن ایران و هر چی. حالا اگه دهن به دهن بشی باهاش تنها اتفاقی که می افته اینه که لذت می بره از مبارزه اش و از این که تونسته به «رژیم آخوندی» ضربه بزنه، شب با خیال راحت تری سرش رو روی بالش میذاره.
جال بود. شاید هم babakap بوده !! این دو تا آی دی رابطهی تنگاتنگی با هم دارند. البته نمیخوام بگم خدایی نکرده شاید این دو تا آی دی یکنفر باشندها !!! :)) ولی خوب انسانه دیگه، شک میکنه. این دو تا آی دی گاهی به کامنت های چند ماه پیش همدیگه دسترسی دارند. به کامنهتای لینک زیر دقت کنید:
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540
بخوانید و خود قضاوت کنید (البته ادب هم از بی... یاد بگیرید)
لینک درپیت
یک واژهی مشترک بین این دو هست!!
کارشون با زدن بهمن هدایتی ـ کلاشینکف ـ راه می افته؟ شنیدم کتک خورش ملسه! می شه براش کامنت گذاشت دعوت اش کرد برای کتک خوردن... اینطوری که تومی گه یه جور مشکل گشایی از مردم به حساب می آد و احتمالا خیلی هم ثواب دارد...
فضای وب رو هم از خشونت هایی مثل کلاشینکف پاکسازی می کنه.نیست؟
راه که می افته. ولی به هر حال بهمن هم نیازها رو تا حدی برطرف می کنه.. بعدش چی؟ شاید بهتر باشه یه دیوار بسازیم، یه دایره توش درست کنیم، بعد بهمن کله اش رو از تو دایره هه بیاره بیرون و ملت با اسفنج بزننش! هر ضربه ای هم که می خوره، زبونش رو بیاره بیرون و چشماش رو چپ کنه!
آخ اگه بشه!؟!؟
...چـــــــــــی می شه!
شلاق منفي رو از امروز برمي كشم. فكر كنم تا همين چند روز ركورد كمترين منفي دست من بود ولي از امروز ورق برخواهد گشت.
اگر با من بودي اون حرفها رو براي من و رضا زدن...
ermira va madreseyema, be babam goftam condom estefadeh kone shomaro pas nandazeha... Goosh nakard
ermira, babam khasteh bood condom bezareh to pas nayofti, nanat bedoone
condom bishtar hal mikard
اينهم يكي ديگه: (+): Google madar Condom dozd, harfe dahaneto befahm... Inja jaye fosh dadn nist,
vagarna madaro khahareto rosva mikonam...Ok? F
------------------------------------------------------
خوشم مي ياد كه زود هنگ مي كني! :)
Bebin dooste man, har chizi sare jash gofteh shodeh va mosbathayee ham gereftan maloom mikoneh too oon moghe dorost boodeh...bikhial, OK?F
Mamnoon... Faghat omidvaram fek nakoni to Khatami hasti ke kheili khandedar mishe oonvaght:))))))))F
Ey baba... dome khoroos ya????F:))))))
برو توي گوگل و اين عبارت رو سرچ كن: کامبیز کثافت لجن
ببين اولين لينك چيه.
براي پيدا كردن نظرات تو هم اين كلمات رو سرچ كردم: farnazi condom
نمي دونم. فقط مي تونم بگم متأسفم كه پاي كارهاي خودتون واي نمي ايستيد.
1. avalan fekret kheili kharabeh
2. boro search kon babaye farnazi va condom, bebin chi miad...Babakap:)))F
Chakerim:)
Kesi to ro tahdid kard golam?:)F
Man tamoomesh kardam kheili vaghteh... Vali age ba doostat raje be in commenthamoon bahs koni yani inke .... Midooni ke? Khosh bashi... Bye:)F
رضاجان من مشکلی نمی بینم در گذاشتن این لینک. جالبه. بذارش!
مرسی از ققنوس عزیز و بقیه دوستان، گرچه انگار بی فایده بود!!
http://balatarin.com/permlink/2007/7/17/1093342#c-237482عادتشه
اومده اینجا توی محفلشون دور برداشته، متاسفم که به جای اینکه ادب یاد بگیری بابک آپ، همش به دنبال فخاشی هستی!!
Bazam ke dast be damane inja shodi:)))))F
Vaghean? Madrak dari vase tohmat?F
!
http://balatarin.com/permlink/2007/6/21/1076735#c-234729
حتماً روزشو با این کلمات افطار می کنه :
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234493
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234488
بابک، روزت قبول باشه :))
1000jan, inam id sevome man... hala vasa baghiaro beshmar:)))))))))F
Daghighan, shoma mitooni gozaresh bedi, vali nemitooni ghabl az esbat fekre khodeto omoomi bayan koni... man montazere OZRKHAHI shoma hastam dooste aziz:)f
:))))
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540
انشالله خداوند ِ روزه گیران، به شما آقای 1000، 1000 تا حوری بهشتی در اون دنیا بده :)
تو توي همه نظراتت مي گي لجن و كثافت و آشغال. من هم دنبال نظرات تو مي گشتم چون بالاترين همه رو لاگ نمي كنه. براي همين تو گوگل كامبيز+لجن+كثافت رو سرچ كردم. مشكل از خودته.
من جداً از شما عذز مي خوام كه پاي اين افراد رو به اينجا باز كردم. شما كه خوب مي دونين، قدم همه روي چشم ماست و اين محفل مدير و عضويت نداره ولي بعضي از دوستان خيلي از مرحله پرت هستند.
خلاصه من شرمنده شما دوستان هستم و از بابت نظرات دوستان معذرت مي خوام.
ارادت
http://balatarin.com/permlink/2007/7/17/1093342#c-237479
شما بیماری، عصبی میشی، حرفای بد بد میزنی :)
به هر حال ببینید، این جا چیزی خیرات نمیکنند. دوستان هم اگه لطف کنند جوابی به این سری دوستان تازه وارد ندهند، هیچ بعید نیست که این دوستان هم دوستدار محفل بشند. یا هم این که حوصلهشون سر بره و برند دنبال بقیه لینکهای بالاترین.... به هر حال ولی دوستان تازه وارد، شما که به فحاشی میخواهین ایراد بگیرین، خودتون اول یک کم مودب باشید تا بتونیم حرفتون رو باور کنیم...
خیلی باحالی تو بابا!! :))
فرنازی جان مثل اینکه محفلو به هم زدیم :))
این محفل هم حکایتیه هااااااا
http://balatarin.com/permlink/2007/7/8/1086927
vahe aziz, behtareh az doostetoon irad begirid ke har az gahi ye linko elam mikone ta baghieh bian manfi bedan... Mesal mikhay barat biaram?F
خوب فرنازی جان، بچه میخواد زورش زیاد بشه. باید بهش اعتماد به نفس داد :))
خوبي آقا؟ شرمنده ام بابت دوستان. نبودي راستي؟
babak in hame hoorio mikhay chikar akhe?:))
Az in harfa nazan, alan leshkareshoon miada:))
فرنازی جان بگذار یک مثال هم من بیارم. راه ِ دور هم نمیرم. از کامنتهای همین لینک مثال میارم:
http://balatarin.com/permlink/2007/6/21/1076735#c-234441
یعنی: "دوستان حمله !!!"
شرمنده نبا ش... ياد بگير که از اينجا سو استفا ده نکني واسه لينکه که خوشت نميا د!
راجع به این شلاق کشی چی می گی ؟ :))
http://balatarin.com/permlink/2007/6/21/1076735#c-237371
فکر نمی کنید که دوستان شما وهم برشون داشته که اینجا منکرات ِ خیابون وزراست و با شلاق باید امر به معروف و نهی از منکر کرد؟!!
من از این همه شلاق دردم اومد والا :))))
Bemiram... in bache az das raft:)))F
البته با پوزش از کافران
omFg :):D
In yani chi? Mishe farsi begi lotfan?:)F
من هم از امروز میخوام با تقدیم "مثبت" به دوستان مخالف رژیم، شلاق شما رو خنثی کنم. بچرخ تا بچرخیم
ببینید دوستان، هدف کلی این سیستم اینه که این جا لینکهای خوب (یا حتی بد) معرفی بشوند. این خوب یا بد بودن هم تنها نظر شخصی فرد معرفی کننده اون لینکه. حالا این که نظر بقیه چی باشه، به خود اون بقیه برمیگرده. پس این که این جا یک نفر بیاد یک لینک معرفی کنه، از اون جا که این جا هیچ کس سرباز هیچ کس دیگری نیست، به معنای اجبار یا خواهش برای کوبیدن یا بالابردن اون لینک نیست. تنها معرفی میشه اینجا، همین طور که شما هم میتونید بیاین این جا لینک رو معرفی کنید... در نتیجه این که لینکهای مختلف در این جا بحث بشوند، طبیعی است و من به شخصه خوشحال میشم که شما هم بیاین و لینکها رو ببینید هر روز. ما به هر حال میخواهیم لینکهای مهجور رو معروف کنیم، دو نفر بیشتر هم ببینند چه بهتر...
na azizam... tajrobe neshoon dadeh ke link bad baese ashoob mishe... behtareh ino tashih koin...OK?F
فرنازی گرامی، اول از همه خدمتتون متذکر بشم که فارسی سلیس به این صورت که من دارم مینویسم نوشته میشه، نه به اون زبون اعجوج ماجوجی که شما دارین باهش مینویسید!
دوم، اگر متهم میشین به توهم توطئه نگید چرا؟ دو خط قبل از اون کامنت آیدین گفته که متاسفانه آخر کتاب هریپاتر رو کسی بهش نشون داده و فهمیده که در نهایت چه کسی میمیرد. من هم تاکید کردم یک وقتی در جواب سوال بابک، نگه کی میمیره که داستان لوس نشه. هریپاتر خون تو محفل ما زیادتر از این حرفهان :)
Belakhareh kodoom???F
vali khate ghablesh ham man be Aydin chizi goftam...pas momkeneh harfe shoma dar edameye harfe man ham boodeh basheh... Dar har soorat man montazere javabe shoma be soalam hastam...
تعریف شما از لینک خوب و بد چیه؟ حتماً لینک زیر خیلی بد بوده که بعضی ها کنترل ِ عصبیشونو از دست دادند و تربیت ِ خانوادگیشونو نشون دادند. نه؟
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540
عزیز جان من از مخالفین پر و پا قرص و فعال ِ رژیم ملاها هستم و معیارهای ما در مورد اینک خوب و بد (اگر سیاسی باشه)، زمین تا آسمون با عاشقانِ ولایت فرق داره آقای محفلی.
شما در حال دعوا بودی دوست عزیز نه من و آیدین!
اول که این جا پا گرفت قرار بود تنها لینکهای خوب مهجور معرفی بشوند. بعد تصمیم گرفتیم لینکهای خلاف قانون رو هم این جا معرفی کنیم. دقت کن که میگم خلاف قانون نه خلاف سلیقه من کاربر بالاترین. به هر حال این جا همون طور که خودت هم یک نگاه کلی بکنی میبینی، به صرف این که یک نفر گفته مثلا فلان لینک بده، همه نرفتن بهش منفی بدهند (هیچ کس سرباز کسی نیست در این جا!). مگر این که واقعا لینک خلاف مقررات بالاترین بوده باشه. بعد هم نسبت لینکهای خوب به لینکهای بد معرفی شده در این محفل خیلی بیشتر از چیزیه که بخواد این شبهه رو به وجود بیاره که این افراد میخواهند نگذارند لینکهای (به زعم شما آزادیخواهانه) بالا بیان...
این یک کم بی انصافیه دیگه آقای واهی ( امیدوارم درست تلفظ کرده باشم). این معیار سلیس بودن نیست آقای محفلی. چون اولاً شاید ایشون امکان تایپ فارسی در کامپیوترش نداره، دوماً شاید تایپ فارسی براشون سخت باشه. من فکر می کنم فارسی ِ سلیس، فارسی ای هست که از لحاظ محتوا و دستور زبان قابل فهم باشه نه اینکه حتماً با حروف فارسی نگارش شده باشه.
کامنت ِ بد از نظر شما چیه؟!!
دوست دارم ببینم نظر شما راجع به دو تا کامنت زیر چی هست؟!! (لطفاً با شفافیت بگویید)
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234493
http://balatarin.com/permlink/2007/7/16/1092540#c-234488
نه دوستم واهی یک معنا داره که اگر بخواد به همین زبون به قول شما سلیس نوشته بشه میشه vahi یا مثلا vaahi یا حتی vaahee یا vaahy. به هر حال شما اگر میخواهید واحه رو واهی بخونید، خوب مختارید. به هر حال مشکل از همون بحث سلیس بودن زبان و اینهاست...
دوم راجع به سخت بودن تایپ فارسی و غیره، فکر نکنم خون ایشون از بقیه رنگینتر باشه. این جا یک سایت فارسی زبانه و زبان فارسی یک رسمالخط مشخص داره. حالا ایشون به هر دلیلی نمیخواهند رعایتش کنند بحث دیگه است. بحث محتوا و دستور زبان قابل فهم هم شما هر نکته غیر قابل فهم یا گرامری از این جمله
استخراج کنی من شخصا ممنون میشم
Moshkele to ine ke nemikhay elam koni ke babak ba oon karesh eshtebah kardeh... Be har hal omidvaram ke dige tekrar nashe, hamin!!!F
خلاصه من حرف تورو قبول دارم.
ای بابا. من که حوصلهم سر رفت. فرنازی جان، چه اصراری داری پای واحه رو وسط بکشی؟ اصلا مگه واحه در این مورد اظهار نظری کرد؟
با شفافیت قبلا هم گفتم من با هر گونه فحاشی مخالفم، حداقل چون مخالف قوانین بالاترینه. چه این فحش توسط شما داده شده باشه چه توسط بابک... قبلا هم گفتم که کلا با لینک دادن به یک کامنت و بیشتر از اون با کپی/پیست کردن یک کامنت مخالفم چون نمیشه یک کامنت رو بدون توجه به قبل و بعدش بررسی کرد. از بابک هم خواسته بودم که این کار رو نکنه، که خوب از اون جا که ایشون سرباز من نیست، صلاح دیده بکنه. ولی از نظر من این کپی پیست کردن کامنت کلا کار نادرستیاست....
علاوه بر اون یک صحبت دوستانه... ببین دوست عزیز همون طور که با فحش دادن بابک به تو مشکلی حل نمیشه، با فحش دادن شما به آخوندها و نظام و غیره مشکلی حل نمیشه. کلا اگر قرار بود با فحش مشکلی حل بشه که الان بهشت شده بود دنیا...
نتيجه جستجوي farnazi+condom در گوگل :(+)
نتيجه جستجوي كامبيز كثافت لجن: (+)
مي توني كليك كني و ببيني.
رو که نيست!!! شما کا منت 6 ماه قبلو ميکشي بيرون... آدم نميتونه تو 6 ما ه فرق کنه با توجه به قوا نين ???F
aleejan, شما ببخش:)
Mamnoon... hamino mikhastam beshnavam...felan:)F
ببین واحه جان، دو تا مسألهی متفاوته این دو. توهین به شخص با انتقاد ( یا توهین به قول شما) از یک سیستم ِ آدمخوار مثل جمهوری اسلامی خیلی فرق داره. در اروپا شما آزادی مثلاً بگی مرگ بر جمهوری اسلامی ( در تظاهراتهایی که با مجوز پلیس برگزار میشن) کسی هم کاری با شما نداره (گرچه من با شعار مرگ دادن مخالفم، چون این ادبیات ِ جمهوری اسلامیه که سر صف بچه ها توی دبستان باید روزی چندبار به این و اون مرگ بفرستند تا بتونن برن سر کلاس درس). بگو جمهوری اسلامی ِ قاتل ِ پدرسوحته . بازهم پلیس با شما کاری نداره، ولی اگر در همون تظاهرات یکبار بگی "مرگ بر خامنه ای " پلیس دستگیرت می کنه. میگه شما قصد قتل ِ یک نفر رو داری. حتی اگر توهین ِ لفظی هم به شخص ِ به خصوصی بکنید بلا فاصله دستگیر میشید.
من اگر به جمهوری اسلامی حمله می کنم، به سیستم حمله می کنم و به عنوان یک مخالف ِ قسم خورده و برانداز ِ جمهوری اسلامی این حق رو برای خودم محفوظ میدونم. رژیمی که زنها و مردها رو سنگسار می کنه و بچه ها رو به دار می آویزه و .... و صدها هزار جنایت ِ ریز و درشت انجام داده، یک رژیم کثیف و جنایتکاره آقای واحه.
آقای واحه، بگو ببینم این رجز خونی نیست !!!! :
Eyvall
اما با کارت موافق نیستم به همون دلایلی که گفتم. یک این که واقعا شاید کسی بخواد عوض بشه لحن صحبتش (مثلا من از فرنازی تو این مدت فحش ندیده بودم)... دوم هم این که به حرف خودت ارجاع میدم که
به نظرم در بالاترین باید بیش تر از این که سعی کنیم بحث کنیم، باید نظر خودمون رو بگیم. اگر دوستان خواستن محترمانه وارد بحث بشند، خوب چه بهتر. اگر دیدی دارند متهمت میکنند به پول گرفتن و جاسوسی و دگم اندیشی و هر چرند دیگری که در ذهنشون هست، هم به امان خدا ولشون کن و بگذر، به هر حال با دعای اونها بارون نمیاد (حتی بارون که نمیاد هیچ، اون پولی که اونها ادعا میکنند من و تو میگیریم هم نمیاد ؛) ...
بعد هم باز هم خواهش میکنم همه فحش رو به من حواله بده و سعی نکن از خودت دفاعی بکنی. اون جمله شریعتی رو که یادت هست... بگذار زمان بگذره و از خوب بودن خودت راضی باش، سعی نکن اثباتش کنی...
:)
WOW:)f
بابا تو دیگه آخرشی،
ما بریم به کارمون برسیم. شما هم محفلتون رو برای جلسهی بعدی ِ اعضاء آب پاشی کنید. خوش باشید تا دیدار بعدی.
به امید ِ سرنگونی ِ رژیم کثیف اسلامی
پاینده ایران - زنده باد آزادی
کامبیز جان یک اینکه ببین اون نظر رو من ندادم که بخواهم راجع بهش جواب پس بدم. من دارم میگم بالاترین این جوری باید باشه، شما میگی چرا بابک اون جوری گفته؟ مگه بابک بالاترینه؟ من به بعضی کارهای بابک اشکال دارم، همون طور که بابک به بعضی کارهای من اشکال داره. این اولش. دومش هم این که منفی دادن به لینک خلاف قوانین اصولا واجبه. اگر ایشون تا حالا نمیدادند اشتباه میکردند. البته لینک خلاف قوانین نه لینک خلاف خواستههای یک فرد. من هم ندیدم تو اون کامنت بابک بگه از هر لینکی بدم امد بهش منفی میدم.
من از دو كار نفرت دارم : يكي درد دل كردن كه كار شبه مردهاست ، و يكي هم از خود دفاع كردن ، براي تبرئه خود جوش زدن ، كه كار مستضعفين است ، آدمهاي سست . [آدم ] شجاع به همدرد نياز مند نيست ، از ناله شرم دارد . مرد پاك را نيز زندگي و زمان تنها نمي گذارند . زندگي از او دفاع مي كند ، زمان تبرئه اش مي كند . پليدان هرگز پاكدامني رانمي توانند آلود . هر چند سنگ ها را بسته و سگ ها را رها كرده باشند !
ببین دوست عزیز پشت سر کسی حرف زدن/نزدن جزو قوانین بالاترین نیست. این جا جای مخفی نیست، ایشون میتونه راجع به شما حرف بزنه شما هم میتونی بیای از خودت دفاع کنی، کما این که میتونی از دوستهات هم دعوت کنی بیان از شما دفاع کنند. مشکل چیه؟
ولی مثلا منفی دادن به کامنتهایی که توش فحش وجود نداره خلاف قوانینه و کسی حق نداره انجام بده. کاری که سربازان شما انجام دادند مثلا در مورد کامنتهای من...
Ishoon kheili bija mikoneh raje be man harf bezane inja... vasalam:)F
چا کريم :))))))
دوستم من که نمیگم حمله نکن. میگم درست حمله کن. با این جور فحش دادنها به هر حال فقط اعصاب خودت رو خورد میکنی و کاری از پیش نمیبری. اگر میخواهی رژیم عوض کنی، یک کم برنامهریزی کار حساب شده و تلاش لازمه. الان 30 ساله این سیستمهای سلطنت طلب یا مثلا مجاهدین هر جا میشینند فحش میدهند، چیزی درست شده؟ بدتر هم شده. اگر میخواهی چیزی رو درست کنی، باید زحمتی بیشتر از اینها بکشی. موفق باشی در راه هدفت دوست عزیز...
اما کلا باز هم معتقدم که باید این وابستگیمون رو به بالاترین کم کنیم. مثل بچه خودمون نگاهش نکنیم که قراره با معیارهای خودمون خوب و سالم نگهاش داریم. من خیلی وقته که دیگه این حس رو ندارم. بالاترین جایی است که میشه امد و لینکهای خوبش رو نگاه کرد. وقتی میام میدونم لینکهای خوب حتما توش هست، لینکهای بچههای این جا هست، لینکهای معرفی شده در اینجا هست، چه باک که چهار تا لینک هم باشند که به نظر من دروغ باشند و رای بالایی هم داشته باشند. به هر حال قرار نیست بالاترین نمایانگر همه واقعیتهای جامعه باشه، معلومه که توش افراط و تفریط هست و همانطور که مهدی هم تاکید کرد، با فیلترینگ بالاترین جو کلی بالاترین bias شده و نمیشه روش حساب کرد.
به هر حال به نظرم تنها راه آروم موندن و معرفی لینکهای خوبه. حالا چهار تا لینک بد و بیارزش هم رای بیارند. حتی شاید در بلند مدت این روش منجر به خوب شدن بالاترین نشه، ولی به هرحال هیچ روش دیگری هم منجر به خوب شدن بالاترین نخواهد شد. در واقع شاید قضیه اینه که این چیزی نیست که از این ور بخواد درست بشه. بالاترین فرهنگساز نیست و نمیتونه باشه. تنها میتونه برای ماها تمرین دمکراسی باشه، نه خود دمکراسی...
---------------------------------------------------------------------
فكر كنم شماها هم از ديدن حجم زياد نظرات دوستان تعجب كرديد. مشكل دو چيزه:
1) بالاترين بر اساس كنترل IP پي به تقلب مي بره ولي اين سيستم به راحتي گول مي خوره. كافيه كه از يك Proxy server استفاده كنيد تا با IP متفاوت به سايت متصل شيد يعني در آن واحد من مي تونم حتي با 10 شناسه در بالاترين فعاليت كنم.
مدتي بود مي ديدم بعضي از كاربران كه من حتي اسم اونها رو نشنيده بودم زشتترين صفات و اعمال رو به من و بعضي ديگر دوستان نسبت مي دند. برام خيلي عجيب بود و عجيبتر اينكه بعضي كاربران بي ادب و هتاك خيلي ناگهاني مودب شدند.
تا اينكه امروز قضيه تقريباً برام روشن شد. بعضي دوستان چند شناسه دارند و فحشها و منفي ها رو با اون يكي شناسه ها نثار بقيه مي كنند. اتفاق جالبي كه افتاد فريبكار رو رسوا كرد.
خوش اومدی رفیق، منتی سر ما نیست که شما تشریف آوردین اینجا، و با خودت بحثت رو هم کشوندی اینجا، ضمنا واحه وظیفه ای نداره که تو رو مجاب کنه یا ارضات کنه، ولی وقتی اینهمه وقت صرف میکنه و اینطور مودبانه باهات صحبت میکنه این دیگه نهایت بی ادبیه که اینطور جواب بدی، لطفا اگه خودت بلد نیستی حق خودت رو بگیری اینجا هم نیا چون با این طرز صحبت کردنت کس دیگه ای هم این کار برات نمیکنه، میتونی تو لینکای خودت به روش خودت حقت رو بگیری، ولی اینجا نه، چون جاش نیست، خصوصا با این طرز برخوردت.
تا وقتی بحثتون خارج از این محفل بود من دخالتی توش نمیکردم ولی وقتی کشید به اینجا و خصوصا با دیدن برخوردتون با واحه هم به خودم حق میدم دخالت کنم و هم نمیذارم کسی فحش بده و توهین کنه، بحث اشکالی نداره و من خودم حتی حاظرم اینجا با بابک یا هرکسی بحث کنم ولی توهین اکیدا ممنوعه، یا خودت رعایت کن یا مجبور میشم علارقم میل باطنیم برای اولین بار گزارش تخلف رد کنم.
ضمنا بابک جان من از فرنازی یا این دوست عزیزمون توقع نداشتم بحث رو نکشونه اینجا ولی تو...
با این کارتون به همه بچه های محفل توهین کردین.
-------------------------------------------------
2) بعضي از دوستان ما فكر مي كنند كه با فحاشي و بدوبيراه گفتن و تهديد واقعاً مي شه ملتي رو آزاد كرد. واقعاً متأسفم. اين تيپ افراد براي دموكراسي خيلي خطرناك هستند و به قولي از اونها مي شه به نام آفت دموكراسي نام برد. چه نوع آزادي مي خواد با فحاشي و نفرت به دست بياد و چه نوع آزادي خواهي فحاشي مي كنه؟
3) براي من كاملاً قابل قبوله كه دوستان براي دوري از تنش و دعوا وارد بحث با يك سري از كاربران نشند. اين هيچ مشكلي نداره ولي باعث اين توهم در يه عده شده كه گردن كلفت هستند يا ملت از اونها حساب مي برند. عباراتي مثل بار آخرت باشه، بازم حرف بزني سر و كارت با كاندمه، بي جا مي كني حرف مي زني و ... ممكنه بعضي ها رو محتاط كنه ولي حداقل من از اون تيپها نيستم. هر چند اعتقاد دارم دهن به دهن دادن با اين آدمها آدم رو هم شأن اونها مي كنه ولي خاموشي و سكوت در برابر اونها هميشه درست نيست.
من از كل دوستان عذرخواهي كردم از شما هم شخصاً يك بار ديگه عذر مي خوام. ولي اين مشكلي رو حل نمي كنه. اين جامعه ماست و ما هم افراد اون هستيم. من از گردن كلفتي خوشم نمي ياد و گردن گردن كلفت رو مي شكنم.
در ضمن، من اين بحث رو اينجا نياوردم اينها خودشون اومدند. ارادت
آره باهات موافقم! من كلاً با اين آدمها بحث نمي كنم تا اينكه ديگه خيلي اوت بزنند.
حالا به تلافي اينكه تورو ناراحت كردم بيا به اين آهنگ بوچيلي گوش بده : (+)
شاد گشتم!
من از تو ناراحت نشدم بابک عزیز، ولی آدم هرچی سطح فکرش بالاتر باشه و کارش درست تر باشه توقع بقیه هم ازش میره بالاتر ;) بابت لینک هم ممنون
همیشه شاد باشی رفیق ;)
بازم ممنون
اینجا گردن کلفتی نکنید چون از پشت کیبرد گل واژه پرتاب کردن هنر نیست.
فحش هم ندهید من پیشنهاد میکنم کاربرانی که بر عکس من مخالف آزادی بیان و طرفدار سرکوب نیستند بروند یک طویله درست کنند بروند همانجا یک چیزی شبیه همین محفل اینجا اسمش رو هم بگذارند محفل و به همه فحش بدهند. (فحش ندهید در جواب من چون جواب نخواهم داد فقط اگر فحش رکیک بدهید مجدد مثل دفعه قبل گزارش تخلف برایتان رد میکنم یه چند روزی خمار اینجا بمانید (: )
بقیه دوستان هم شکایت نکنند از دهن کاربران بالاخره جامعه است دیگر مگر تهران رانندگی نکردید ؟ من به خاطر همین جواب دادنها از پشت فرمان و درگیر شدن با همین موجودات ایران که بودم دو بار برایم مشکلات اساسی بوجود آمد
سینا من اگر خوانده بودم اینها رو که نوشتی جواب نمیدادم شرمنده الان دیدم
میتوانی از آسیه امینی بپرسی ایمیل بزن
اسلش رو که piper با این لینک حجت رو تموم کرد بهش!
رضا خان مخلصیم
حالا بابک جان اینها رو اینجا بی خیال ولی کلا جالب بود فکر کرده بودم مردم چقدر بد دهن شدند اخیرا یا من چقدر با مردم مشکل پیدا کردم.
راستی من یه مجموعه نسبتا کامل از کاور های پینک فلوید رو دارم، اگه پایه هستین لینک چندتا از خوباشو بذارم؟
+ لوح افتخاری کاربر صورتی! ;)
راستی من تو محفل قبلی یه پیشنهاد دادم ولی توجه نشد بهش! چون به نظرم مهمه یه بار دیگه مطرح میکنم:
دوستان من یک سوال دارم. این کاربر whatisdoc که اکانتش بسته شد با کدوم کاربر یکی بود؟
در ضمن... من امروز میخوام group گوگل رو برای محفل ایجاد کنم. دلیلش مشکلات زیره:
1) در group میشه بحث کرد بدون اینکه انرژی کم بشه. باید قبول کرد که برای بعضی از دوستان (و من) این یک مشکل همیشگیه. (بس که زیاد حرف میزنم!)
2) میشه این لینکها رو نگه داشت و گروه رو هم ایجاد کرد. میشه هم فقط به گروه رفت. من پیشنهاد میدم فعلا گروه رو ایجاد کنیم و بریم جلو تا همه دوستانی که مایل هستند عضو بشن بعد ببینیم اگر همه راضی بودند کلا نقل مکان کنیم.
3) با یک بحث 2 روزه یک لینک اینقدر سنگین میشه که باید نقل مکان کرد. در ضمن با اینطوری نظر نوشتن زیر لینکها داریم بار خیلی زیادی رو به سرور بالاترین تحمیل میکنیم.
4) در گروه ما privacy خوبی داریم. اینجور مشکلاتی که این چند روز پیش اومد دیگه پیش نمیاد.
5) وقتی در لینک بحث میکنیم اکثرا دیگه لینک نمیشه پیشنهاد داد چون این حالت پیش میاد که خب وسط صحبت بقیه دوستان نپریم. ولی در گروه این مشکل رو با دسته بندی موضوعات حل میکنم.
لطفا اسم پیشنهاد بدید. یک اسمی که دوست دارید برای محفل که گروه رو ایجاد کنم.
در ضمن گروه های google میتونه همه پیامها رو درست مثل لینک به ایمیلتون بفرسته.
منتظر جوابتون هستم.. :)
@Alee: دچار جان پرسیده بودی چرا 12...؟
اولا خود Phoenix خالی قبلا تو بالاترین گرفته شده بود. (ولی کاربرش کاری انجام نمیده)
بعد هم 12 عدد منه. و روز تولدم. :)
@Morpheus: دوست من وبلاگ کار میکنه. احتمالا مشکل از براوزر شماست. اگر باز هم نمی تونی ببینی صفحه رو بگو برم یک چک دیگه بکنم.
@Vaahe: چی بگم؟ شرمنده ام کردی. عذر میخوام. سعی میکنم تکرار نشه.
با این حال که اوایل مخالف بودم حتی یک کلیک اضافی خارج از لینک بالاترین و الان که اینجوری شده موافقم.
لینکی از piper عزیز
جات خالي بود ديشب. يك جيغ و دادي راه افتاده بود كه نگو نپرس. راستش، تا اونجا كه من مي دونم فقط آي دي هاي اضافي رو مي بندند (و چه كار اشتباهي مي كنند به نظر من، بايد همه رو ببندند تا كسي ديگه فكر تقلب نكنه). خلاصه برام جالب بود كه امتياز به لينك و نظر چه ارزشي داره كه يك نفر اين طور وسيع دست به تقلب بزنه ولي نكته خيلي باحال قضيه مي دوني چي بود؟
طرف فحشهاش رو با شناسه ديگه اي ميداد! اين ديگه آخر رفتار اهريمني بود. خدا ما رو از شر همچين آدمهايي كه براي آزاد كردن ايران دست به هر تقلب و كار ناپسندي مي زنند حفظ كنه....
من در مورد شناسه Abtahi نظری ندارم ولی در مورد شناسه Whatisdoc ۹۹٪ اطمینان دارم که مال خودش بوده. خلاصه نمی دونم من چرا با هر کسی بحث می کنم نظراتم فوری می شند ۵-. واقعاْ که بحث کردن اینجا فایده نداره و فقط تنش و دعواست.
من مخالف این هستم که کل محفل خصوصی بشه. حداکثر می تونیم یه محفل موازی ولی خصوصی داشته باشیم فقط برای مکالمات خاص (که من حس می کنم خیلی هم پر استفاده نخواهد بود) بزرگترین حسن روش ما شفافیت کار ما هستش. دوستان به حد کافی توهم دارند.
یه مطلب دیگه:
می خوام یه مطلب بنویسم و در مورد محفل یه خورده توضیح بدم تا دوستان متوهم متوجه اصل موضوع بشند. شاید اونها هم محفلی تشکیل بدند و ما از حرفهای بی ربط اونها راحت شیم. نظرتون چیه؟
کاربرهای خیلی فحاش الان دارند تحلیل می کنند! این پیشرفت خیلی بزرگیه. یادتونه خاتمی می گفت افتخار من اینه که شعار انحصار طلبها از صدور انقلاب به عدالت طلبی و برابری تبدیل شده؟ ما صد در صد موفق بودیم! :)
ت...
لطف داری کمان جان. :)
بعضی دیگه دوستان بالاترین رو خیلی جدی گرفتد و فکر می کنند لینک بیاد صفحه اول فتح الفتوح کردند. بچه بازی شده یه خورده اینجا...
بيا صلح كنيم
اين لينك رو هم ببين شايد خوشت اومد منفي دادي
:))
(;
در باز اومد ما اومديم تو
چقدر اين صفحه سنگين
كامنت كه ميذارم كامپيوتر هنگ مي كنه!
من جداً خوشحالم كه دوستاني دارم كه حاج داود رو مي شناسن. امثال اون زيادن، باكري ها رو ديديم چطور اذيت كردند و در نهايت فرزندان سردارهاي شهيد از هماشمي حمايت كردند (از احمدي نژاد اعلام برائت كردند).
من از ادبيات حماسي-احساسي-انقلابي خيلي بدم مي ياد. به شدت هارت و پورت كن ، بي منطق و خالي از مفهومه. خلاصه...
-----------------------
نمیدونم الان کسی به این لینک داده یا نه، مصاحبهی نبوی با منوچهر محمدی رو بخون. خیلی بامزه بود!
به فرزانه اي گفتم: "انقلاب قبل از آگاهي فاجعه است"
و او گفت: "ملت آگاه انقلاب نمي كند"
سانسور کتاب کودکان در آمريکا
پینکفلوید، سرخپوستان آمریکای شمالی، چین، یک تجربهی موسیقایی ناب
سي ان ان(CNN) : مجاهدين خلق , تروريستهاي محافظت شده
نگاهى به سه گانه «نياكان ما» اثر ايتالو كالوينو
آقا من هم پوکر رو پایهامها، خبری بود به من هم یک ندایی بدید :)
انقلاب برای مردمی که فرهنگ ندارند فاجعه است، مردمی که فرهنگ دارند هرگز انقلاب نمیکنند.
نمود عینیش انقلاب ۵۷. و حتی الان.
Doostan bebinid in khodesh davat mifresteh inja... akhe marde hessabi to zaboon halit nis? dishab nVaahe nagoft in karo inja nakon???F
jedan chan saleteh babak???Abrooye ma torkaro adamaye nafahmi mesle to bordan dige...F
مخلص عبدالعلي!
Babak montazeram bebinam lapat chizi dari ya mamanet oonam azat dozdideh:)F
من می خوام یک زمین بی طرف (به قول معروف یه جایی مثل لبنان) رو بهتون معرفی کنم که همون جا جنگ رو ادامه بدهید.
من مخلص هر دو طرف مخاصمه هم هستم.
:))
نمي دونم چرا عبدالعلي امشب با من شوخيش گرفته امشب! :)
به خدا شوخی ام نگرفته بابک جان. می دونی هم که دوستت دارم و از بحث کردن باهات لذت می برم.
اما این داستان واقعا دیگه داره زیادی در یک جای عمومی (محفل یا لینک تازه نبوی) ادامه پیدا می کنه.
براي من ديگه مهم نيست. كاري هم به كارش ندارم. دخترها معمولاً سمبل حيا و خويشتن داري هستند و ايشون همش فكر وجود و يا عدم وجود اسافل اعضاي ماست. تو زندگيم از هيچ چيز به اندازه تقلب و ريا بدم نمي ياد. ايشون متأسفانه هر دو كار رو كرده و براي من ديگه هيچ ارزشي نداره. خلاصه مطمئن باش در محفل از من نظري براي ايشون نخواهي ديد.
ارادت!
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش، هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل، تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت...
شير خدا و رستم دستانم آرزوست
جانم ملول گشت ز فرعون و ظلم او
آن نور روي موسي عمرانم آرزوست
زين خلق پرشکايت گريان شدم ملول
آنهاي هوي و نعره مستانم آرزوست
يک دست جام باده و يک دست جعد يار
رقصي چنين ميانه ميدانم آرزوست
Babak, to nemitooni zate khodeto neshoon nadi???tekrare in sohbathaye kasif yani chi???baba bikhial... tanha kesi ke to ro nashnakhteh khaje hafeze shiraze...F
من صبحها میام اینجا میبینم کلی بحث و دعوا کردی بی خیال شو دوست عزیز به نظرم انرژی ات رو برای این چیزها هدر نده من که از اون چیزها که فرنازی میگه ندارم. ولی بی خیال شو بابا اون هم بالاخره اقتضای سن اش است دیگه
فرنازی جان زیاد به من فحش نده. الان سر کار سختمه هی بیام بالاترین فحش هات رو بخونم (;
چه خبرا راستي؟
من نشستم دارم سعی میکنم از Java کلاس ++C صدا کنم تقریبا در گل موندم این Pointerها رو چی کار کنم. :)
; )
man be to fosh dadam?!!:)F
Khoobe, kam kam dari adam mishi:)F
اگر کار دانشگاه ام درست بشود پروپوزال دکتری همه اش semantic-web و data mining اونها خیلی حال میدهند.
چون من رشته ام نرم افزار بود هیچ موقع نرفتم دنبال Scientific Computing
فعلا خداحافظ
سخنرانی مصدق کبیر (پیشوای آزادی و استقلال) در مورد ملی کردن نفت -قیام ۳۰ تیر و مشکلاتی که دشمنان داخلی ایجاد کردند
تیترش رو داشته باش. اگه مثلاً من می گفتم خمینی کبیر ، اعدام می شدم اینجا .
كاربر تازه وارد بود. لينكش خوب بود و توضيحش بد. ترجيح دادم مثبت برخورد كنم :)
فکر می کنم اگه با دلیل و منطق منفی بدیم ، جای اعتراضی نمی مونه . به کامنتهای پای همین لینکی که الان گذاشتم دقت کن .
رد کفشاتونو گرفتم رسیدم اینجا...
مثل اینکه بد موقع رسیدم و دعوا شده.هوم؟
http://balatarin.com/permlink/2007/7/19/1093982
https://balatarin.com/permlink/2007/7/19/1093982
برای عضو شدن احتیاج به دعوت از طریق email دارید. اگر لطف کنید یک email به آدرس من (Phoenix12@Phoenix12.com) بفرستید ازتون ممنون میشم.
از واحه و بابک عزیز خواهش میکنم سریعتر عضو بشن تا بتونم به عنوان manager تاییدشون کنم. بعد هم من از manager بودن استعفا میدم چون اصلا از این کارها بلد نیستم!
از توجه همتون ممنونم.
لینکی که معرفی میکنیم که مشکل داره و میگیم منفی بدن دوستان (که تازه اونم نظر خودشونه که منفی بدن یا نه) باید خیلی با قوانین در تضاد باشه. (خبر غیرواقعی خیلی تاثیر گذار یا لینک به سایت پورن)
کلا این محفل بیشتر مثبت